Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEupeithes Stamatis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010
2
Η διαφήμιση ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή για το προϊόν που διαφημίζεται. Αυτό το πετυχαίνει χρησιμοποιώντας «ζωντανές» εικόνες που τραβούν την προσοχή, έξυπνα σλόγκαν ή λογοπαίγνια, σύντομα κείμενα που παρουσιάζουν τα πλεονεκτήματα του προϊόντος κλπ. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις που η διαφήμιση είναι παραπλανητική, προσπαθεί δηλαδή να εξαπατήσει τον καταναλωτή. Γενικά θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί σε όλα όσα υπόσχονται τα εκατοντάδες διαφημιστικά σποτ που μας «βομβαρδίζουν» καθημερινά. δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά!
3
σλόγκαν Εικόνα με έντονα χρώματα Όνομα προϊόντος Όνομα μάρκας Κείμενο που περιγράφει το προϊόν
4
Όνομα προϊόντος σλόγκαν Κείμενο που περιγράφει το προϊόν Εικόνα με έντονα χρώματα Όνομα προϊόντος
5
Εικόνα με έντονα χρώματα σλόγκαν Όνομα προϊόντος Όνομα μάρκαςΚείμενο που περιγράφει το προϊόν
6
Δραστηριότητες –Βρείτε μία διαφήμιση από εφημερίδες ή περιοδικά, κολλήστε την σε ένα φύλλο Α4 και σημειώστε τα δομικά της στοιχεία (κείμενο, σλόγκαν, κλπ.) –Κόψτε εικόνες από περιοδικά και δημιουργήστε τη δική σας διαφήμιση για ένα προϊόν.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.