Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαφημιστικό Κείμενο. Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) Κεντρικό θέμα που στηρίζεται στην δημιουργική ιδέα Συστατικά μέρη Πρόταση στον καταναλωτή να αγοράσει.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαφημιστικό Κείμενο. Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) Κεντρικό θέμα που στηρίζεται στην δημιουργική ιδέα Συστατικά μέρη Πρόταση στον καταναλωτή να αγοράσει."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαφημιστικό Κείμενο

2 Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) Κεντρικό θέμα που στηρίζεται στην δημιουργική ιδέα Συστατικά μέρη Πρόταση στον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν με την υπόσχεση οφέλους Πρόταση στον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν με την υπόσχεση οφέλους Μοναδική ισχυρά οφέλη και πλεονεκτήματα για να παρακινεί μαζικά το κοινό Μοναδική ισχυρά οφέλη και πλεονεκτήματα για να παρακινεί μαζικά το κοινό

3 Παράδειγμα: Το εργαλείο Χ, πολλαπλών χρήσεων, είναι το μοναδικό που σου επιτρέπει να διορθώσεις την βλάβη σε απόλυτο σκοτάδι. Το εργαλείο Χ, πολλαπλών χρήσεων, είναι το μοναδικό που σου επιτρέπει να διορθώσεις την βλάβη σε απόλυτο σκοτάδι. Υποστήριξη δήλωσης: το εργαλείο έχει ενσωματωμένη στο χειριστήριο λάμπα αλογόνου, μεγάλης έντασης και συγκέντρωσης που κάνει τη νύχτα μέρα. Η επιδιόρθωση γίνεται παιγνίδι. Υποστήριξη δήλωσης: το εργαλείο έχει ενσωματωμένη στο χειριστήριο λάμπα αλογόνου, μεγάλης έντασης και συγκέντρωσης που κάνει τη νύχτα μέρα. Η επιδιόρθωση γίνεται παιγνίδι. Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP)

4 Σημεία διαφοροποίησης του κειμένου – υποκειμενική διαφοροποίηση

5 Λειτουργική παρενέργεια κειμένου Διαφήμιση υψηλής ασφάλειας των πτήσεων και του χαμηλού ποσοστού των ατυχημάτων θυμίζει την επικινδυνότητα του αεροπορικού ταξιδιού Διαφήμιση φρεσκάδας κονσερβοποιημένων τροφίμων θυμίζει την απώλεια βιταμινών

6 Περιεχόμενο κειμένου Συμπυκνωμένο και συγκεντρωμένο Reeves – εμμονή σε συγκεκριμένη παρουσίαση (χαρακτηριστικό) vs εμμονή σε συγκεκριμένο χαρακτηριστικό μετά από μια χρονική περίοδο γερνά το κείμενο ΜΠΠ / συναίσθημα / δημιουργία κινήτρων / διαμόρφωση εικόνας

7 Ανάπτυξη κειμένου Δογματική Amstel γιατί έτσι σας αρέσει Amstel γιατί έτσι σας αρέσειΑιτιολογική Στοιχεία που τεκμηριώνουν επιλογή Στοιχεία που τεκμηριώνουν επιλογήΣυναισθηματική Διαφημίσεις αρωμάτων, καλλυντικών Διαφημίσεις αρωμάτων, καλλυντικών

8 Ανάπτυξη κειμένου Σύντομο, απλό, άμεσο Απλές προτάσεις Γλώσσα του ακροατηρίου Καταλήγει σε συμπέρασμα

9 Ανάπτυξη κειμένου Σύνδεση με επικεφαλίδα, απεικόνιση Ξεκινά γρήγορα και με ενδιαφέρον Γρήγορη αναγνώριση του προϊόντος

10 Ανάπτυξη κειμένου To the point Όχι γενικεύσεις Ενθουσιώδεις Συναρπαστική αλήθεια Μείωση της αναγνωστικότητας πάνω από 50 λέξεις (50-500)

11 Μεγάλο κείμενο?? Υπότιτλος Μεγάλο αρχικό γράμμα (13%) Μικρές παραγράφους (πρώτη 11 λέξεις) Στήλες, όχι μικρά γράμματα Bold Italics Εικονογράφηση στο κείμενο

12 Διάταξη μεγάλου κειμένου Κύρια παράγραφος: γέφυρα ανάμεσα στην επικεφαλίδα και τις προτάσεις πώλησης του κειμένου Εσωτερικές παράγραφοι: έμφαση στην αξιοπιστία του κειμένου, επιθυμία Έναρξη κλεισίματος: διαμόρφωση άποψης Κλείσιμο: συνοψίζει και ωθεί στην απόφαση

13 Μορφές κειμένου Κείμενο που αναπτύσσεται με άμεσο τρόπο Αφηγηματικό κείμενο Κείμενο μονολόγου-διαλόγου Κείμενο επεξηγηματικό εικόνας Κείμενο που στηρίζεται σε τεχνάσματα Κείμενο για την επιχείρηση – οργανισμό Κείμενο που προσφέρει επιχειρήματα

14 Επικεφαλίδα Ιδεατή έκφραση η ΜΠΠ με ξεχωριστό τρόπο υπότιτλος???

15 Ανάπτυξη επικεφαλίδας Περιγραφή προϊόντος Προσωπικό ενδιαφέρον ΕίδησηΕπιχειρήματαΔόλωμα Όχι παραπλανητική και όχι άρνηση Όχι ξεκρέμαστη

16 Slogan Συμπύκνωση, εύκολα απομνημονεύσιμη, επαναλαμβανόμενη πρόταση Φρεσκάδα, ανταποκρίνεται στην δημιουργική ιδέα Στόχος Προσφέρει συνέχεια στην διαφημιστική εκστρατεία Προσφέρει συνέχεια στην διαφημιστική εκστρατεία Κεφαλαιοποιεί κέρδη προηγούμενης Κεφαλαιοποιεί κέρδη προηγούμενης

17 Σήμα Όνομα, σύμβολο κτλ Ίδιο Τοποθετείται σε POAs Ξεχωριστό, απλό σχετίζεται με το προϊόν Νομική κατοχύρωση

18 Logo


Κατέβασμα ppt "Διαφημιστικό Κείμενο. Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) Κεντρικό θέμα που στηρίζεται στην δημιουργική ιδέα Συστατικά μέρη Πρόταση στον καταναλωτή να αγοράσει."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google