Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΠΕΚΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΛΟΥΟΤΟΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΠΕΚΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΛΟΥΟΤΟΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΠΕΚΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΛΟΥΟΤΟΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

2 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

3 ΕΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

4 ΘΥΡΕΟΣ

5 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

6 ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

7 ΒΙΝΤΕΟ

8 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ {ΥΠΕΡ-ΚΑΤΆ} Υπέρ:  Ενημερώνεται ο καταναλωτής για την ύπαρξη νέων προϊόντων.  Πληροφορείται για την τιμή του προϊόντος άμεσα και τον βάζει σε μια διαδικασία έρευνας αγοράς.  Δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας βελτιώνοντας ταυτόχρονα την οικονομική ανάπτυξη της κοινωνίας. Κατά:  Δημιουργεί ψεύτικες ανάγκες.  Αυξάνει τα ποσοστά του υπερκαταναλοτισμού.  Χαμηλώνει την νοημοσύνη του καταναλωτή με τις προβολές ανούσιων διαφημίσεων.

9 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Μόνο Ποιοτική Διαφήμιση ΄΄ΕΓΓΥΗΣΗ΄΄

10 MY POSTER ;)

11 ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ {2 ΟΥ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ} ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΕΝΌΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ?

12 ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ?

13 ΠΟΙΟ ΜΕΣΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ?

14 ΕΧΕΤΕ ΑΓΩΡΑΣΕΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΌ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΠΡΟΣΩΠΟ?

15 ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

16 ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

17 ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΟΤΙΣΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ?

18 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

19 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  1 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Περιγραφει των αρμοδιωτητων του κάθε μελους.  2 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Απολυτη Ισορροπια Σχετικα Με Το Καταποσο Βοηθησαν οι Αναρτησεις Στο BLOG.  3 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Η πλειοψηφια δεν επισκεφτικε το blog.  4 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Ολοι την χαρακτηρισαν μια ευχαριστη εμπειρια.  5 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Τα μελη της ομαδας δυσκολευτικαν σε καποια σημεια κατά την διαρκεια την προετημασιας αλλα καταφεραμε να παρουσιασουμε ένα ωραιο αποτελεσμα.  7 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Ολοι ειχαν καθοριστικο ρολο στην δημιουργια της εργασιας.  8 η ΕΡΩΤΗΣΗ:  Ολοι εξεφρασαν την αποψη ότι αν το ξανα καναν δεν θα αλαζαν τιποτα.  10η ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπηρχε ευκολη ληψη αποφασεων.  11 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Συμφωνησαν ολοι ότι θπηρχε σωστη διαχειρηση του χρονου.  12 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπηρχε καλη συνεργασια μεταξη μας. . 13 η & 14 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Δεν ξεχωρισε κανεις  15 η ΕΡΩΤΗΣΗ: Οι sexy ladies

20  ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!! ;)


Κατέβασμα ppt "ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΠΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΠΕΚΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΛΟΥΟΤΟΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google