Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

2 7η Συνάντηση και 8η Συνάντηση (1/14)
Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities  / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (2/14) Στην προηγούμενη συνάντηση , με τίτλο: «Με βλέπω μέσα από τα μάτια σου - Δες με τα μάτια μου» φωτίσαμε την έννοια της αυτοεικόνας και τονίσαμε τον ρόλο των «σημαντικών άλλων» και την επιρροή που μας ασκούν στο θέμα της αυτοεκτίμησης. . Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

4 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (3/14) Το θέμα της 7ης Συνάντησης είναι τα συναισθήματα! Και ακολούθως απόψε θα διεξαχθεί και η 8η Συνάντηση που αποτελεί ένα είδος διαμορφωτικής αξιολόγησης του προγράμματος μια που βρισκόμαστε ήδη στην «καρδιά» του προγράμματος Αγωγής Υγείας  Σας προ(σ)καλούμε λοιπόν να αναφέρει ο καθένας από εσάς ένα συναίσθημα που του έρχεται στον νου. Εμείς οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά μας, τα καταγράφουμε σε ένα πίνακα ή σε ένα μεγάλο χαρτί. (5 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

5 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (4/14) Υπάρχουν θετικά και αρνητικά συναισθήματα… Υπάρχουν επειδή όλοι μας έχουμε ανάγκες και επιθυμίες. Τα συναισθήματα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ανθρώπινης φύσης. Δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, ενώ είναι και δύσκολο να τα ελέγχουμε ορισμένες φορές […] Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα. Είναι σημαντικό να τα αποδεχόμαστε. Μόνο έτσι μπορούμε να τα επεξεργαστούμε και λειτουργήσουμε πιο αληθινά. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

6 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (5/14) Δεν είναι δειλία να παραδεχτούμε ότι φοβόμαστε, ότι νιώθουμε μοναξιά, ότι νιώθουμε θλιμμένοι […] Τουναντίον, ούτε εύκολο είναι, αλλά ούτε και θεμιτό να αποκρύβουμε εκείνο που νιώθουμε πραγματικά. Ίσα – ίσα που δίνουμε την ευκαιρία στους άλλους να μοιραστούν μαζί μας παρόμοια συναισθήματα σε κάποια ανάλογη περίσταση. Παράλληλα δεν είναι λίγες οι φορές που οι γύρω μας προσπαθούν να μας ορίσουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να νιώθουμε. Π.χ. «Δεν πρέπει να ζηλεύεις», «μην κλαις, τα αγόρια δεν κλαίνε» κλπ… Υπάρχει όμως περίπτωση να πούμε σε κάποιον: «Αγάπα»; «Λυπήσου»; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

7 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (6/14) Ώρα όμως για παιχνίδι!!! Ας δούμε ποιες καταστάσεις μπορούν να προκαλέσουν κάποια από τα συναισθήματα που αναφέρθηκαν. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

8 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (7/14) Κάρτες συναισθημάτων (φυλλάδιο 1) Έχουμε ένα κουτί, μέσα στο οποίο υπάρχουν διάφορες κάρτες. Ο καθένας, (μαζί και ο/οι εκπαιδευτικοί), πάρτε από μία ή δύο κάρτες (ανάλογα τα μέλη των ομάδων), σκεφτείτε λίγο και συμπληρώστε τη φράση που υπάρχει στην κάρτα. Εάν η κάρτα που διαλέξατε σας δυσκολεύει, αφήστε τη και πάρτε μία άλλη. Αυτό όμως μπορεί να γίνει μία φορά μόνο  Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

9 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (8/14) Έτοιμοι; Ο καθένας από εμάς λοιπόν… Διαβάζουμε την / τις κάρτες μας όπως την έχουμε συμπληρώσει ενώπιον της ομάδας. Ξεκινάμε από τον / την μαθήτρια που αισθάνεται περισσότερο έτοιμος , -η Σημαντικό: Όποιος δεν νιώθει άνετα με την κάρτα του, μπορεί να μην μιλήσει, αλλά μπορεί να παρακολουθεί. (25 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (9/14) Πάμε λίγο πιο πέρα; Ας προσπαθήσουμε να θέσουμε κάποια ερωτήματα: Υπάρχουν συναισθήματα που επιτρέπονται στα αγόρια, αλλά όχι στα κορίτσια και το αντίστροφο; Ποια συναισθήματα επιτρέπονται στους μεγάλους και ποια στους μικρούς; Ποια συναισθήματα επιτρέπονται στα παιδιά, αλλά όχι σ’ εσάς τους εφήβους; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

11 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
7η Συνάντηση (10/14) Πριν περάσουμε στην 8η συνάντηση….. Σχολιάστε την αποψινή 7η συνάντηση… Σας άρεσε; Τι σας δυσκόλεψε; Αισθανθήκατε άνετα ή ήρθατε σε αμηχανία;…. Προσθέστε ό,τιδήποτε άλλο αισθάνεστε… Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

12 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
8η Συνάντηση (11/14) Στόχος μας: Να σκεφτούμε και να συζητήσουμε την μέχρι τώρα εμπειρία μας στην ομάδα. Αυτή η συνάντηση βρίσκεται στο μέσον περίπου των εργασιών του διασχολικού προγράμματος Αγωγής Υγείας. Ας συζητήσουμε για την μέχρι τώρα εμπειρία μας: Τι μας δυσκόλεψε; Τι μας άγγιξε; Τι νομίζουμε ότι έχουμε αποκομίσει; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

13 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
8η Συνάντηση (12/14) Τι συνέβη στις συναντήσεις αυτές; Ποια ήταν η πιο ευχάριστη εμπειρία στη διάρκεια των συναντήσεων; Υπήρξαν δύσκολες στιγμές Σε τι διέφεραν αυτές οι συναντήσεις – συζητήσεις από εκείνες που κάνουμε με έναν φίλο μας; Υπάρχουν πράγματα που ανακαλύψαμε για τον εαυτό μας ή για τους άλλους που δεν γνωρίζαμε πριν; Ποιες από τις μέχρι τώρα προσδοκίες σας έχουν ικανοποιηθεί; Ποιες έχουν διαψευσθεί; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

14 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
8η Συνάντηση (13/14) Μοιράζουμε το φυλλάδιο 2 – Διαμορφωτική Αξιολόγηση (Σ8) Βρίσκεται στη σελίδα του προγράμματος. Εκτυπώστε το και αναπαράγετέ του σε όσα αντίτυπα χρειάζεστε. Φυλάξτε τα όπως άλλωστε φυλάσσετε έως τώρα κάθε είδους δημιουργία – συμμετοχή των παιδιών. Γιατί είναι πολύ χρήσιμο να έχουμε την γνώμη των συμμετεχόντων η οποία Και θα ληφθεί υπόψη για τη συνέχεια του προγράμματος. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

15 Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση
8η Συνάντηση (14/14) Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη φορά… Μέχρι τότε … Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities  / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση


Κατέβασμα ppt "«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google