Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

2 12 η Συνάντηση (1/12) Εκτός από τη σελίδα μας : εγκαινιάσαμε πρόσφατα και το εργαλείο scribblar με την μεσολάβηση του οποίου θα γράψουμε – συνθέσουμε το τραγούδι μας. Ένα τραγούδι που θα μας εκφράζει και θα το μοιραστούμε μαζί με τους συμμαθητές μας και τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Η δ/νση? Στο εξής ορίζουμε κοινές on line συναντήσεις και …let the song begins (‘’,) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 12 η Συνάντηση (2/12) Στην προηγούμενη συνάντηση, το θέμα μας ήταν οι παρέες, οι σχέσεις που αναπτύσσουν οι έφηβοι μεταξύ τους, οι λόγοι που ανησυχούν οι γονείς. Απόψε / σήμερα … κλείνουμε τα μάτια μας… και περιγράφουμε ένα πρόσωπο με μεγάλα μάτια και τεράστια δόντια.. Με επίσης μεγάλα τεράστια άκρα, ένα τέρας που μας κυνηγά και … ουφ…. Σωστά μαντέψατε… θα προσπαθήσουμε να προβληματιστούμε για τις πιθανές αιτίες του άγχους. Αλλά θα στοχαστούμε πάνω στους τρόπους πρόληψης….. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

4 12 η Συνάντηση (3/12) Δραστηριότητα 1 Πείτε την πρώτη λέξη ή φράση που σας έρχεται στον νου, όταν ακούτε τη λέξη «άγχος». Κάνουμε καταγραφή σε πίνακα ή σε φύλλο χαρτί.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

5 12 η Συνάντηση (4/12) Δραστηριότητα 2 Σε μικρές ομάδες σκεφτείτε και συζητήστε κάποιες καταστάσεις που προκαλούν άγχος σε αγόρια και κορίτσια της ηλικίας σας. Παρουσιάζουμε στην ομάδα το αποτέλεσμα των συζητήσεων. Στην επόμενη διαφάνεια υπάρχουν συγκεντρωμένες κάποιες τέτοιες καταστάσεις.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

6 12 η Συνάντηση (5/12) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση • Πίεση και άγχος μαθημάτων (άγχος αποτυχίας) • Οικογενειακά προβλήματα: Καβγάδες, τσακωμοί (με αδέλφια), αδιαφορία ή απουσία γονέων (αίσθημα ανασφάλειας). • Σχολικά προβλήματα: Δυσκολίες με κάποιον καθηγητή, κακές σχέσεις με συμμαθητές, επιδόσεις κάτω του μετρίου (αίσθημα αποτυχίας – μειονεξίας). • Απουσία φίλων – παρέας (αίσθημα μοναξιάς). • Δυσκολίες στις σχέσεις: ερωτική απαγοήτευση, ζήλεια, χωρισμός, προδοσία (θλίψη, συναισθηματικό αδιέξοδο). • Χαμηλή αυτοεκτίμηση, απαισιοδοξία, παθητικότητα, άγχος για κάθε καινούρια προσπάθεια, φόβος ότι κάτι κακό θα συμβεί. • Ιδιαίτερα προσωπικά ή οικογενειακά προβλήματα: διαζύγιο γονέων, ασθένεια ή θάνατος στην οικογένεια, οικονομικά ή άλλα κοινωνικά προβλήματα. • Έλλειψη ελεύθερου χρόνου: Φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, computer, μουσική, αθλητισμός

7 12 η Συνάντηση (6/12) Η ανθρώπινη ζωή είναι ένα σύνολο από στιγμές χαράς και λύπης, επιτυχίας και αποτυχίας, ευχάριστων και δυσάρεστων γεγονότων και καταστάσεων. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος με τον οποίο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται και περιγράφει αυτό που του συμβαίνει. Κάποιοι προτιμούν να θυμούνται μόνο τα αρνητικά και τα δυσάρεστα γεγονότα και μιλούν μόνο γι’ αυτά, εμφανίζονται πάντα με ένα παράπονο προκαλώντας τη λύπη ή τη φροντίδα των άλλων. Άλλοι προτιμούν να μιλούν μόνο για τα ευχάριστα, παρουσιάζοντας την ζωή τους σαν ωραίο παραμύθι. Κάποιοι άλλοι είναι πιο ρεαλιστές, παραδέχονται ότι έτσι είναι η ζωή, άλλοτε ευχάριστη και άλλοτε δυσάρεστη, προχωρούν προσπαθώντας να προσαρμοστούν στις αλλαγές με διάθεση αυτοκριτικής και αυτογνωσίας.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

8 12 η Συνάντηση (7/12) Τι μπορούμε να κάνουμε για να μετριάσουμε την ένταση με την οποία οι καταστάσεις άγχους επιδρούν στο σώμα, την διάθεση και τη συμπεριφορά μας; Οι τρόποι ποικίλουν. Κάποιοι καταφεύγουν στον Θεό, άλλοι στη φύση, στα βιβλία και στη γνώση, στη μουσική, τον κινηματογράφο, άλλοι σε φίλους και ανθρώπους που εμπιστεύονται. Τότε η λύπη μετριάζεται, διαπιστώνουμε ότι δεν είμαστε μόνοι, επίσης μέσω των εμπειριών των άλλων ανακαλύπτουμε έναν νέο τρόπο να κατανοήσουμε αυτό που μας συμβαίνει.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

9 12 η Συνάντηση (8/12) Σκεφτείτε λοιπόν τι είναι εκείνο που σας ξεκουράζει, σας χαλαρώνει, σας ικανοποιεί.. Όταν αισθάνεστε κουρασμένοι, στενοχωρημένοι, εκνευρισμένοι, προβληματισμένοι…. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

10 12 η Συνάντηση (9/12) «Τα παιδιά είναι ταξιδιώτες που φτάνουν σε μια ξένη χώρα για την οποία δεν γνωρίζουν τίποτε» John Locke To άγχος των μαθητών συνήθως κορυφώνεται στην τελευταία τάξη του Λυκείου. Όταν η επιτυχία στην ανώτατη ή ανώτερη εκπαίδευση εμφανίζεται ως μόνος στόχος ζωής, είναι αναπόφευκτη, η φόρτιση, η δυσφορία, το άγχος […]. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

11 12 η Συνάντηση (10/12) […] Το να πετύχει ένας έφηβος στις εξετάσεις του είναι οπωσδήποτε ικανοποιητικό γεγονός, στο βαθμό που ακολουθεί τις επιλογές του. Θα ήταν όμως υπερβολικός ο ισχυρισμός ότι αποτελεί και βασική προϋπόθεση μιας ευτυχισμένης ενήλικης ζωής. Η σχολική αποτυχία δεν συνεπάγεται απαραίτητα και αποτυχία στη ζωή. Ένας αριθμός «κακών» μαθητών κερδίζει αξιοπρεπώς τα προς το ζην, παντρεύονται, αποκτούν παιδιά, βρίσκουν την ευτυχία. Αντίθετα ορισμένοι «καλοί» μαθητές καταλήγουν να έχουν δυστυχισμένη ζωή.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

12 12 η Συνάντηση (11/12) Η προηγούμενη διαπίστωση ας μην ερμηνευθεί ως υποτίμηση της σχολικής επιτυχία, αλλά ως προσπάθεια αποδραματοποίησης της σχολικής αποτυχίας […] Σε αρκετές περιπτώσεις, παρά τη σχολική επιτυχία, συναισθηματικού ή κοινωνικού τύπου δυσκολίες εμποδίζουν ορισμένους να χρησιμοποιήσουν τα διπλώματα ή τις γνώσεις τους.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

13 12 η Συνάντηση (12/12) Η συναισθηματική κατάσταση του άγχους μπροστά σε μια νέα εμπειρία ή αλλαγή είναι απαραίτητη για την συναισθηματική ή διανοητική μας ανάπτυξη. Το υπερβολικό άγχος μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη ανικανότητα να ανταπεξέλθουμε στη νέα κατάσταση και στην υιοθέτηση αμυντικών μέτρων που εμποδίζουν την αξιοποίηση του δυναμικού μας. Η ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε μία στρεσογόνο κατάσταση είναι συνάρτηση της εσωτερικής αίσθησης ασφάλειας που έχουμε, αξιοποιώντας κάθε φορά τα υποστηρικτικά μέσα που διαθέτουμε σε σχέση με τον εαυτό μας, τους σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μας και το περιβάλλον μας.. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση


Κατέβασμα ppt "«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google