Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ. ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ « ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ. ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ « ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

2 ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ « ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »

3 Ο όρος Διαπροσωπικές σχέσεις, ή interpersonal relations στα αγγλικά αναφέρεται σε όλα τα φαινόμενα και στις διεργασίες που διαδραματίζονται μεταξύ δύο προσώπων ή μεταξύ ενός προσώπου και άλλων προσώπων. Τα φαινόμενα και οι διεργασίες αυτές αναφέρονται στην αντίληψη την κατανόηση και την αξιολόγηση του ενός προσώπου από το άλλο ή τα άλλα.

4 ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ή ΓΡΑΠΤΟΣ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Ανθρώπινη επικοινωνία

5 Οι Κυριότερες μορφές μη- Λεκτικής επικοινωνίας Το βλέμμαΤο βλέμμα Οι εκφράσεις-Κινήσεις του προσώπουΟι εκφράσεις-Κινήσεις του προσώπου Χειρονομίες και άλλες κινήσεις του σώματοςΧειρονομίες και άλλες κινήσεις του σώματος Στάση του σώματοςΣτάση του σώματος Σωματική επαφήΣωματική επαφή Το Ντύσιμο και η εμφάνισηΤο Ντύσιμο και η εμφάνιση

6 Τι εξυπηρετεί η μη λεκτική επικοινωνία. Μετάδοση διαπροσωπικών στάσεων και αισθημάτων.Μετάδοση διαπροσωπικών στάσεων και αισθημάτων. Αυτοπαρουσίαση.Αυτοπαρουσίαση. Υποστήριξη της λεκτικής επικοινωνίαςΥποστήριξη της λεκτικής επικοινωνίας Επισήμανση της προσοχήςΕπισήμανση της προσοχής Αντικατάσταση της λεκτικής επικοινωνίαςΑντικατάσταση της λεκτικής επικοινωνίας

7 ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ Δ/Σ. Αδιαφορίας.Αδιαφορίας. Θυμού. Θυμού. Απόρριψης.Απόρριψης. Εσωστρέφειας.Εσωστρέφειας. Παραβατικότητας.Παραβατικότητας. Μείωσης της αυτοεκτίμησης, του αυτοελέγχου της επικοινωνίας και της ομαδικότητας.Μείωσης της αυτοεκτίμησης, του αυτοελέγχου της επικοινωνίας και της ομαδικότητας.

8 ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

9 ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ Επιτρέπουν στον μαθητή να εκφράζει Τις σκέψεις του.Τις σκέψεις του. Τις μαθησιακές δυσκολίες του.Τις μαθησιακές δυσκολίες του. Τα λάθη του.Τα λάθη του. Τις απορίες του.Τις απορίες του. Ο μαθητής αποβάλλει το άγχος, τον φόβο, αυξάνει την προσπάθεια και το ενδιαφέρον του.

10 ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Αίσθηση της εμπιστοσύνης.Αίσθηση της εμπιστοσύνης. Αίσθηση της ασφάλειας.Αίσθηση της ασφάλειας. Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης.Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης. Μείωση της επιφυλακτικότητας.Μείωση της επιφυλακτικότητας. Επιδίωξη της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας.Επιδίωξη της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας. Δημιουργία μιας τάξης «ομάδας».Δημιουργία μιας τάξης «ομάδας».

11 ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

12 ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Παιδαγωγική κατάρτιση – επιμόρφωση.Παιδαγωγική κατάρτιση – επιμόρφωση. Ενθουσιασμό για την δουλειά του.Ενθουσιασμό για την δουλειά του. Να αναγνωρίζει την ιδιαίτερη προσωπικότητα του κάθε μαθητή.Να αναγνωρίζει την ιδιαίτερη προσωπικότητα του κάθε μαθητή. Να είναι διαθέσιμος στους μαθητές και να δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για αυτούς.Να είναι διαθέσιμος στους μαθητές και να δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για αυτούς. Να καλλιεργεί αισθήματα ασφάλειας και εμπιστοσύνης.Να καλλιεργεί αισθήματα ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Να είναι ευγενικός και να μην προσβάλει πρόσωπα και προσπάθειες.Να είναι ευγενικός και να μην προσβάλει πρόσωπα και προσπάθειες. Να αναγνωρίζει και να ενισχύει τα θετικά στοιχεία των μαθητών του.Να αναγνωρίζει και να ενισχύει τα θετικά στοιχεία των μαθητών του.

13 ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Να τηρεί την αρχή της ισοτιμίας και να δημιουργεί σχέσεις αμοιβαίας εκτίμησης.Να τηρεί την αρχή της ισοτιμίας και να δημιουργεί σχέσεις αμοιβαίας εκτίμησης. Να είναι συνεπής και ειλικρινής.Να είναι συνεπής και ειλικρινής. Να δείχνει πίστη στην αξία των μαθητών.Να δείχνει πίστη στην αξία των μαθητών. Να χρησιμοποιεί ελκυστικές μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας.Να χρησιμοποιεί ελκυστικές μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας. Να εφαρμόζει δημοκρατικές διαδικασίες.Να εφαρμόζει δημοκρατικές διαδικασίες. Να δημιουργεί ευχάριστο κλίμα στην τάξη.Να δημιουργεί ευχάριστο κλίμα στην τάξη. Να είναι ήρεμος και καλοσυνάτος.Να είναι ήρεμος και καλοσυνάτος. Να υπάρχουν όμως και σαφή όρια ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η διαχείριση της τάξης.Να υπάρχουν όμως και σαφή όρια ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η διαχείριση της τάξης.

14 ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΟΣΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Δ/Σ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Δ/Σ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

15 3.Οι καθηγητές σάς παρακολουθούν με προσοχή όταν μιλάτε; με προσοχή όταν μιλάτε;

16 4.Οι καθηγητές σάς πλησιάζουν στα διαλείμματα και στις εκδρομές; στα διαλείμματα και στις εκδρομές;

17 7. Οι καθηγητές σας, δείχνουν ενδιαφέρον για την πρόοδό σας; ενδιαφέρον για την πρόοδό σας;

18 8. Οι καθηγητές σας ασχολούνται με τα προσωπικά σας προβλήματα; τα προσωπικά σας προβλήματα;

19 9.Οι καθηγητές σας, αντιμετωπίζουν ισότιμα όλους τους μαθητές; ισότιμα όλους τους μαθητές;

20 13. Οι καθηγητές σας διακρίνονται από εχεμύθεια;

21 14. Οι καθηγητές σας είναι ειλικρινείς;

22 15. Οι καθηγητές σας είναι συνεπείς;

23 ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ

24 Προσπαθήστε να είστε ανθρώπινος και όχι μόνο μια μηχανή διδασκαλίας. Μη δίνετε την πρώτη θέση στην ύλη που διδάσκετε αλλά σε εμάς τους μαθητές.

25 Μη με κρίνετε μόνο από τους βαθμούς που πετυχαίνω αλλά περισσότερο από την προσπάθεια που καταβάλω. Κάντε με να νιώσω πως ενδιαφέρεστε για μένα θεωρώντας με σαν ένα ανθρώπινο πλάσμα και όχι σαν ένα απλό αριθμό του καταλόγου σας.

26 Μην περιμένετε να ξεπεράσω το ταλέντο μου και τις δυνατότητές μου, δώστε μου κάποια ενθάρρυνση κάπου κάπου. φφφφφφφφφφφφφφφφφ Ακούστε πρόθυμα τις ερωτήσεις που κάνω, με σοβαρότητα έστω και αν σας φαίνονται ανόητες. Με αυτή την συμπεριφορά σας θα μάθετε και εμένα να ακούω τους άλλους προσεκτικά.

27 Να έχετε απαιτήσεις από εμένα φτάνει να είσαστε δίκαιος. Γνωρίζω πως είναι αναγκαίο αυτό έστω και αν επαναστατώ εξωτερικά. Μην με γελοιοποιείτε μπροστά στους συμμαθητές μου. Αυτό πληγώνει και οπωσδήποτε θα στραφεί εναντίον σας. Μια λέξη σας που θα ειπωθεί ιδιαιτέρως με σοβαρότητα και καλοσύνη θα φέρει μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

28 Όταν πετυχαίνω κάτι, μην με παρουσιάζετε σαν παράδειγμα στους άλλους, αυτό με βάζει σε δύσκολη θέση. Σε μια τέτοια περίπτωση θα χαρώ πολύ με έναν καλό σας λόγο. Θυμάστε καμιά φορά πως ήσασταν και εσείς κάποτε μαθητής; Είχατε καλύτερους βαθμούς και δεν ξεχνούσατε ποτέ;

29 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

30 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ε.ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΚΑΛΕΥΡΑ Φ.ΚΑΛΕΥΡΑ Φ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Π.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Π. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Ε.ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΜΑΓΓΑΦΑΣ Π.ΜΑΓΓΑΦΑΣ Π. ΜΑΡΙΝΗ Μ.ΜΑΡΙΝΗ Μ. ΜΙΧΟΛΙΑΣ Χ.ΜΙΧΟΛΙΑΣ Χ. ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΥ Σ.ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΥ Σ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Μ. ΞΕΝΟΥ Φ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α. ΠΑΠΑΖΙΚΟΣ Κ. ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ Ε. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Π. ΤΖΟΥΡΟΣ Α. ΤΟΜΠΡΟΥ Κ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Υπεύθυνοι καθηγητές: ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ. ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ « ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google