Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 8 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ & 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 8 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ & 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 8 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ & 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

2 ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ Νήπια και προνήπια του 8 ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης. Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Α΄ Δημοτικού του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης. Οι νηπιαγωγοί: Μάρκου Σοφία (αναπληρώθηκε για ένα μέρος του προγράμματος από τη νηπιαγωγό Γιομηλά Ειρήνη), Σκιαδοπούλου Καλλιόπη, Τασλή Γαρυφαλιά (αναπληρώθηκε τον Απρίλιο από τη νηπιαγωγό Στεφανή Βάια). Οι εκπαιδευτικοί : Αλεξίου Ειρήνη και Σταυριανού Τριανταφυλλιά.

3 Στόχοι Η διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό. Η προετοιμασία του Δημοτικού για την υποδοχή νέων μαθητών. Η πρώιμη αντιμετώπιση προβλημάτων προσαρμογής των μαθητών στη πρώτη τάξη. Η σταθερή συνεργασία μεταξύ των σχολικών μονάδων και η ενημέρωση για το μαθησιακό προφίλ των νηπίων. Η συνειδητοποίηση από την πλευρά των γονιών της ενότητας, της συνέχειας και της συνεργασίας στην εκπαίδευση.

4 Το 8 ο Νηπιαγωγείο έχει την ιδιαιτερότητα ότι συστεγάζεται με το 10 ο Δημοτικό Μυτιλήνης και με το 4 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης, έτσι τα παιδιά από την ηλικία του προνηπίου μαθαίνουν να συνυπάρχουν με παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας και γνωρίζουν τους χώρους (γραφείο δασκάλων, γραφείο καθηγητών, τουαλέτες, κυλικείο, αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων, αύλειος χώρος).

5 Εκδηλώσεις συμμετοχής νηπίων και παιδιών Δημοτικού Σχολείου Ο αγιασμός στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Αγιασμός στην αρχή του νέου χρόνου. Παρακολούθηση της παράστασης Μαύρου Θεάτρου «Ο μικρός Πρίγκιπας». Αρτοκλασία των τριών Ιεραρχών. Κουκλοθέατρο «Η Λαχταρού» με παρουσίαση τριών λαϊκών παραμυθιών: «Ο ποντικός κι η θυγατέρα του», «Η αλεπού και ο λύκος», «Ο Τσιρτσώνης και ο δράκος».

6 Η πρώτη συνεργασία νηπίων και παιδιών της Α΄ Δημοτικού Αφού παρακολούθησαν στις 14/3/2014 το κουκλοθέατρο με τα τρία λαϊκά παραμύθια, ζητήσαμε από τα νήπια να ζωγραφίσουν ότι τους άρεσε και μετά τα παιδιά της Α΄ Τάξης να προσπαθήσουν να μαντέψουν τι ζωγράφισε το κάθε νήπιο και να γράψουν ή να υπαγορεύσουν στη δασκάλα για να γράψει τη λεζάντα.

7 Το κουκλοθέατρο Ο κουκλοπαραμυθάς εν δράσει……

8 Τα παιδιά παρακολουθούν……

9 Νήπια και μαθητές της Α΄Τάξης σε μια πρώτη κοινή δραστηριότητα.

10 Σχεδιασμός κοινών δράσεων με την ευκαιρία της Γιορτής της Μητέρας Πρόταση και συναπόφαση πραγματοποίησης μιας κοινής δράσης, για τη γιορτή της μητέρας. Συναντήσεις των εκπαιδευτικών για την οργάνωση, τον καθορισμό και το συντονισμό των κοινών δράσεων.

11 Οργάνωση κοινών δράσεων Επίσκεψη των νηπίων στην Πρώτη Τάξη και κοινές δραστηριότητες. Επίσκεψη της Πρώτης Τάξης στο νηπιαγωγείο και κοινές δραστηριότητες. Κοινή γιορτή στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων για τη γιορτή της μητέρας, παρουσία γονέων.

12 Τα νήπια του κλασικού τμήματος επισκέπτονται την Πρώτη Τάξη στο τμήμα της εκπαιδευτικού Αλεξίου Ειρήνης.

13 Τα νήπια του ολοήμερου τμήματος επισκέπτονται την Πρώτη Τάξη στο τμήμα της εκπαιδευτικού Σταυριανού Τριανταφυλλιάς.

14 Και οι δύο εκπαιδευτικοί επεξεργάστηκαν το κείμενο της Ντέμπι Γκλιόρι «Θα σ΄ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α΄ & Β΄ Δημοτικού σελ

15 Έλυσαν την ακροστιχίδα με τη λέξη μητέρα

16 Μετά όλα τα παιδιά ζωγράφισαν ένα ανοικτό φύλλο εργασίας με θέμα «Αν ήταν η μαμά μου ζωάκι θα ήταν………..»

17 Το έκοψαν και το κόλλησαν σε καρδιά από χαρτόνι.

18 Μετά την επίσκεψη στο Δημοτικό Συζήτηση με τα παιδιά για τις εντυπώσεις τους. Τελικά το μάθημα μέσα στην τάξη ήταν όπως το είχαν φανταστεί; Τι είδαν μέσα στην τάξη; Πόσο διαφορετική είναι από τη δική μας τάξη;

19 Οργάνωση επίσκεψης Α΄ Τάξης στο νηπιαγωγείο Συζήτηση με τα παιδιά για πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν μαζί όπως: κατασκευές, τραγούδια, ποιήματα, ζωγραφική. Διαμόρφωση χώρου για να χωρέσουν όλοι. Καταμέτρηση υλικών: ψαλίδια, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές κ.τ.λ. για να έχουν όλα τα παιδιά.

20 Τα παιδιά της Πρώτης Τάξης επισκέπτονται το νηπιαγωγείο στο κλασικό τμήμα.

21 Τα παιδιά της Πρώτης Τάξης στο ολοήμερο τμήμα.

22 Ζωγραφίζουν το δίπλωμα της καλύτερης μαμάς του κόσμου και γράφουν το όνομα της μητέρας τους και το δικό τους.

23 Κόβουν την κάρτα καρδιά που αποτελεί τη θήκη για το δίπλωμα της καλύτερης μαμάς.

24 Φτιάχνουν με χαρτοδιπλωτική λουλούδι που αποτελεί το κούμπωμα της κάρτας.

25 Ζωγραφίζουν σε πέταλα από μαργαρίτες, τι κάνει η μαμά για εκείνα ή γιατί αγαπάνε τη μαμά.

26 Ζωγραφίζουν ομαδικά παροιμίες για τη μητέρα.

27 Και άλλες παροιμίες……

28 Παροιμιών συνέχεια…………..

29 Ομαδική εργασία.

30 Εκτυπώσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη μητέρα και γράψαμε τη λέξη μαμά σε διαφορετικές γλώσσες.

31 Κάρτα πρόσκληση για τις μαμάδες

32 Μετά την επίσκεψη της Α΄ Τάξης στο νηπιαγωγείο Τα παιδιά είπαν ότι πέρασαν ωραία και χάρηκαν που συναντήθηκαν ξανά με περσινούς συμμαθητές και φίλους. Χάρηκαν που και οι δασκάλες τα βοηθούσαν και απέκτησαν εμπιστοσύνη προς αυτές. Είδαν ότι υπάρχει συνέχεια στις προηγούμενες εκπαιδευτικές γνώσεις. Ένιωσαν ότι μπορούν να τα καταφέρουν.

33 Στολίσαμε με τις δημιουργίες τους την αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων.

34 Υποδεχθήκαμε τις μαμάδες για την κοινή μας εκδήλωση.

35 Η νηπιαγωγός Σκιαδοπούλου Καλλιόπη μίλησε στους γονείς για την ομαλή μετάβαση και για τη γιορτή της μητέρας.

36 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης είπαν ποιήματα για τη μητέρα.

37 Τα παιδιά του νηπιαγωγείου είπαν τραγούδια.

38 Στο τέλος κάθε μανούλα πήρε από τα χεράκια του παιδιού της το δίπλωμα της καλύτερης μαμάς του κόσμου.

39 Αξιολόγηση του προγράμματος Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν και ένιωσαν ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν καλύτερα τα νήπια που ίσως είναι οι μαθητές τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Στους γονείς διαμορφώθηκε η εικόνα ενότητας, συνέχειας και σύνδεσης της εκπαίδευσης. Συνεργάστηκαν μεταξύ τους οι εκπαιδευτικοί αλληλεπιδρώντας.

40 Ανατροφοδότηση Σχεδιασμός δράσεων με μικρότερες ομάδες. Περισσότερες δράσεις. Συμμετοχή και μεγαλύτερων τάξεων.

41 Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας!!! Την επιμέλεια της παρουσίασης έκανε η νηπιαγωγός Μάρκου Σοφία.


Κατέβασμα ppt "Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 8 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ & 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google