Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2008 – 2009 ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 5 ο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2008 – 2009 ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 5 ο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2008 – 2009 ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 5 ο

2 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ • ΑΝΤΡΟΥΛΑ ΠΑΝΑΓΗ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ • ΑΝΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ • ΜΑΡΙΟΣ ΚΩΣΤΗ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ • ΑΓΑΘΗ ΦΩΤΙΟΥ – ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ • ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ – ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Σ.Γ. • ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ Δ΄, Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

3 ΘΕΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

4 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 1. ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΟΝ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ ΤΟΥΣ 2. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

5 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 3. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 4. ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

6 ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ • ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΔΕ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΣΑΝ.ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΕΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ

7 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ • ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΥ • ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ, ΒΟΗΘΩ, ΠΑΡΗΓΟΡΩ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ, ΣΥΓΧΩΡΩ, ΣΥΓΧΩΡΙΕΜΑΙ) • ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ • ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ

8 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ • Ο ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΥ • ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ • ΑΓΟΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ • ΑΚΡΟΑΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ • ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ • ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ • ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ…

9 ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ • ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ • ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ Σ.Γ. – ΥΛΙΚΟ • ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

10 ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ • ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ • ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ • ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ Σ.Γ.

11 ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ • ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ • ΓΩΝΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ • ΑΓΟΡΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

12 ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ • ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ

13 ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ • ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΘΕΛΩ, ΜΠΟΡΩ, ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ • ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ • ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

14 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α΄ • ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ – ΠΟΙΗΜΑ – ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ. ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ( ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ. ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ( ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ )

15 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ • ΜΑΣΚΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ)

16 ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ • ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΩΡΑ • ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΣΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

17 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΜΑΡΙΟΣ ΚΩΣΤΗ


Κατέβασμα ppt "Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2008 – 2009 ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 5 ο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google