Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~ ~ΣΑΚΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ~ ~ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΗΣ~ ~ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ~ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ~ ~ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΙΔΗΣ~ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~ ~ΣΑΚΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ~ ~ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΗΣ~ ~ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ~ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ~ ~ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΙΔΗΣ~ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~ ~ΣΑΚΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ~ ~ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΗΣ~ ~ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ~ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ~ ~ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΙΔΗΣ~ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

2 ~ MOUNTAIN BIKE~

3 ~ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗ~ H ποδηλασία θεωρείται ένα από τα πιο εύκολα αθλήματα στο οποίο μπορούν να επιδοθούν μικροί (τα παιδιά μπορούν να ξεκινήσουν να ασχολούνται από την ηλικία των 5-6 ετών) και μεγάλοι, ενώ είναι σχεδόν ανέξοδο, αφού ουσιαστικά το μοναδικό κόστος είναι η αγορά του.

4 Μπορείτε να κάνετε ποδήλατο στο πιο κοντινό σας πάρκο, να το παίρνετε μαζί σας στις διακοπές, ενώ αν είστε φανατικοί οπαδοί του μπορείτε να συμμετέχετε σε ποδηλατικές εκδρομές που διοργανώνουν διάφοροι σύλλογοι και αθλητικά κέντρα.

5 Πολλαπλά οφέλη - Κάντε το σωστά Η ποδηλασία γυμνάζει ολόκληρο το σώμα αφού συσφίγγει όλους τους μυς, ενώ συμβάλλει και στην απώλεια των περιττών κιλών. Η ποδηλασία βοηθά επίσης πολύ σε προβλήματα των άκρων, καθώς οι πιέσεις που ασκούνται συμβάλλουν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

6 Πριν ξεκινήσετε την προπόνησή σας κάντε προθέρμανση για να μην τραυματίσετε τους μυς.

7 Τις πρώτες μέρες, μετά την προθέρμανση, κάντε από μισή έως μία ώρα ποδήλατο χαλαρά σε περιορισμένο χώρο ώστε να συνηθίσουν οι μύες σας αλλά και να μάθετε να αναπνέετε σωστά.

8 Έπειτα από μία εβδομάδα μπορείτε να διευρύνετε το χώρο και το χρόνο άθλησης για όσο αντέχετε. Μετά το τέλος της ποδηλασίας θα πρέπει να κάνετε διατάσεις για να χαλαρώνουν οι μύες.

9

10 Ποδήλατο και Υγεία: Θετική Επίδραση στη Ζωή μας! Το ποδήλατο μαζί με το κολύμπι και το τρέξιμο, θεωρούνται τα πιο αερόβια αθλήματα. Με το ποδήλατο γυμνάζεται κυρίως το καρδιοαναπνευστικό σύστημα αλλά και οι μυς των ποδιών. Εκτός όμως από τη σωματική υγεία, η ποδηλασία βελτιώνει σημαντική και τη ψυχική μας υγεία. Η ποδηλασία έχει ιδιαίτερα χαλαρωτική επίδραση λόγω της ομοιόμορφης, κυκλικής κίνησης που σταθεροποιεί τις σωματικές και συναισθηματικές λειτουργίες του οργανισμού μας.

11

12 Η ποδηλασία στην Σαντορίνη, είναι γεμάτη απο υγεία! Η ποδηλασία στην Σαντορίνη είναι γεμάτη υγεία! Όσοι κινούνται με το ποδήλατό τους μέσα στους κεντρικούς δρόμους μιας πόλης, συμβάλλουν στο να γίνει αυτή πιο ανθρώπινη, οι ίδιοι όμως αντιμετωπίζουν αυξημένους κινδύνους για την υγεία τους, καθώς σταδιακά οι πνεύμονές τους εισπνέουν και κατακρατούν αυξημένα επίπεδα αιθάλης, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.

13 ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ

14


Κατέβασμα ppt "~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~ ~ΣΑΚΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ~ ~ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΗΣ~ ~ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ~ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ~ ~ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΙΔΗΣ~ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google