Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου Β '6 Κλεοπάτρα Χαπελή Β '1 Μαρία Πρατζιώτη Β '1 Νίκη Χαραλάμπους Β '6 Παναγιώτα Αγγελή Β '1

3 Αποφασίσαμε ότι θα ασχοληθούμε με την άσκηση στο πρόγραμμα αυτό. Αρχίσαμε να βρίσκουμε πληροφορίες για τα οφέλη της άσκησης. Κάναμε τα ερωτηματολόγια Δόθηκαν ερωτηματολόγια στους συμμαθητές μας για να δούμε κατά πόσο γυμνάζονται. Φτιάξαμε μια πινακίδα με τα θετικά της άσκησης. Παρουσιάσαμε την παρουσίαση αυτή. Παίξαμε ένα θεατράκι με μήνυμα ότι πρέπει να γυμναζόμαστε.

4 Μέρα ημερίδας ΕΥ ΖΗΝ Φορέσαμε τις μπλούζες που κάναμε. Μπήκαμε στο λεωφορείο. Πήγαμε στη δημοσιογραφική εστία. Προβάλαμε αυτή την παρουσίαση. Παρακολουθήσαμε τη δουλειά των υπόλοιπων σχολείων. Φάγαμε όλοι μαζί σ ε μία ταβέρνα. Επιστρέψαμε πίσω στο σχολείο.  Περάσαμε υπέροχα!!!

5 Τα οφέλη της άσκησης 1.Προστατεύουμε καλύτερα την υγεία μας. 2.Η γυμναστική μπορεί να συμβάλλει στη φυσική και πνευματική ευεξία. 3.Καλύτερη απόδοση σε πολλούς τομείς. 4.Αναπτύσσει την αντοχή. 5.Ελέγχει το βάρος μας. 6.Αυξάνει τη διάρκεια ζωής. 7.Μειώνει τις πιθανότητες για αρκετές αρρώστιες.

6

7 Τα οφέλη της άσκησης 1.Αναπτύσσει τη δύναμή μας. 2.Βελτιώνει την ψυχολογική μας κατάσταση. 3.Ανανεώνει και αναζωογονεί τον οργανισμό με αποτέλεσμα να γίνεται περισσότερο αποτελεσματικός. 4.Διευκολύνει τις φυσιολογικές λειτουργίες. 5.Μειώνει τον κίνδυνο ατυχημάτων στη δουλειά. 6.Βοηθάει να παίρνουμε ευκολότερα αποφάσεις.

8

9 Τα οφέλη της άσκησης 1.Αναπτύσσει την προσοχή, την ταχύτητα αντίληψης και αντίδρασης, την παρατηρητικότητα, τη μνήμη. 2.Αναπτύσσει την κοινωνικότητα, την πειθαρχία, την πρωτοβουλία, την ψυχραιμία, την ευγένεια, την εντιμότητα κ.ά. 3.Βοηθά στην διόρθωση του βαδίσματος. 4.Βοηθά στην ανάπτυξη του συνόλου της προσωπικότητας. 5.Βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες, της κατάθλιψης κ.ά.

10

11 Τα οφέλη της άσκησης 1.Από τον καιρό του Ιπποκράτη συνιστάται ως αποτελεσματική μέθοδος αντιμετώπισης πολλών ασθενειών. 2.Μπορεί να θεραπεύσει ως ένα βαθμό σε ορισμένες αναπηρίες. 3.Βοηθά το σώμα να ξαναβρεί γρήγορα τη φόρμα του. 4.Μειώνει το ποσοστό λίπους στο σώμα.

12

13 Τα οφέλη της άσκησης 1.Αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό. 2.Η συχνή γυμναστική ρυθμίζει την όρεξη, επηρεάζει το μεταβολισμό, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και καίει αρκετές θερμίδες. 3.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για θεραπευτικούς σκοπούς. 4.Βελτιώνει τον ύπνο. 5.Βοηθάει ενάντια στην κατάχρηση ουσιών.

14 Τα πλεονεκτήματα της άσκησης 1.Μπορεί να συνδυαστεί με διάφορα χόμπι. 2.Μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή σ’οποιοδήποτε χώρο.

15 Χάστε θερμίδες με  Μπάσκετ  584 θερμίδες την ώρα  Τένις  584 θερμίδες την ώρα  Ποδόσφαιρο  600 θερμίδες την ώρα  Βόλεϊ  300 θερμίδες την ώρα  Αερόμπικ  (ανάλογα με την ένταση)  Διάδρομος  (ανάλογα με την ένταση)  Ποδήλατο  550 θερμίδες την ώρα  Σχοινάκι  700 θερμίδες την ώρα

16 Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων σε γραφική παράσταση

17 Προτιμώ Γαλάζιο: Να βλέπω τηλεόραση Βυσσινί: Να διαβάζω Κίτρινο: Να αθλούμαι

18 Γυμνάζομαι Γαλάζιο : Τρεις φορές την εβδομάδα Κίτρινο: Δύο φορές την εβδομάδα Βυσσινί: Μία φορά την εβδομάδα Γαλάζιο: Καθημερινά Κόκκινο: Καθόλου Λιλά: Τέσσερεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα

19 Πού γυμνάζεσαι; Γαλάζιο: Στο σχολείο Κίτρινο: Στο σπίτι Βυσσινί: Στο κολυμβητήριο Γαλάζιο: Στο γυμναστήριο Μοβ: Πουθενά Μπλε: Άλλο Κόκκινο: Στον αθλητικό σύλλογο του χωριού μου Λιλά: Στη γειτονιά

20 Προτιμώ να γυμνάζομαι Βυσσινί: Σε ατομικά αθλήματα Γαλάζιο: Σε ομαδικά αθλήματα

21 Το άθλημα που μου αρέσει είναι Γαλάζιο: Το ποδόσφαιρο Κόκκινο: Άλλο άθλημα Λιλά: Το τένις Γαλάζιο : Η κολύμβηση Κίτρινο: Η πετοσφαίριση (βόλεϊ) Βυσσινί: Η καλαθοσφαίριση (μπάσκετ)

22 Η γυμναστική Γαλάζιο: Κάνει καλό στην υγεία μου Κίτρινο: Δεν επηρεάζει την υγεία μου Βυσσινί: Κάνει κακό στην υγεία μου

23 Η γυμναστική Βυσσινί: Μπορεί να βελτιώσει την εμφάνισή μου Γαλάζιο: Δεν μπορεί να επηρεάσει την εμφάνιση μου με κανένα τρόπο Κίτρινο: Μπορεί να χειροτερέψει την εμφάνισή μου

24 Με τους φίλους μου Μπλε : Παίζουμε ομαδικά αθλήματα Γαλάζιο: Παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια Κίτρινο: Βλέπουμε τηλεόραση Βυσσινί: Ασχολούμαστε με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή

25 Η συχνή γυμναστική μπορεί να βελτιώσει την απόδοση Γαλάζιο: Συμφωνώ Βυσσινί: Δε συμφωνώ

26 Η γυμναστική Γαλάζιο: Ανεβάζει τη διάθεσή μου Κίτρινο: Δεν επηρεάζει τη διάθεσή μου με κανένα τρόπο Βυσσινί: Κατεβάζει τη διάθεσή μου

27 Η γυμναστική Γαλάζιο: Αυξάνει την αυτοπεποίθησή μου Κίτρινο: Δεν επηρεάζει την αυτοπεποίθησή μου με κανένα τρόπο Βυσσινί: Μειώνει την αυτοπεποίθησή μου

28

29 ΕΥ ΖΗΝ  Μπορείτε να βρείτε την παρουσίασή μας καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες για τις δραστηριότητές μας στο πρόγραμμα αυτό στην ιστοσελίδα:


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google