Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Απολογισμός δραστηριοτήτων για το 2000-2001 Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Απολογισμός δραστηριοτήτων για το 2000-2001 Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Απολογισμός δραστηριοτήτων για το Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών

2 Αυτοματοποιημένος Κατάλογος Πλήθος αναγραφών: ( μονογραφίες περιοδικές εκδόσεις) Πλήθος τεκμηρίων: Στοιχεία στις 20/11/ :00 πμ Πλήθος δανειζομένων: Πλήθος δανεισμένων τεκμηρίων: (στοιχεία από τις βιβλιοθήκες Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας, ΤΕΦΑΑ, Νομικής, Οικονομικών και Πολιτικών επιστημών, Πληροφορικής, Μαθηματικού)

3 Εισαγωγή αναγραφών

4 Αναδρομική καταλογογράφηση ξενόγλωσσου υλικού Αναδρομική καταλογογράφηση ξενόγλωσσων βιβλίων σε 32 βιβλιοθήκες. Σύνολο εγγραφών: Εγγραφές που βρέθηκαν: Ποσοστό: 44% Το πρόβλημα εντοπίζεται στα παλαιότερα βιβλία (πριν το 1970). Με τα καινούργια βιβλία (μετά το 1970), το ποσοστό είναι ικανοποιητικό (70%).

5 Αναδρομική καταλογογράφηση ξενόγλωσσου υλικού

6 Αναδρομική καταλογογράφηση ελληνικού υλικού Προτεραιότητα στις σχολές που έχουν κυρίως ελληνικό υλικό Κατανομή ατόμων αναδρομικής 2 άτομα στην Θεολογική Σχολή 2 άτομα στην Φιλοσοφική Σχολή 1 άτομο στη Σχολή Ν.Ο.Π.Ε. Από τον Μάιο 2001 έχουν καταλογογραφηθεί βιβλία

7 Αναδρομική καταλογογράφηση ελληνικού υλικού Το υλικό που πρέπει να καταγραφεί υπολογίζεται στους τίτλους Ο μέσος ρυθμός καταλογογράφησης είναι 20 εγγραφές ανά ημέρα Στόχοι Ολοκλήρωση στο τέλος του 2003 Ενίσχυση συνεργείων

8 Συνεργασία με άλλα Πανεπιστήμια Στα πλαίσια συνεργασίας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, συμφωνήθηκε η ανταλλαγή εγγραφών μέσα από το Horizon. Θα δημιουργηθεί ένας list server για συζητήσεις σχετικά με θέματα που αφορούν το Horizon.

9 Χρήση Ανοικτού Καταλόγου

10 Χρήση των On-line CD-ROM 13 Βάσεις Δεδομένων της SilverPlatter Την μεγαλύτερη χρήση έχουν οι: PsycInfo Medline Sport Discus Inspec

11 Χρήση των On-line CD-ROM

12 Υποστήριξη κλήσεων Συνολικά έχουν καταγραφεί πάνω από 500 κλήσεις Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης είναι 5 μέρες Το 40% το κλήσεων εξυπηρετούνται σε λιγότερο από 2 μέρες

13 Υποστήριξη κλήσεων


Κατέβασμα ppt "Απολογισμός δραστηριοτήτων για το 2000-2001 Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google