Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 1 Η Δημιουργία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Οι υπεραστικές συγκοινωνίες και τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ) συμπληρώνουν.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 1 Η Δημιουργία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Οι υπεραστικές συγκοινωνίες και τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ) συμπληρώνουν."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 1 Η Δημιουργία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Οι υπεραστικές συγκοινωνίες και τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ) συμπληρώνουν 50 χρόνια ζωής με την μορφή που έχουν σήμερα. Το ΚΤΕΛ Νομού Σερρών δημιουργήθηκε το 1952 όπως όλα τα ΚΤΕΛ της χώρας με την συνένωση των μεμονωμένων λεωφορειούχων σε ένα κοινό ταμείο. Η συνένωση αυτή επέτρεψε την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και βελτίωσε την οργάνωση των υπεραστικών συγκοινωνιών. Στην διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών έχει περάσει φάσεις μεγάλης ανάπτυξης. Έχει μεγαλώσει και ωριμάσει παράλληλα με την σύγχρονη Ελλάδα. Από τότε μέχρι σήμερα το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών εξυπηρετεί την σύνδεση του Νομού Σερρών με Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Καβάλα, Δράμα, καθώς και όλες τις ενδονομαρχιακές μετακινήσεις.

2 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 2 Η Στέλεχωση του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Το ΚΤΕΛ διαθέτει έναν στόλο 136 υπεραστικών λεωφορείων και 5 Τουριστικών τα οποία είναι ενταγμένα στο Τουριστικό Γραφείο του ΚΤΕΛ. Το μόνιμο προσωπικό ανέρχεται σε 30 άτομα ενώ 220 περίπου μέτοχοι απασχολούνται ως οδηγοί ή εργαζόμενοι. Το ΚΤΕΛ εκτελεί περίπου χιλιόμετρα ετησίως. Εξυπηρετεί 160 χωριά και οικισμούς του Νομού Σερρών Τα υπεραστικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών αποτελούσαν ανέκαθεν τον ομφάλιο λώρο των μικρών και απομακρυσμένων περιοχών και χωριών του Νομού με τις Σέρρες και τις κωμοπόλεις του Νομού Σερρών Νιγρίτα, Ροδολίβος, Ν.Ζίχνη, Ηράκλεια, Σιδηρόκαστρο, Ροδόπολη και Πρώτη.

3 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 3 Το Έργο του ΚΤΕΛ Εκτός από τα κεντρικά του γραφεία που βρίσκονται στο κέντρο των Σερρών το ΚΤΕΛ έχει πρακτορεία εξυπηρέτησης επιβατών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Δράμα και σε όλες τις κωμοπόλεις του Νομού Σερρών. Με το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών δεν γίνεται μόνο η μετακίνηση επιβατών αλλά και τύπου, αλληλογραφίας και δεμάτων. Επί πλέον καθημερινά το ΚΤΕΛ μεταφέρει με ασφάλεια και συνέπεια μαθητές Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων. Πρέπει τέλος να αναφερθεί και η μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες. Για να μπορέσει το ΚΤΕΛ να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο, θα πρέπει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις με ταχύτητα, δυναμισμό, τόλμη και εφευρετικότητα.

4 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 4 Βήματα για μια καλύτερη οργάνωση Η οργάνωση της επιχείρησης βελτιώνεται χρόνο με τον χρόνο. Πριν δεκαπέντε χρόνια το ΚΤΕΛ δημιούργησε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις φύλαξης, καθαρισμού και συντήρησης των λεωφορείων του. Μία επένδυση 150 εκατομμυρίων δραχμών, χωρίς καμία κρατική ενίσχυση. Το σημειώνω αυτό γιατί πολλοί νομίζουν ότι τα ΚΤΕΛ επιδοτούνται από το κράτος, ενώ αυτά δεν επιβαρύνουν καθόλου τον κρατικό προϋπολογισμό την ίδια ώρα που ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ λαμβάνουν κρατικές επιδοτήσεις δισεκατομμυρίων. Ειδικά φέτος το 2003 η οργάνωση του ΚΤΕΛ προχωρά με άλματα. Σύντομα το ΚΤΕΛ θα μετατραπεί σε Ανώνυμη Εταιρεία ενώ ως το τέλος του έτους θα έχει γίνει ριζική αντικατάσταση του στόλου. Ένα μεγάλο έργο που προγραμματίζει το ΚΤΕΛ ζητώντας την συνδρομή της πολιτείας αλλά και των τοπικών φορέων εξουσίας, είναι ένας σύγχρονος σταθμός υπεραστικών λεωφορείων που θα συμβάλει στην καλύτερη λειτουργία της πόλης λύνοντας πολλά κυκλοφοριακά και περιβαντολογικά προβλήματα

5 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 5 Νέο έργο στην Ελλάδα Κατά την δεκαετία που διανύουμε το ΚΤΕΛ θα μπορέσει να αναδειχθεί ως ο βασικός συγκοινωνιακός φορέας για δημοτικές και διαδημοτικές μεταφορές. Με την ισοσκέλιση των ζημιογόνων ενδονομαρχιακών γραμμών του νομού, εφαρμόζοντας τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για αντισταθμιστικές καταβολές κατά την παροχή δημόσιας υπηρεσίας, η μεγάλη προσπάθεια θα γίνει στις διανομαρχιακές και τις διεθνείς γραμμές. Με τον νέο νόμο για τις Οδικές Συγκοινωνίες (2963/2001) το ΚΤΕΛ, πέρα από το να μετατραπεί σε Ανώνυμη Εταιρεία, θα δημιουργήσει νέες γραμμές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όπως για παράδειγμα οι γραμμές από Κερδύλια προς Δράμα και από Σέρρες προς Αλεξανδρούπολη.

6 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 6 Συμμαχίες και διεθνείς προοπτικές Για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών αλλά και για την ενίσχυση της βιωσιμότητάς του, το ΚΤΕΛ εδώ και έναν χρόνο προχώρησε σε συμφωνία συνεκμετάλλευσης των διανομαρχιακών γραμμών προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη με την δημιουργία της «Κοινοπραξίας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» μαζί με τα ΚΤΕΛ Κιλκίς και Καβάλας. Στο Διεθνές επίπεδο με την απελευθέρωση της αγοράς των οδικών επιβατικών μεταφορών από και προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με την προσεχή είσοδο άλλων Βαλκανικών χωρών και ιδιαίτερα της Βουλγαρίας στην Ε.Ε. ανοίγονται για το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών νέες δυνατότητες ανάπτυξης.

7 Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 7 Συνεχής προσπάθεια για βελτίωση Το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών έγινε θεσμός και έχει ριζώσει εδώ και πενήντα χρόνια στην πραγματικότητα του Νομού μας. Προσαρμοσμένο πλέον στις νέες συνθήκες, μπορεί να ανταποκριθεί κατά τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις των καιρών. Ο ιδιότυπος αυτός συνεταιρισμός μπορεί με την συμπαράσταση των εθνικών και κοινοτικών οργάνων και τις τολμηρές πρωτοβουλίες των στελεχών του, όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να δημιουργήσει θετικό προηγούμενο στην αγορά των επιβατικών μεταφορών. Όπως έδειξε έρευνα την οποία πραγματοποίησε πρόσφατα το ΚΤΕΛ με συνεντεύξεις στους κατοίκους των πόλεων των Σερρών, του Σιδηρόκαστρου, της Ηράκλειας και της Νέας Ζίχνης, το ΚΤΕΛ Ν.Σερρών έχει την εμπιστοσύνη των κατοίκων του Νομού και των επισκεπτών του. Η προσπάθεια όμως για καλύτερες συγκοινωνίες συνεχίζεται.


Κατέβασμα ppt "Υπεραστικές Συγκοινωνίες του Νομού Σερρών 1 Η Δημιουργία του ΚΤΕΛ Ν.Σερρών Οι υπεραστικές συγκοινωνίες και τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ) συμπληρώνουν."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google