Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ 1632 μΧ: Στη Γαλλία η ‘’la gazette’’ εκτυπώνει την πρώτη σελίδα με μικρές αγγελίες . 1840μΧ: Πρώτη διαφήμιση στην Ελλάδα. Η διαφήμιση αυτή (ρεκλάμα, όπως την έλεγαν τότε), η οποία απλώνεται σε ολόκληρο τον αθηναϊκό Τύπο, έχει βρει τον ιστορικό της από το 1894μΧ 1841μχ: Το πρώτο διαφημιστικό σποτ δημιουργείται από τον volney palmer στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. 1911μΧ: Οι πρώτες σεξουαλικές πωλήσεις slogan χρησιμοποιήθηκαν από την εταιρία Woodbury soap. 1914μΧ: Ο ομοσπονδιακός εμπορικός φορέας ελέγχει τις διαφημίσεις. 1917μΧ: Ιδρύεται ο αμερικανικός σύλλογος διαφημιστικών γραφείων. 1920μΧ: Ο Frank Conrad ιδρύει το kdka στο γκαράζ του, στα περίχωρα του pittsburg το πρώτο διαφημιστικό ραδιοφωνικό σταθμό. 1930μΧ: Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση, μόνο που είναι παράνομη. Ο σταθμός w1xav της Βοστώνης δέχεται πρόστιμο για την μετάδοση διαφημιστικού σποτ για την βιομηχανία γούνας . 1941μΧ: H πρώτη διαφήμιση έτρεξε στο κανάλι bulova watch. Η εταιρία πληρώνει 9 $ για ένα σποτ των 20 δευτερολέπτων πριν από ένα αγώνα του baseball. 1950μΧ: H πρώτη πολιτική διαφήμιση έγινε για τον κυβέρνηση Dewey της Νew York.
2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Είναι η δημιουργία πρωτότυπου μηνύματος , το οποίο αναφέρεται σε κάποιο υλικό ή πνευματικό προϊόν και η προβολή του από τα μέσα επικοινωνίας με σκοπό την παρακίνηση του αποδέκτη ν’ αγοράσει το διαφημιζόμενο προϊόν
3
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ηλεκτρονική : Τηλεόραση , Ραδιόφωνο , Διαδίκτυο.
Έντυπη : Εφημερίδες , Περιοδικά , Αφίσες
4
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Πολιτικές Εμπορικές Κοινωνικές
5
ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΥΝΗΜΑΤΟΣ
Μήνυμα χωρίς περιττολογίες και προλόγους. Μήνυμα ιστορικού περιεχομένου. Μήνυμα μονολόγου-διαλόγου. Μήνυμα επεξηγηματικό ως προς την εικόνα. Μηνύματα που χρησιμοποιούν λογοπαίγνια , παρομοιώσεις , μεταφορές , σπάνιες λέξεις - φράσεις , χιούμορ. Μήνυμα που προσφέρει επιχειρήματα.
6
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΥΝΗΜΑΤΟΣ
γνώση προϊόντος από διαφημιστή γνώση κοινού από διαφημιστή επιλογή σωστού επικοινωνιακού καναλιού σωστό διαφημιστικό μήνυμα γνώση παραγωγού αγοραστικών τάσεων και ανταγωνιστών
7
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ να ελκύει την προσοχή του δέκτη
να προκαλεί το ενδιαφέρον του να του δημιουργεί την επιθυμία να το αγοράσει να τον οδηγεί στην αγορά του προϊόντος
8
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Συνειρμός ιδεών.
Αναλυτική περιγραφή , επίδειξη των ιδιοτήτων του προϊόντος. Επίκληση στην αυθεντία ( Κάποιον ειδικό ). Επίκληση στο συναίσθημα ( Φόβος , ευθύνη ). Επίκληση στην λογική ( Επιχειρήματα υπέρ του προϊόντος ).
9
ΕΡΓΑΛΕΙΑ Λανθάνων αξιολογικός χαρακτηρισμός ( Λανθάνουσα αξιολόγηση που λειτουργεί δεσμευτικά για τον δέκτη ). Σλόγκαν : Η ετυμολογική του προέλευση βρίσκεται στην έκφραση της κελτικής διαλέκτου " slugh gairm " που σημαίνει κραυγή μάχης. Αποτελεί συμπύκνωση του κειμένου, αλλά και όλης της διαφήμισης, σε τέτοια μορφή που μπορεί να απομνημονευθεί εύκολα. Λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος των παλιών διαφημιστικών εκστρατειών με τις νέες, μια και εμφανίζεται αναλλοίωτο για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε πολλές διαφημίσεις.
10
ΕΡΓΑΛΕΙΑ Λεκτικός πληθωρισμός : Ένα από τα συνηθέστερα και πιο συχνά χαρακτηριστικά του ιδεολογικού λόγου είναι η πληθωρική μορφή. Ο πληθωρισμός συνίσταται στην παρουσία μεγαλύτερου αριθμού λέξεων από τις απαραίτητες για την δημιουργία νοήματος, στην επιλογή σπάνιων λέξεων και στη γραμματική και συντακτική επιτήδευση. Η πληθωρική μορφή λειτουργεί σε βάρος του νοήματος, στην καλύτερη περίπτωση το κάνει δυσκολότερο στην κατανόηση και πολύ συχνά ασαφέστερο . Πχ ( Τόστιμο ) Σύμβολα : Η δημιουργία ιδεών και νοημάτων εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο όπου η σημασία του προϊόντος τονίζεται από το συγκεκριμένο τρόπο ζωής που αφήνεται να νοηθεί από τη διαφήμιση ότι θα τον απολαύσει ο καταναλωτής με την αγορά του προϊόντος. Ευφημισμός :Είναι η αντικατάσταση μιας έκφρασης , που έχει σημασία προσβλητική ή δυσάρεστη, με άλλη μη προσβλητική ή ευχάριστη π.χ. οι γέροι μας↔οι εξ ημών πρεσβύτεροι
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.