Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το υλικό που βρήκαμε και επεξεργαστήκαμε όλες οι ομάδες βρίσκεται στο wiki που φτιάξαμε γι’ αυτό το σκοπό και μπορεί ο καθένας να το επισκεφτεί στη σελίδα:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το υλικό που βρήκαμε και επεξεργαστήκαμε όλες οι ομάδες βρίσκεται στο wiki που φτιάξαμε γι’ αυτό το σκοπό και μπορεί ο καθένας να το επισκεφτεί στη σελίδα:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Το υλικό που βρήκαμε και επεξεργαστήκαμε όλες οι ομάδες βρίσκεται στο wiki που φτιάξαμε γι’ αυτό το σκοπό και μπορεί ο καθένας να το επισκεφτεί στη σελίδα: dressandcivilization.wikispaces.com

3  Τάξη  Φύλο  Ταυτότητα  Προσωπικότητα  Ηλικία  Επάγγελμα Ομάδα Α Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Καραβιότης Στέλιος Κουτσοδήμας Παντελής Νούσα Αθανασία Νάτσις Χρήστος Παναγοπούλου Νίκη Βασικά στοιχεία της έρευνας:

4 Χειρούργοι Γιατροί Αστυνομικός Πυροσβέστης

5

6

7

8

9  Οικονομικοί πόροι, πρώτες ύλες  μεταχειρισμένα ρούχα  Βιομηχανία  κλιματολογικές συνθήκες  παραγωγικότητα ΟΜΑΔΑ Β Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Καραμπέρης Νίκος Καρζής Γιώργος Λίλας Νίκος Τσοκανάς Σπύρος Βασικά στοιχεία της έρευνας:

10

11 Νάιλον, πολυεστέρας, μακό, λύκρα, λινό, κασμίρι, πολυακριλικό, λινάρι, κοτλέ…

12  Εθνικές ενδυμασίες  Τοπικές ενδυμασίες  Θεματικές – καρναβάλι  Εξέλιξη μέσα στο χρόνο ΟΜΑΔΑ Γ Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Ηρακλέους Κυριακή Λουκάτου Νικολίτσα Νικολοπούλου Ελευθερία Παπαγεωργίου Μαριάννα Βασικά στοιχεία της έρευνας:

13  Σαν μέσο προβολής της συλλογικής εικόνας του ανθρωπίνου σώματος  Σαν στολή με τη στρατιωτική έννοια(ομοιομορφία)  Για να δείξει την εθνολογική ομάδα και να περιφρουρήσει την ταυτότητα του κάθε τόπου. Λεύκωμα φωτογραφιών

14

15  Τα πουκάμισα  Οι επενδυτές  Τα φορέματα  Οι ποδιές  Τα κεφαλοδέματα  Η βράκα  Η φουστανέλα

16  Η διαφήμιση και οι επιρροές της, ΜΜE  Ο κοινωνικός κομφορμισμός  Η Μόδα εισχωρεί μέσα στα σχολεία. ΟΜΑΔΑ Δ Την ομάδα αυτή αποτελούν οι: Ζώτου Κωνσταντίνα Λιακοπούλου Μαριεύη Παναγιωτοπούλου Σταυρούλα Πανουργιά Μαριάντζελα Σειραδάς Γιώργος Βασικά στοιχεία της έρευνας:

17  Την ψυχοσύνθεσή τους  Το σώμα τους  Τον πνευματικό τους κόσμο  Τα κοινωνικά δεδομένα

18 Ο κοινωνικός κομφορμισμός και η δύναμη της μάζας είναι σε πολλές περιπτώσεις τόσο ισχυρές, που συχνά το άτομο, και ιδίως οι νέοι, συνθλίβεται και δεν βρίσκει χώρο να απαλλαγεί από τα δεσμά και να ανθίσει.

19

20

21

22

23

24  Παροχή αισθήματος ασφάλειας  Γνωστό-οικείο περιβάλλον, σιγουριά  Στήριγμα σε δύσκολες στιγμές  Προστασία  Κοινωνικοποίηση

25  Στασιμότητα  Ασφυξία  Ομοιομορφία συμπεριφορών  Αποδυνάμωση της φαντασίας  Φανατισμός  Ρατσιστικές συμπεριφορές

26  Τη σωστή παιδεία και μόρφωση  Την ενημέρωση  Την οικονομική χειραφέτηση  Το διάλογο  Τη σωστή λειτουργία των ΜΜΕ  Την προβολή σωστών προτύπων

27

28 Η επιδημία της μόδας δεν περιορίζεται στα εύπορα μέλη της αστικής τάξης αλλά έχει εξαπλωθεί παντού.

29  Διαφημιστικά Μέσα Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιήσει αρκετά μέσα ενημέρωσης για να πετύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά και τον στόχο που έχει την αποτελεσματικότητα του μέσου και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση η οποία προβαίνει στην ενέργεια αυτή. Μερικά Μ.Ε είναι.  Τηλεόραση  Ραδιόφωνο  Τύπος[Εφημερίδες, Περιοδικά, κ.α.]  Αφίσες  Διαδίκτυο

30 Στόχοι διαφήμισης  Να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας  Να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας  Να διαφημίσει την εταιρεία που το κατασκευάζει  Να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας

31

32


Κατέβασμα ppt "Το υλικό που βρήκαμε και επεξεργαστήκαμε όλες οι ομάδες βρίσκεται στο wiki που φτιάξαμε γι’ αυτό το σκοπό και μπορεί ο καθένας να το επισκεφτεί στη σελίδα:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google