Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου Δίκτυα Προστιθέμενης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου Δίκτυα Προστιθέμενης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου

2 ΟΡΑΜΑ: «Από την εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή», στην «πρόσβαση στην πληροφορία και επικοινωνία οπουδήποτε και οποτεδήποτε»

3 Τάσεις της Αγοράς  2003: 1 δισεκατομμύριο χρήστες κινητών παγκοσμίως  2010: 50% των χρηστών θα χρησιμοποιούν το Internet μέσω κινητού

4 Mobile Business •Ευρύτερη έννοια του m commerce που αφορά επαγγελματικούς και μη τομείς •Παραδείγματα: Ενημέρωση, ψυχαγωγία

5 Πλεονεκτήματα του m business •Άμεση πληροφόρηση και επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών •Άνοιγμα σε νέες αγορές- δραστηριοποίηση και σε εθνικό και σε παγκόσμιο επίπεδο •Αύξηση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των συναλλαγών-εργασιών •Πρόσβαση σε πληθώρα υπηρεσιών και επιλογών-βελτίωση παροχής υπηρεσιών, λόγω αυξημένου ανταγωνισμού

6 Καθοριστικοί Παράγοντες για τις επιχειρήσεις •Κατανόηση και διερεύνηση της ψηφιακής αγοράς •Επίγνωση για το μέγεθος των αλλαγών που θα επιφέρει η νέα στρατηγική •Ρεαλιστικές και γρήγορα υλοποιήσιμες προσδοκίες •Ευελιξία για να αντιδράσουν σε κάθε απρόβλεπτο συμβάν (πιθανές εκπλήξεις νέας αγοράς •Κατανόηση των ανησυχιών (δυσπιστίας) των πελατών/επενδυτών τους •Συνέπεια στην στρατηγική που έχουν επιλέξει για να επιτύχουν τη μετάλλαξη της εταιρείας από “εταιρεία της πραγματικής αγοράς” σε “εταιρεία της ψηφιακής αγοράς”.

7 M-Commerce: Διεξαγωγή Εμπορικών Συναλλαγών μέσω > Δικτύου Τηλεπικοινωνιών με την χρήση συσκευών όπως Τηλέφωνα ή Palmtops (Muller and Veerse 1999).

8 Η εξέλιξη του Mobile Commerce •Οι τεχνολογίες δικτύων μεγάλου εύρους βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα ανάπτυξης σε σύγκριση με τις Η.Π.Α., αλλά αναμένεται ραγδαία πρόοδος τα ερχόμενα χρόνια. •Η απελευθέρωση της αγοράς στον τομέα των τηλεπικοινωνιών θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό προς όφελος των τελικών χρηστών. •Οι οικονομικές συναλλαγές και οι υπηρεσίες ψυχαγωγίας αναμένεται να είναι οι σπουδαιότεροι τομείς εφαρμογής του m-commerce στην Ευρώπη.

9 •Ο ρόλος των κατασκευαστών κινητών τηλεφώνων θα είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας έχουν ήδη εδραιωθεί στη ζωή των περισσότερων ανθρώπων. •Η επένδυση στο αγοραστικό κοινό ηλικίας χρόνων θα αποδειχθεί ιδιαίτερης αξίας. •Ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας είναι η εξοικείωση των καταναλωτών με τις νέες m- commerce εφαρμογές ώστε να αναγνωρίσουν συνειδητά τα όσα προσφέρουν και όχι ο εθισμός τους σε ένα στείρο τεχνοοικονομικό μοντέλο λειτουργίας.

10 Mobile Marketing Αποτελεσματικότητα: •το 39% της πελατειακής βάσης προτιμά το SMS Marketing από την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο (Nightfly) •Το permission-based mobile marketing είναι 50% πιο αποδοτικό από την τηλεόραση και 130% πιο αποδοτικό από το ραδιόφωνο (Enpocket) Στοιχείο κλειδί: λήψη άδειας, έμμεσης ή άμεσης, από τον παραλήπτη του μηνύματος

11 Αποδοτικές Τακτικές •Η άδεια είναι αναγκαία •Βελτιστοποίηση του μηνύματος για διάφορες πλατφόρμες (SMS/MMS) •Τρίπτυχο Επιτυχίας: Σωστή προσφορά, τη σωστή στιγμή, στο σωστό κοινό •Στόχευση του κοινού •Προσφορές με αξία •Viral marketing

12 Χαρακτηριστικές Εφαρμογές mobile marketing •Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα •Διαγωνισμοί

13 Ελλαδικός χώρος  InternetQ  UpStreamNetworks  Jeronymo Groovy Τετραψήφια νούμερα που χρεώνουν τον χρήστη από το κινητό του.

14 Ευρώπη – Αμερική  Ericsson  Orange Mobile Retailing (mPay)  SafeEpay  Computop  Altamedius Ολοκλήρωμένες πλατφόρμες με σύστημα wallet που χρεώνει την αποθηκευμένή στο κινητό πιστωτική κάρτα του χρήστη.

15 Συμπεράσματα Παρά το γεγονός ότι η κινητή τηλεφωνία έχει μεγαλύτερη διείσδυση στη χώρα μας από ό,τι η σταθερή τηλεφωνία, εντούτοις το γεγονός ότι πρόκειται για ένα σχετικά νέο μέσο δεν έχει δώσει το χρόνο στα τμήματα marketing και διαφήμισης των εταιριών να δουν το πώς θα εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά αυτό το νέο εργαλείο.


Κατέβασμα ppt "Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου Δίκτυα Προστιθέμενης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google