Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜ ΣΤΟ E - BANKING Συγγραφείς: Γιαννακέας Γεώργιος Κοντογιάννης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜ ΣΤΟ E - BANKING Συγγραφείς: Γιαννακέας Γεώργιος Κοντογιάννης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜ ΣΤΟ E - BANKING Συγγραφείς: Γιαννακέας Γεώργιος Κοντογιάννης Βασίλειος Λύκου Αφροδίτη Επιβλέπων καθηγητής: κ. Δημητριάδης Σέργιος ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΠΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ full time

2 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking2 Στόχος της έρευνας Εντοπισμός και μέτρηση των παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης των ηλεκτρονικών καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών

3 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking3 Τραπεζικές συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικών καναλιών  Web Banking  Πλοήγηση στο ιστόπεδο της τράπεζας  Mobile Banking  sms/mms  Ασύρματη πλοήγηση στο ιστόπεδο της τράπεζας  Phone Banking  Πληκτρολόγηση αριθμών (touch tone)  Interactive Voice Response (IVR)

4 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking4 Technology Acceptance Model (TAM)  Σημαντικά ευρήματα  PEU-ΒΙ αδύναμη σχέση εξάρτησης  Ερμηνευτική ικανότητα 40% (Legris et al., 2003)  Βελτιώνεται με προσθήκη επιπλέον μεταβλητών (Legris et al., 2003) Αντιλαμβανόμενη Ευκολία Χρήσης Στάση απέναντι στη xρήση Πραγματική xρήσηΠρόθεση xρήσης Αντιλαμβανόμενη Χρησιμότητα

5 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking5 Στάση απέναντι στo e-Banking Πρόθεση xρήσης e-Banking Αντιλαμβανόμενη Ευκολία Χρήσης Αντιλαμβανόμενη Χρησιμότητα Εμπιστοσύνη Αντιλαμβανόμενος Κίνδυνος Γνώση Ηλεκτρονικού Καναλιού Συχνότητα Τραπεζικών Συναλλαγών Ερευνητικό μοντέλο

6 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking6 Μεθοδολογία έρευνας  Εργαλείο μέτρησης  Δομημένο ερωτηματολόγιο •Ηλεκτρονική συμπλήρωση (70%) •Προσωπική συνέντευξη (30%)  Δείγμα και συλλογή στοιχείων  Ορισμός πληθυσμού •Κάτοικοι της Ελλάδας, ηλικίας 18-54, μη χρήστες του e-banking  Δειγματοληψία •Μέθοδος ποσοστών (quotas) •Μέθοδος χιονοστιβάδας (snowball)  Μέγεθος δείγματος •Με βάση προηγούμενες μελέτες ΤΑΜ •721 άτομα

7 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking7 Περιγραφική στατιστική Ανεξάρτητες μεταβλητές

8 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking8 Περιγραφική στατιστική Πρόθεση χρήσης

9 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking9 Περιγραφική στατιστική Διάστημα υιοθέτησης

10 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking10 Αποτελέσματα παλινδρόμησης  Mobile Banking  Κίνδυνος  Χρησιμότητα  Γνώση ΨΥΚ  Συχνότητα συναλλαγών  Phone Banking  Εμπιστοσύνη  Κίνδυνος  Χρησιμότητα  Ευκολία χρήσης  Συχνότητα συναλλαγών  Web Banking  Εμπιστοσύνη  Χρησιμότητα  Συχνότητα συναλλαγών  Ευκολία χρήσης R 2 : 0, ,519

11 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking11 Συμπεράσματα - Ερευνητικές προεκτάσεις  Επιβεβαίωση αποτελεσματικότητας ΤΑΜ  PEU : μη κρίσιμη μεταβλητή στο Mobile Banking  Βελτίωση προβλεπτικής ικανότητας ΤΑΜ με επιπλέον μεταβλητές (Legris et al., 2003)  Υψηλή συσχέτιση εμπιστοσύνης - κινδύνου.  Μικρότερη επίδραση εμπιστοσύνης στην πρόθεση σε σχέση με αναμενόμενη στο Mobile Banking (Kim and Prabhakar, 2002)  Επίδραση του επιπέδου εκπαίδευσης στο Web Banking

12 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking12 Επιπτώσεις στη διοικητική πρακτική  Εμπιστοσύνη & Κίνδυνος.  Ανάγκη για υψηλό επίπεδο ασφάλειας συναλλαγών.  Ο κίνδυνος υπάρχει κυρίως στην αντίληψη του πελάτη.  Δημιουργία εμπιστοσύνης στο κανάλι. •Προώθηση στο κατάστημα. •Προσωπική πώληση. •Χρήση ομάδων αναφοράς. •Εξασφάλιση της περιουσίας του πελάτη. Εμπιστοσύνη Πρόθεση Χρήσης

13 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking13 Επιπτώσεις στη διοικητική πρακτική  Χρησιμότητα.  Επίδειξη του Web Banking.  Προβολή συνεχούς διαθεσιμότητας (24Χ7Χ365).  Προώθηση στο χώρο αναμονής.  Ποιότητα πληροφοριών. •Ενημέρωση. •Πληροφορίες. •Συμβουλές. Εμπιστοσύνη Πρόθεση Χρήσης Χρησιμότητα Ολοκληρωμένη λύση One stop shop Επίτευξη cross selling Αύξηση της παρεχόμενης αξίας Site

14 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking14 Επιπτώσεις στη διοικητική πρακτική  Ευκολία Χρήσης.  Συμβάλλει στην χρησιμότητα.  Έλλειψη της οδηγεί σε μη αποδοχή.  Σχεδιασμός εφαρμογών ως βάση για τα εναλλακτικά κανάλια (mobile, ATM).  Γνώση ΨΥΚ  Συνεργασία τραπεζών με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας  Συχνότητα χρήσης.  Στόχευση σε heavy users. Στάση απέναντι στο e-Banking Ευκολία χρήσης Συχνότητα χρήσης Εμπιστοσύνη Πρόθεση Χρήσης Χρησιμότητα Κλαδικές προωθητικές ενέργειες (ΕΕΤ) για βελτίωσή της

15 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking15 Ευχαριστούμε


Κατέβασμα ppt "ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜ ΣΤΟ E - BANKING Συγγραφείς: Γιαννακέας Γεώργιος Κοντογιάννης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google