Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜ ΣΤΟ E - BANKING Συγγραφείς: Γιαννακέας Γεώργιος Κοντογιάννης Βασίλειος Λύκου Αφροδίτη Επιβλέπων καθηγητής: κ. Δημητριάδης Σέργιος ΜΠΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ full time

2 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking
Στόχος της έρευνας Εντοπισμός και μέτρηση των παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης των ηλεκτρονικών καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

3 Τραπεζικές συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικών καναλιών
Web Banking Πλοήγηση στο ιστόπεδο της τράπεζας Mobile Banking sms/mms Ασύρματη πλοήγηση στο ιστόπεδο της τράπεζας Phone Banking Πληκτρολόγηση αριθμών (touch tone) Interactive Voice Response (IVR) Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

4 Technology Acceptance Model (TAM)
Σημαντικά ευρήματα PEU-ΒΙ αδύναμη σχέση εξάρτησης Ερμηνευτική ικανότητα 40% (Legris et al., 2003) Βελτιώνεται με προσθήκη επιπλέον μεταβλητών (Legris et al., 2003) Αντιλαμβανόμενη Χρησιμότητα Στάση απέναντι στη xρήση Πρόθεση xρήσης Πραγματική xρήση Αντιλαμβανόμενη Ευκολία Χρήσης Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

5 Ερευνητικό μοντέλο Αντιλαμβανόμενη Χρησιμότητα Αντιλαμβανόμενη
Ευκολία Χρήσης Εμπιστοσύνη Στάση απέναντι στo e-Banking Πρόθεση xρήσης e-Banking Αντιλαμβανόμενος Κίνδυνος Γνώση Ηλεκτρονικού Καναλιού Συχνότητα Τραπεζικών Συναλλαγών Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

6 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking
Μεθοδολογία έρευνας Εργαλείο μέτρησης Δομημένο ερωτηματολόγιο Ηλεκτρονική συμπλήρωση (70%) Προσωπική συνέντευξη (30%) Δείγμα και συλλογή στοιχείων Ορισμός πληθυσμού Κάτοικοι της Ελλάδας, ηλικίας 18-54, μη χρήστες του e-banking Δειγματοληψία Μέθοδος ποσοστών (quotas) Μέθοδος χιονοστιβάδας (snowball) Μέγεθος δείγματος Με βάση προηγούμενες μελέτες ΤΑΜ 721 άτομα Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

7 Περιγραφική στατιστική Ανεξάρτητες μεταβλητές
Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

8 Περιγραφική στατιστική Πρόθεση χρήσης
Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

9 Περιγραφική στατιστική Διάστημα υιοθέτησης
Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

10 Αποτελέσματα παλινδρόμησης
Phone Banking Εμπιστοσύνη Κίνδυνος Χρησιμότητα Ευκολία χρήσης Συχνότητα συναλλαγών Web Banking Εμπιστοσύνη Χρησιμότητα Συχνότητα συναλλαγών Ευκολία χρήσης Mobile Banking Κίνδυνος Χρησιμότητα Γνώση ΨΥΚ Συχνότητα συναλλαγών R2: 0, ,519 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

11 Συμπεράσματα - Ερευνητικές προεκτάσεις
Επιβεβαίωση αποτελεσματικότητας ΤΑΜ PEU : μη κρίσιμη μεταβλητή στο Mobile Banking Βελτίωση προβλεπτικής ικανότητας ΤΑΜ με επιπλέον μεταβλητές (Legris et al., 2003) Υψηλή συσχέτιση εμπιστοσύνης - κινδύνου. Μικρότερη επίδραση εμπιστοσύνης στην πρόθεση σε σχέση με αναμενόμενη στο Mobile Banking (Kim and Prabhakar, 2002) Επίδραση του επιπέδου εκπαίδευσης στο Web Banking Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

12 Επιπτώσεις στη διοικητική πρακτική
Εμπιστοσύνη & Κίνδυνος. Ανάγκη για υψηλό επίπεδο ασφάλειας συναλλαγών. Ο κίνδυνος υπάρχει κυρίως στην αντίληψη του πελάτη. Δημιουργία εμπιστοσύνης στο κανάλι. Προώθηση στο κατάστημα. Προσωπική πώληση. Χρήση ομάδων αναφοράς. Εξασφάλιση της περιουσίας του πελάτη. Εμπιστοσύνη Πρόθεση Χρήσης Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

13 Επιπτώσεις στη διοικητική πρακτική
Χρησιμότητα. Επίδειξη του Web Banking. Προβολή συνεχούς διαθεσιμότητας (24Χ7Χ365). Προώθηση στο χώρο αναμονής. Ποιότητα πληροφοριών. Ενημέρωση. Πληροφορίες. Συμβουλές. Εμπιστοσύνη Χρησιμότητα Πρόθεση Χρήσης Site Ολοκληρωμένη λύση One stop shop Επίτευξη cross selling Αύξηση της παρεχόμενης αξίας Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

14 Επιπτώσεις στη διοικητική πρακτική
Ευκολία Χρήσης. Συμβάλλει στην χρησιμότητα. Έλλειψη της οδηγεί σε μη αποδοχή. Σχεδιασμός εφαρμογών ως βάση για τα εναλλακτικά κανάλια (mobile, ATM). Γνώση ΨΥΚ Συνεργασία τραπεζών με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Συχνότητα χρήσης. Στόχευση σε heavy users. Ευκολία χρήσης Συχνότητα χρήσης Εμπιστοσύνη Πρόθεση Χρήσης Χρησιμότητα Στάση απέναντι στο e-Banking Κλαδικές προωθητικές ενέργειες (ΕΕΤ) για βελτίωσή της Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking

15 Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking
Ευχαριστούμε e-banking Διεύρυνση του ΤΑΜ στο e - banking


Κατέβασμα ppt "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google