Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Ομάδα Ζ Πεχλιβανίδου Κατερίνα Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα Νούτσος Βάιος Λαζαρίδης Λάζαρος Σκούρτης Αναστάσιος Μαρμαροκόπος Γεώργιος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Ομάδα Ζ Πεχλιβανίδου Κατερίνα Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα Νούτσος Βάιος Λαζαρίδης Λάζαρος Σκούρτης Αναστάσιος Μαρμαροκόπος Γεώργιος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Ομάδα Ζ Πεχλιβανίδου Κατερίνα Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα Νούτσος Βάιος Λαζαρίδης Λάζαρος Σκούρτης Αναστάσιος Μαρμαροκόπος Γεώργιος Ιωαννίδης Νικόλαος Σπυρόπουλος Χρήστος Κολτσίδας Θάνος Miguel Ruiz

3 Περιεχόμενα Παρουσίασης • Ομάδα Στόχος • Γιατί επιλέγουμε το Art Project? • Γιατί για ομάδα-στόχο επιλέχθηκαν οι Μαθητές και Δάσκαλοι? • Απαιτήσεις Συστήματος • Art Project powered by Google • Στόχοι Μαθητών • Στόχοι Δασκάλου • Πλεονεκτήματα • Επίτευξη Στόχων • Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Art Project? • Μια ματιά στο πρόγραμμα • Πηγές

4 Art Project powered by Google Ομάδα Στόχος: Δάσκαλοι Μαθητές μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τάξεις ανάλογα με τις απαιτήσεις των μαθημάτων

5 Γιατί επιλέγουμε το Art Project? Με αφορμή την εισαγωγή του νέου μαθήματος της Μουσειοπαιδαγωγικής στα σχολεία επιλέξαμε να παρουσιάσουμε το Art Project της Google..αλλά και την ελκυστική παρουσίαση των εκθεμάτων και μουσείων

6 Γιατί για ομάδα-στόχο επιλέχθηκαν οι Μαθητές και Δάσκαλοι? Τα οφέλη του λογισμικού είναι σημαντικά τόσο για τον μαθητή όσο και για τον δάσκαλο με αποτέλεσμα να μην μπορεί η ομάδα-στόχος να αποτελείται μόνο από τη μια κατηγορία

7 Απαιτήσεις Συστήματος: • Δωρεάν online Λογισμικό • Υποστήριξη από όλους τους δημοφιλείς Web Browsers αλλά κυρίως είναι αναπτυγμένο για τον Chrome Browser

8 Art Project powered by Google Είναι μια online πλατφόρμα μέσω της οποίας o χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση σε υψηλής ευκρίνειας εικόνες από έργα καλλιτεχνών, που στεγάζονται σε μουσεία.

9 Art Project powered by Google • Ξεκίνησε στις 1 Φεβρουαρίου 2011 από την Google σε συνεργασία με 17 διεθνή μουσεία. • Σήμερα συμμετέχουν 151 μουσεία από 40 χώρες

10 Art Project powered by Google Επιτρέπει στον χρήστη: • να περιηγηθεί εικονικά μέσα στο μουσείο • να εξερευνήσει τα εκθέματα • να δημιουργήσει τη δική του εικονική συλλογή

11 Art Project powered by Google • Χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με το Street View της Google • Οι εικόνες είναι υψηλής ευκρίνειας αφού κάθε εικόνα έχει πάνω από pixels (Gigapixels) • Έχει πάνω από εκθέματα • Είναι διαθέσιμο σε 18 γλώσσες

12 Αρχική Σελίδα

13 Η Περιήγηση στο μουσείο

14 Λίστα Εκθεμάτων

15 Λεπτομερής Περιγραφή Εκθεμάτων

16 Στόχοι Μαθητή • Πρόσβαση στην τέχνη χωρίς κόστος, χωρίς μετακίνηση • Διεπιστημονική μάθηση • Πολύ-οργανική μάθηση • Ατομική εξερεύνηση τέχνης

17 Στόχοι Μαθητή • Επικοινωνία με άλλους μαθητές • Συζητήσεις καλλιτεχνικού περιεχομένου • Εξοικείωση με κάθε είδους τέχνη (graffiti.. αναγεννησιακά.. γλυπτά)

18 Στόχοι Δασκάλου • Να κάνει ελκυστικό το μάθημά του • Να “παράγει” σκεπτόμενους μαθητές • Να αναπτύξει την κριτική σκέψη των μαθητών

19 Στόχοι Δασκάλου • Να οξύνει το ενδιαφέρον των μαθητών για την τέχνη • Να γνωρίσει στα παιδιά διάφορες μορφές τέχνης • Γνωριμία διεθνών μουσείων • Να προκαλεί την ενεργή συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα

20 Στόχοι Δασκάλου • Να βοηθήσει τους πιο αδύναμους μαθητές να συμμετέχουν στο μάθημα • Να λύσει πιο εμπεριστατωμένα απορίες των μαθητών • Προσωπικοί λόγοι (δια βίου μάθηση)

21 Στόχοι Δασκάλου Ένας ιδιαίτερος στόχος του Έλληνα δασκάλου είναι να θίξει με αντικειμενικότητα το ευαίσθητο θέμα των Ελγίνειων Μαρμάρων, δείχνοντας ποια ακριβώς είναι και ποια είναι τα ομοιώματά τους μέσα στο μουσείο της Ακρόπολης.

22 Τα Πλεονεκτήματα του Art Project συμπίπτουν με τους στόχους τόσο των μαθητών όσο και των δασκάλων

23 Πλεονεκτήματα • Προκαλεί το ενδιαφέρον για μια πραγματική επίσκεψη σε μουσείο μετά την εικονική περιήγηση σύμφωνα με ερευνητές • Mobile- learning • Ubiquitous- learning • Οικολογία – δεν τυπώνονται άσκοπα ενημερωτικά φυλλάδια

24 Julian Raby υπεύθυνος του Freer Gallery of Art “Η εμπειρία της τεχνολογίας του Gigapixel μας φέρνει κοντά στις αισθήσεις του καλλιτέχνη και μας παρουσιάζει τα εκθέματα με τέτοια λεπτομέρεια που πολλές φορές δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή με γυμνό μάτι.”

25 Πώς γίνεται η επίτευξη των στόχων? • Πρόσβαση οποιαδήποτε ώρα και από οπουδήποτε • Δυνατότητα απομακρυσμένης επικοινωνίας με ειδικούς των μουσείων και ιδρυμάτων • Λόγω ελκυστικής παρουσίασης των εκθεμάτων προσελκύει ακόμη και μη φιλότεχνους μαθητές και δασκάλους

26 Πώς γίνεται η επίτευξη των στόχων? • Εύκολη λειτουργία προγράμματος (το πρόγραμμα γίνεται ιδιαίτερα ελκυστικό λόγω της εύκολης χρήσης του) • Έγκαιρος και έγκυρος σχολιασμός των εκθεμάτων κατά την περιήγηση • Οπτικά μέσα

27 Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Art Project? Από το Δάσκαλο • Στο μάθημα της Ιστορίας • Στο μάθημα των Θρησκευτικών • Στο μάθημα των Καλλιτεχνικών • Στο μάθημα της Μουσειοπαιδαγωγικής (νέο μάθημα) • Στο μάθημα της Πληροφορικής

28 Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Art Project? Από τον μαθητή • Στην τάξη • Στο σπίτι • Στην παρέα

29 Μια σύντομη ματιά στο Art Project

30 Πηγές • • t_Project • synedrio_eisigiseis/Skandali.pdf • Όλες οι εικόνες των διαφανειών αποτελούν εκθέματα των συνεργαζόμενων μουσείων

31 Ερωτήσεις ??


Κατέβασμα ppt "Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Ομάδα Ζ Πεχλιβανίδου Κατερίνα Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα Νούτσος Βάιος Λαζαρίδης Λάζαρος Σκούρτης Αναστάσιος Μαρμαροκόπος Γεώργιος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google