Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών μέσω τηλεκπαίδευσης. Ένα παράδειγμα στο Moodle Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου – Κ. Κωνσταντούλας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών μέσω τηλεκπαίδευσης. Ένα παράδειγμα στο Moodle Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου – Κ. Κωνσταντούλας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών μέσω τηλεκπαίδευσης. Ένα παράδειγμα στο Moodle http://www.dideilei.gr/moodle Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου – Κ. Κωνσταντούλας – Π. Χριστιά – Φ. Νικολόπουλος

2 Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση  Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση ή ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση : διαδικασία μάθησης και συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενων, που πραγματοποιείται ανεξαρτήτως χρόνου και τόπου.  Υλοποίηση Σεμιναρίου : πλατφόρμα Moodle (www.moodle.org).www.moodle.org

3 Τι είναι το Moodle  Διαδικτυακό πρόγραμμα ανοιχτού/ελεύθερου λογισμικού για τη διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου.  Η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλεπιδρά με το περιβάλλον.  Υποστηρίζει πλήθος αλληλεπιδραστικών δραστηριοτήτων όπως οι ομάδες συζήτησης, τα κουίζ, οι εργασίες, τα παιχνίδια, κ.ά.

4 Πλεονεκτήματα του Moodle  Αποτελεί ένα ευχάριστο περιβάλλον μάθησης το οποίο ελκύει το ενδιαφέρον του μαθητή.  Ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιράσει ηλεκτρονικά υλικό στους μαθητές του αλλά και με άλλους συναδέλφους.  Παρέχει μεγάλες δυνατότητες αξιοποίησης σε διαθεματικές εργασίες και δράσεις ή στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.  Μπορεί να αξιοποιήσει το OLPC(One Laptop Per Child).

5 Στόχοι του Σεμιναρίου(1/3)  Γνωριμία των εκπαιδευτικών με το Moodle και την Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.  Γνωριμία με το ελεύθερο λογισμικό και τη χρήση προγραμμάτων ΕΛ/ΛΑΚ για την παραγωγή υλικού διδασκαλίας.

6 Στόχοι του Σεμιναρίου(2/3)  Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.  Γνωριμία των εκπαιδευτικών με τις Νέες Τεχνολογίες.  Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης, ανταλλαγής απόψεων, εμπειριών και προβληματισμών.  Δημιουργία κινήτρων μάθησης για τους μαθητές.

7 Στόχοι του Σεμιναρίου(3/3)  Εμπλουτισμός των σχολικών μαθημάτων με χρήση νέων μέσων όπως ηλεκτρονικά κουίζ και εκπαιδευτικά παιχνίδια.  Άπόκτηση γνώσεων δημιουργίας και διαχείρισης μαθημάτων στο Moodle.

8 Μεικτό σύστημα μάθησης  Δημιουργήθηκαν 2 τμήματα, ένα στο ΓΕΛ Ανδραβίδας και το άλλο στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου.  Οργανώθηκαν 5 συναντήσεις ανά τμήμα μέσα στη χρονιά.  Δημιουργήθηκαν 120 εργασίες προς υλοποίηση από τους εκπαιδευόμενους από απόσταση.  Δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο σε flash καθώς και υλικό με μορφή κειμένων από μια ομάδα εκπαιδευτικών που εργάστηκαν εθελοντικά.  Ο κάθε εκπαιδευτικός για να ολοκληρώσει με επιτυχία το σεμινάριο θα πρέπει να πραγματοποιήσει το 70% των εργασιών και να παρακολουθήσει τουλάχιστον τις 4 από τις 5 συναντήσεις.  Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης.

9 Ύλη Σεμιναρίου  Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού  Χρήση ελεύθερου λογισμικού (FileZilla, Firefox, Gimp, PDFcreator, OpenOffice, Audacity, Wink, Hot potatoes, Coppermine, Mediawiki)  Διαχείριση FTP, Εγκατάσταση, Διαδικτυακά προγράματα, Αντίγραφα ασφαλείας, Δημιουργία ιστοτόπου

10 Η οθόνη του μαθήματος

11 Συμμετοχή εκπαιδευτικών

12 Συμπεράσματα & Προοπτικές  Είναι πιο εύκολο και ενδιαφέρον για τους εκπαιδευτικούς να το παρακολουθήσουν.  Η 6μηνη διάρκεια του επιτρέπει την ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών μεταξύ των εκπαιδευτικών.  Προωθείται η χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ.  Αρκετοί εκπαιδευτικοί ενδιαφέρθηκαν να το χρησιμοποιήσουν στο σχολείο τους.  Το μάθημα είναι διαθέσιμο σε όποιο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή άλλο Δημόσιο φορέα θελήσει να το εφαρμόσει.

13 Σενάριο επέκτασης του Σεμιναρίου  Κάποια άτομα από τον Χ Νομό να αναλάβουν τις από κοντά συναντήσεις (4-5 συναντήσεις μέσα στη χρονιά).  Η τεχνική υποστήριξη (επίλυση αποριών, βαθμολόγηση εργασιών) γίνεται ασύγχρονα και είναι κοινή για 2-3 Νομούς.

14 Ευχαριστίες Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα για τη βοήθεια και υποστήριξη τους :  κ. Μπίρμπα Θεόδωρο, Περιφερειακό Δ/ντή Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας.  κ. Ντοά Νικόλαο, Δ/ντή Β΄/θμιας Εκπ/σης Ν. Ηλείας.  κ. Παπαντωνοπούλου Φωτεινή, Προϊσταμένη 1ου Γραφείου Δ.Ε. Ν. Ηλείας.  κ. Πετρόπουλο Ηλία, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Ν. Αχαΐας – Ηλείας.  ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Ηλείας για την προβολή και παρουσίαση του Σεμιναρίου μέσω του Ενημερωτικού του Δελτίου. http://www.dide.ilei.sch.gr/keplinet

15 Σεμινάριο Moodle Ευχαριστώ για την προσοχή σας! http://www.dideilei.gr/moodle


Κατέβασμα ppt "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών μέσω τηλεκπαίδευσης. Ένα παράδειγμα στο Moodle Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου – Κ. Κωνσταντούλας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google