Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014

2 Στρατηγική ανάπτυξης εξαγωγών
Ιστορικό εταιρείας Σταθμοί (επενδύσεις, προϊόντα) Μερίδια αγοράς (εγχώριας) Στρατηγική ανάπτυξης εξαγωγών Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά Ποιοτικές προδιαγραφές (πιστοποιήσεις) Διείσδυση σε αγορές του εξωτερικού Case study (Αυστραλία)

3 Ιστορικό Εταιρείας Ίδρυση 1930
ΖΑΝΑΕ: Ζύμαι Αρτοποιίας Νίκογλου ΑΕ αρχικά εξειδικεύτηκε στην παραγωγή ζύμης αρτοποιίας 1939: επέκταση στην παραγωγή έτοιμων συσκευασμένων φαγητών λόγω καλών προοπτικών του κλάδου 1972: Ίδρυση νέου εργοστασίου επεξεργασίας προϊόντων τομάτας στο Ζερβοχώρι Ημαθίας

4 Ιστορικό Εταιρείας 1991: Μετεγκατάσταση του εργοστασίου ζύμης σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ 2001: ολοκλήρωση επένδυσης νέας μονάδας παραγωγής ετοίμων φαγητών σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ με τον πλέον σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό

5 Ιστορικό Εταιρείας 2005: επέκταση παραγωγικής δραστηριότητας σε χώρες του εξωτερικού (με ιδία παραγωγή καθώς και συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες) με στόχο τη διείσδυση σε νέες αγορές υψηλού ανταγωνισμού 2014: Ολοκλήρωση επένδυσης στη μονάδα παραγωγής ζύμης

6 Μερίδια αγοράς Ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά τροφίμων (ζύμης και ετοίμων φαγητών) 40% της εγχώριας αγοράς στα προϊόντα ζύμης (μοναδική ελληνική παραγωγική εταιρεία στον κλάδο)

7 26% του κλάδου των ετοίμων κονσερβοποιημένων φαγητών
Παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private label) Τοποθετημένη σε όλες τις βασικές αλυσίδες λιανεμπορίου

8 Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά
Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά Έναρξη εξαγωγών 1960 2013: Εξαγωγές 44% του κύκλου εργασιών 30 χώρες: Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ιαπωνία, Μέση Ανατολή κλπ

9 Τοποθετημένη σε μεγάλες αλυσίδες
Γερμανία: Real, Edeka Μ. Βρετανία: Waitrose, TESCO, Sainsbury Αυστραλία: Woolworths, Coles Γαλλία: Intermarche, Systeme U Βέλγιο: Carrefour Αυστρία: Merkur, Penny

10 Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Αυξανόμενη τάση Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού και διανομείς για παραγωγή και διάθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

11 Στόχος: Συνεχής ανάπτυξη εξαγωγών
Ο στόχος αυτός απαιτεί: Υψηλή ποιότητα (πιστοποίηση) Ευελιξία – προσαρμογή προϊοντων Επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη Κατάλληλα δίκτυα

12 Προσήλωση στην ποιότητα
HACCP, ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, Πιστοποίηση με διεθνή πρότυπα IFS & BRC

13 Στρατηγική διείσδυσης Αυστραλία
Επιλογή κατάλληλων συνεργατών Χαρτογράφηση και ανάλυση της αγοράς Επιλογή προϊοντικού μείγματος Προσαρμογή των προϊόντων

14 Στρατηγική διείσδυσης Αυστραλία
Υποστήριξη προϊόντων και συνεργατών (για την ισχυροποίηση του brand) Συμμετοχή σε εκθέσεις Διεύρυνση της γκάμας-κάλυψη νέων αναγκών Στενή συνεργασία παραγωγού-δικτύου

15 Πίστη στις ίδιες σταθερές αρχές
Επενδύσεις Καινοτομίες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και συσκευασιών Συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες Συνέπεια Κοινό όραμα και στόχοι.

16 Σας ευχαριστώ πολύ


Κατέβασμα ppt "Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google