Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014

2  Ιστορικό εταιρείας  Σταθμοί (επενδύσεις, προϊόντα)  Μερίδια αγοράς (εγχώριας)  Στρατηγική ανάπτυξης εξαγωγών  Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά  Ποιοτικές προδιαγραφές (πιστοποιήσεις)  Διείσδυση σε αγορές του εξωτερικού •Case study (Αυστραλία)

3 Ιστορικό Εταιρείας  Ίδρυση 1930  ΖΑΝΑΕ: Ζύμαι Αρτοποιίας Νίκογλου ΑΕ αρχικά εξειδικεύτηκε στην παραγωγή ζύμης αρτοποιίας  1939: επέκταση στην παραγωγή έτοιμων συσκευασμένων φαγητών λόγω καλών προοπτικών του κλάδου  1972: Ίδρυση νέου εργοστασίου επεξεργασίας προϊόντων τομάτας στο Ζερβοχώρι Ημαθίας

4 Ιστορικό Εταιρείας  1991: Μετεγκατάσταση του εργοστασίου ζύμης σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ  2001: ολοκλήρωση επένδυσης νέας μονάδας παραγωγής ετοίμων φαγητών σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ με τον πλέον σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό

5 Ιστορικό Εταιρείας  2005: επέκταση παραγωγικής δραστηριότητας σε χώρες του εξωτερικού (με ιδία παραγωγή καθώς και συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες) με στόχο τη διείσδυση σε νέες αγορές υψηλού ανταγωνισμού  2014: Ολοκλήρωση επένδυσης στη μονάδα παραγωγής ζύμης

6 Μερίδια αγοράς  Ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά τροφίμων (ζύμης και ετοίμων φαγητών)  40% της εγχώριας αγοράς στα προϊόντα ζύμης (μοναδική ελληνική παραγωγική εταιρεία στον κλάδο)

7  26% του κλάδου των ετοίμων κονσερβοποιημένων φαγητών  Παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private label)  Τοποθετημένη σε όλες τις βασικές αλυσίδες λιανεμπορίου

8 Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά  Έναρξη εξαγωγών 1960  2013: Εξαγωγές 44% του κύκλου εργασιών  30 χώρες: Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ιαπωνία, Μέση Ανατολή κλπ

9 Τοποθετημένη σε μεγάλες αλυσίδες  Γερμανία: Real, Edeka  Μ. Βρετανία: Waitrose, TESCO, Sainsbury  Αυστραλία: Woolworths, Coles  Γαλλία: Intermarche, Systeme U  Βέλγιο: Carrefour  Αυστρία: Merkur, Penny

10 Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας  Αυξανόμενη τάση  Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού και διανομείς για παραγωγή και διάθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

11 Στόχος: Συνεχής ανάπτυξη εξαγωγών  Ο στόχος αυτός απαιτεί:  Υψηλή ποιότητα (πιστοποίηση)  Ευελιξία – προσαρμογή προϊοντων  Επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη  Κατάλληλα δίκτυα

12 Προσήλωση στην ποιότητα  HACCP,  ISO 9001:2008,  ISO 22000:2005,  Πιστοποίηση με διεθνή πρότυπα IFS & BRC

13 Στρατηγική διείσδυσης Αυστραλία  Επιλογή κατάλληλων συνεργατών  Χαρτογράφηση και ανάλυση της αγοράς  Επιλογή προϊοντικού μείγματος  Προσαρμογή των προϊόντων

14 Στρατηγική διείσδυσης Αυστραλία  Υποστήριξη προϊόντων και συνεργατών (για την ισχυροποίηση του brand)  Συμμετοχή σε εκθέσεις  Διεύρυνση της γκάμας-κάλυψη νέων αναγκών  Στενή συνεργασία παραγωγού-δικτύου

15  Πίστη στις ίδιες σταθερές αρχές  Επενδύσεις  Καινοτομίες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και συσκευασιών  Συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες  Συνέπεια  Κοινό όραμα και στόχοι.

16 Σας ευχαριστώ πολύ


Κατέβασμα ppt "Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google