Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο
Ομάδα 4Α – Υλικά – Τεχνικές Κατασκευής & Τρόποι Συντήρησης Της Ενδυμασίας ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: Αστρακά Σοφία Αποστολοπούλου Αρετή Μπουρογιάννης Χρήστος ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Πλάκας Ηλίας Γιώτα Ευαγγελία

2 Α) ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ
ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ! Α) ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ

3 - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥ-ΜΙΑ
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΜΑΛΛΙΝΟ - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥ-ΜΙΑ - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΛΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙ-ΣΜΑ, κ.ά. ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ JERSEY ACCELAT ΥΦΑΝΣΙΜΗ ΥΛΗ -

4 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ
ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ -ΕΣΩΡΟΥΧΑ -ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΜΕΤΑΞΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΕΥΑΙ-ΣΘΗΤΑ ΡΟΥΧΑ

5 ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΦΟΔΡΑ ΕΝΘΕΤΗ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΛΥΣΙ-ΜΑΤΟΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ ΕΣΩΡΟΥ- ΧΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ

6 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΑ ΕΝΔΥΜΑ-ΤΑ (ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥΕ-ΣΤΕΡΑ)
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΤΖΙΝ ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΑ ΦΟΥΣΤΕΣ ΓΙΛΕΚΑ ΣΑΚΑΚΙΑ ΠΑΠΟΥ- ΤΣΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΛΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΑ ΕΝΔΥΜΑ-ΤΑ (ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥΕ-ΣΤΕΡΑ) ΠΛΥΣΙΜΟ

7 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΓΑΖΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ Ή ΠΡΟΣΕ-ΚΤΙΚΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΓΟΥΝΑ ΠΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙ- ΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΚΑΘΑΡΙ-ΣΜΟΣ

8 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΠΕΤΣΕΤΕ - ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ACCELAT ΥΦΑΝΣΙΜΗ ΥΛΗ ΠΡΟΣΕΚΤΙ- ΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ Ή ΠΛΥΣΙΜΟ

9 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΕΛΟΥΔΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΛΤΑ & ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑ- ΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΑΤΕΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗ- ΤΑ ΡΟΥΧΑ

10 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΝΑΪΛΟΝ ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΜΠΟΥΦΑΝ (ΣΕ ΠΙΟ ΓΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ… ΧΡΩΜΑ) ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ- ΒΑΦΗ

11 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΔΑΝΤΕΛΑ - ΠΛΕΚΤΑ ΡΟΥΧΑ -ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΟΥΜΠΩΜΑ (ΑΝΟΙΓΜΑ-ΤΩΝ) ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΟΧΗ (ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ)

12 (ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΜΕΖΟΥΡΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗ- ΣΗ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥ- ΗΣ ΤΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΡΙΤΣ - ΚΡΑΤΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ (ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ) -

13 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΝΗΜΑΤΑ ΒΑΜΒΑΚΕΡΑ Νο 8 ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΣΙΑΣ, ΑΜΦΙΕΣΗΣ Ή ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ, Κ.Τ.Λ. (ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ)

14 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ
ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΕΣ, ΠΑΝΤΕ-ΛΟΝΙΑ, κ.ά. - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΛΩΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΜΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙ- ΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ -

15 ΑΠΑΡΑΙΤΗ-ΤΕΣ ΓΙΑ ΡΑΨΙΜΟ, ΚΟΥΜΠΩ-ΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΒΕ-ΛΟΝΙΑ
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗ-ΤΕΣ ΓΙΑ ΡΑΨΙΜΟ, ΚΟΥΜΠΩ-ΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΒΕ-ΛΟΝΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΙ- ΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗ- ΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΩ- ΜΑ -

16 ΜΠΙΟΥ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ, ΦΟΡΕΜΑ-ΤΑ, κ.ά.
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΟΥΣΤΑ - ΚΟΡΣΕΔΕΣ - ΜΕΣΟΦΟ- ΡΙΑ - ΑΛΛΑ ΡΟΥΧΑ - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΟΠΙΤΣΑ ΕΙΔΟΣ ΚΟΥ- ΜΠΙΟΥ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ, ΦΟΡΕΜΑ-ΤΑ, κ.ά. -

17 ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΟΥΜΠΙΑ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ, ΣΤΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ, κ.α. - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΗΜΑΔΟΥΡΑ ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΣΗΣ/ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ -

18 ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΜΕΖΟΥΡΑ & ΚΟΥΜΠΙΑ
ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΠΑΡΑΜΑΝΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΟΥ, κ.ά. - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΜΕΖΟΥΡΑ & ΚΟΥΜΠΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΟΥ ΣΥΝΟ- ΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ -

19 Β) Μηχανη γαζωματοσ

20 Γ) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ Ένας γνωστός… άγνωστος ράφτης, χαρακτηριστικός τύπος που κρατά ζωντανή και στέρεα την ιστορικότητα και την παράδοση της ενδυμασίας

21 ΤΑ ΠΑΝΩ ΜΕΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
καλαίσθητα και όμορφα φτιαγμένα

22 ΜΑΝΙΚΙΑ ΒΕΛΟΝΑΚΙ Κοιτώντας πίσω από τις λέξεις, θα μπορούσαμε να σημειώσουμε το γεγονός ότι χαρακτηρίζουν τη λεπτότητα και την ευαισθησία των ανθρώπων της παράδοσης.

23 ΠΟΔΙΕΣ

24 ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΔΙΑΣ: Τυλιχτή φούστα ή ένδυμα που καλύπτει τον κορμό, το οποίο φοριέται για προστασία της μπροστά, πλαϊνής, και ορισμένες φορές πίσω, όψης του σώματος ή του ενδύματος. Κλείνει με ζώνη που δένει. Διακρίνονται η ολόσωμη ποδιά, η ποδιά με μέτριο μήκος και η μακριά ποδιά σα φόρεμα.

25 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΠΟΔΙΕΣ (π.χ. ΚΡΗΤΗΣ)
Χαρακτηρίζονται για την άμεση – φυσικά – εναρμόνισή τους με τα ελληνικά στοιχεία, εκ των οποίων τα κυριότερα, τα οποία και εδώ κυριαρχούνε, είναι η φύση και η θάλασσα.

26 Δ) Μοντερνα… Τεχνη μετα… ενδυματολογιασ
5 ΧΡΥΣΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 1) ΠΟΤΕ ΧΡΩΜΑ (ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΝΟ π.χ. λευκό, γκρίζο, μαύρο και αντίστοιχες διαβαθμίσεις) ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ 2) ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ 3) ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΩΜΑΤΑ (ΟΧΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 4) ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ , ΣΚΟΥΡΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ 5) ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ 1) ΕΝΑΛΛΑΞ 2) ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ 3) ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ (ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ Ή ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ)

27 Ε) Δημιουργιεσ ρουχων -Ενδυματων
Και οι προσωπικές δημιουργίες δε σταματούν σε τούτο το σημείο…! Ε) Δημιουργιεσ ρουχων -Ενδυματων Επαναχρησιμοποίηση ρούχου μέσω κατασκευαστικής μετατροπής του του σε τζιν βερμούδα Το ρούχο σε αρχική φάση, πριν ακόμα φτιαχτεί Πάνω στη διαδικασία μετατροπής του παλαιού ενδύματος σε τζιν βερμούδα με χρήση υλικών, όπως δαχτυλήθρα

28 Μετατροπή του ρούχου όχι μόνο σε καινούριου, αλλά και σε πιο μοντέρνου
Έτοιμη και σε τελικό στάδιο η τζιν βερμούδα και στη διπλανή φωτογραφία μαζί με πουκαμίσα

29 Μετατροπή μαύρου φορέματος σε μάυρη φούστα μαζί με τη μετατροπή λευκής πουκαμίσας/παραδοσιακού πανωφοριού σε λευκή πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη Το φόρεμα σε αρχικό στάδιο Η μετατροπή του φορέματος σε φούστα ολοκληρώνεται μετά από κοπή - με ψαλίδι ή κάποιο άλλο κατάλληλο εργαλείο – του πάνω μέρους του φορέματος

30 Εστίαση στη δαντέλα της φούστας πλέον κατόπιν της κοπής του πάνω κομματιού της πρώιμης αμφίεσης
Το πουκάμισο αρχικά Η πουκαμίσα/παραδοσιακή ενδυμασία μετατρέπεται σε πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη

31 Η λευκή πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη και η μαύρη φούστα μαζί, άρτιο αποτέλεσμα από την άποψη των προαναφερθέντων ενδυματολογικών κανόνων

32 Ένωση τιράντας πράσινης γυναικείας μπλούζας με κόκκινες κλωστές για περαιτέρω ομορφιά στην εμφάνιση της μπλούζας

33


Κατέβασμα ppt "Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google