Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: 1.Αστρακά Σοφία 2.Αποστολοπούλου Αρετή 3.Μπουρογιάννης Χρήστος ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: 1.Πλάκας Ηλίας 2.Γιώτα Ευαγγελία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: 1.Αστρακά Σοφία 2.Αποστολοπούλου Αρετή 3.Μπουρογιάννης Χρήστος ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: 1.Πλάκας Ηλίας 2.Γιώτα Ευαγγελία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: 1.Αστρακά Σοφία 2.Αποστολοπούλου Αρετή 3.Μπουρογιάννης Χρήστος ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: 1.Πλάκας Ηλίας 2.Γιώτα Ευαγγελία

2

3 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΜΑΛΛΙΝΟ- ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥ- ΜΙΑ - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΛΤΑ -ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ -ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΑ, κ.ά. ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ JERSEY ACCELAT ΥΦΑΝΣΙΜΗ ΥΛΗ -

4 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ -ΕΣΩΡΟΥΧΑ -ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΜΕΤΑΞΙΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΕΥΑΙ- ΣΘΗΤΑ ΡΟΥΧΑ

5 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΦΟΔΡΑΕΝΘΕΤΗΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΛΥΣΙ- ΜΑΤΟΣ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ-ΕΣΩΡΟΥ- ΧΑ -ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ

6 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΤΖΙΝ-ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΑ -ΦΟΥΣΤΕ Σ -ΓΙΛΕΚΑ -ΣΑΚΑΚΙΑ -ΠΑΠΟΥ- ΤΣΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΛΙΝΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΝΑ ΕΝΔΥΜΑ- ΤΑ (ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥΕ- ΣΤΕΡΑ) ΠΛΥΣΙΜΟ

7 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΓΑΖΑΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΝΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ Ή ΠΡΟΣΕ- ΚΤΙΚΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΓΟΥΝΑ ΠΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙ- ΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ

8 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΠΕΤΣΕΤΕ-ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ACCELATΥΦΑΝΣΙΜΗ ΥΛΗ ΠΡΟΣΕΚΤΙ- ΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ Ή ΠΛΥΣΙΜΟ

9 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΒΕΛΟΥΔΟΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΛΤΑ & ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑ- ΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΣΑΤΕΝΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗ- ΤΑ ΡΟΥΧΑ

10 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΝΑΪΛΟΝΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΜΠΟΥΦΑΝ (ΣΕ ΠΙΟ ΓΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ… ΧΡΩΜΑ) ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΙΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ- ΒΑΦΗ

11 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΔΑΝΤΕΛΑ- ΠΛΕΚΤΑ ΡΟΥΧΑ -ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΦΕΡΜΟΥΑΡΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΟΥΜΠΩΜΑ (ΑΝΟΙΓΜΑ- ΤΩΝ) ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΟΧΗ (ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ)

12 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΜΕΖΟΥΡΑΚΑΤΑΜΕΤΡΗ- ΣΗ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥ- ΗΣ ΤΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ - ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΚΡΙΤΣ - ΚΡΑΤΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ (ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ) -

13 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΝΗΜΑΤΑ ΒΑΜΒΑΚΕΡΑ Νο 8 ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΣΙΑΣ, ΑΜΦΙΕΣΗΣ Ή ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ, Κ.Τ.Λ. (ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ)

14 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΛΑΣΤΙΧΟΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΕΣ, ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΑ, κ.ά. - ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΚΛΩΣΤΕΣΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΜΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙ- ΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ -

15 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΒΕΛΟΝΕΣΑΠΑΡΑΙΤΗ- ΤΕΣ ΓΙΑ ΡΑΨΙΜΟ, ΚΟΥΜΠΩ- ΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΒΕ- ΛΟΝΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΙ- ΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗ- ΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣΚΑΡΦΙΤΣΩ- ΜΑ -

16 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΣΟΥΣΤΑ- ΚΟΡΣΕΔΕΣ - ΜΕΣΟΦΟ- ΡΙΑ - ΑΛΛΑ ΡΟΥΧΑ - ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΚΟΠΙΤΣΑΕΙΔΟΣ ΚΟΥ- ΜΠΙΟΥ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ, ΦΟΡΕΜΑ -ΤΑ, κ.ά. -

17 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΚΟΥΜΠΙΑΣΤΑ ΡΟΥΧΑ, ΣΤΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ, κ.α. - ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΣΗΜΑΔΟΥΡΑΣΗΜΕΙΟ ΔΕΣΗΣ/ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ -

18 ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΠΑΡΑΜΑΝΑΑΝΕΒΑΣΜΑ ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΟΥ, κ.ά. - ΥΛΙΚΟΧΡΗΣΗΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ- ΣΗΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΜΕΖΟΥΡΑ & ΚΟΥΜΠΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΟΥ ΣΥΝΟ- ΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΥΜΑ ΣΙΑ -

19

20 Ένας γνωστός… άγνωστος ράφτης, χαρακτηριστικός τύπος που κρατά ζωντανή και στέρεα την ιστορικότητα και την παράδοση της ενδυμασίας

21 ΤΑ ΠΑΝΩ ΜΕΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ καλαίσθητα και όμορφα φτιαγμένα

22 ΜΑΝΙΚΙΑ ΒΕΛΟΝΑΚΙ Κοιτώντας πίσω από τις λέξεις, θα μπορούσαμε να σημειώσουμε το γεγονός ότι χαρακτηρίζουν τη λεπτότητα και την ευαισθησία των ανθρώπων της παράδοσης.

23 ΠΟΔΙΕΣ

24 ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΔΙΑΣ: Τυλιχτή φούστα ή ένδυμα που καλύπτει τον κορμό, το οποίο φοριέται για προστασία της μπροστά, πλαϊνής, και ορισμένες φορές πίσω, όψης του σώματος ή του ενδύματος. Κλείνει με ζώνη που δένει. Διακρίνονται η ολόσωμη ποδιά, η ποδιά με μέτριο μήκος και η μακριά ποδιά σα φόρεμα.φούστα ένδυμα που καλύπτει τον κορμό ολόσωμη ποδιά ποδιά σα φόρεμα

25 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΠΟΔΙΕΣ (π.χ. ΚΡΗΤΗΣ) Χαρακτηρίζονται για την άμεση – φυσικά – εναρμόνισή τους με τα ελληνικά στοιχεία, εκ των οποίων τα κυριότερα, τα οποία και εδώ κυριαρχούνε, είναι η φύση και η θάλασσα.

26 5 ΧΡΥΣΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 1) ΠΟΤΕ ΧΡΩΜΑ (ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΝΟ π.χ. λευκό, γκρίζο, μαύρο και αντίστοιχες διαβαθμίσεις) ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ 2) ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ 3) ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΩΜΑΤΑ (ΟΧΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 4) ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΣΚΟΥΡΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ 5) ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ 1) ΕΝΑΛΛΑΞ 2) ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ 3) ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ (ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ Ή ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ)

27 Και οι προσωπικές δημιουργίες δε σταματούν σε τούτο το σημείο…! Επαναχρησιμοποίηση ρούχου μέσω κατασκευαστικής μετατροπής του του σε τζιν βερμούδα Το ρούχο σε αρχική φάση, πριν ακόμα φτιαχτεί Πάνω στη διαδικασία μετατροπής του παλαιού ενδύματος σε τζιν βερμούδα με χρήση υλικών, όπως δαχτυλήθρα

28 Μετατροπή του ρούχου όχι μόνο σε καινούριου, αλλά και σε πιο μοντέρνου Έτοιμη και σε τελικό στάδιο η τζιν βερμούδα και στη διπλανή φωτογραφία μαζί με πουκαμίσα

29 Μετατροπή μαύρου φορέματος σε μάυρη φούστα μαζί με τη μετατροπή λευκής πουκαμίσας/παραδοσιακού πανωφοριού σε λευκή πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη Το φόρεμα σε αρχικό στάδιο Η μετατροπή του φορέματος σε φούστα ολοκληρώνεται μετά από κοπή - με ψαλίδι ή κάποιο άλλο κατάλληλο εργαλείο – του πάνω μέρους του φορέματος

30 Εστίαση στη δαντέλα της φούστας πλέον κατόπιν της κοπής του πάνω κομματιού της πρώιμης αμφίεσης Το πουκάμισο αρχικά Η πουκαμίσα/παραδοσιακή ενδυμασία μετατρέπεται σε πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη

31 Η λευκή πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη και η μαύρη φούστα μαζί, άρτιο αποτέλεσμα από την άποψη των προαναφερθέντων ενδυματολογικών κανόνων

32 Ένωση τιράντας πράσινης γυναικείας μπλούζας με κόκκινες κλωστές για περαιτέρω ομορφιά στην εμφάνιση της μπλούζας

33


Κατέβασμα ppt "ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: 1.Αστρακά Σοφία 2.Αποστολοπούλου Αρετή 3.Μπουρογιάννης Χρήστος ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: 1.Πλάκας Ηλίας 2.Γιώτα Ευαγγελία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google