Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γκουτζιούπας Γεώργιος, Dream Travel agency, Sport Travel manager & Athens Classic Marathon EXPO, project manager Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γκουτζιούπας Γεώργιος, Dream Travel agency, Sport Travel manager & Athens Classic Marathon EXPO, project manager Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γκουτζιούπας Γεώργιος, Dream Travel agency, Sport Travel manager & Athens Classic Marathon EXPO, project manager Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;

2 Γιατί Αθλητικός Τουρισμός; Γιατί ο Αθλητικός Τουρισμός είναι μια ειδική μορφή ποιοτικού τουρισμού η οποία μας δίνει την ευκαιρία να επενδύσουμε σε μία τεράστια δυναμική αγορά αλλά και ταυτόχρονα να επιτύχουμε την προστιθέμενη αξία μέσω της διαφοροποίησης και της αναβάθμισης του τουριστικού μας προϊόντος.

3 Δεδομένα και Ζητούμενα Ποιοι είναι οι καταλληλότεροι για να απαντήσουν στο ερώτημα αν είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός Αθλητικών Ταξιδιών; Τα ειδικευμένοι Γραφεία Αθλητικών Ταξιδιών (Sport Travel Agencies) και οι Αθλητικοί Τουρίστες. Παρουσιάζοντας λοιπόν τις απαντήσεις των Γραφείων Αθλητικών Ταξιδιών και των Αθλητικών Τουριστών, έχουμε μια καθαρή εικόνα των δεδομένων (δηλαδή κατανοούμε τι ισχύει για την Ελλάδα) και των ζητούμενων (δηλαδή τι μένει να γίνει).

4 Δεδομένα και Ζητούμενα βάση Ερευνών Οι έως σήμερα οι 2 πιο αντιπροσωπευτικές έρευνες στην Ελλάδα με δείγμα ερωτώμενων τις δύο προαναφερθείσες ομάδες κοινού είναι: Α) Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαΐου-02 Ιουλίου 2008, με εντολέα το τότε Υπουργείο Τουρισμού, με υπεύθυνη υλοποίησης την εταιρία ALCO και project manager τον Γκουτζιούπα Γεώργιο. 42 διεθνή Γραφεία Αθλητικών Ταξιδιών αποτέλεσαν το δείγμα της έρευνας τα οποία συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά το ερωτηματολόγιο. Β) Η έρευνα με ερωτηματολόγιο, στους συμμετέχοντες του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών Μιας διοργάνωσης που προσέλκυσε 7000 εισερχόμενους αθλητικούς τουρίστες και 2500 Έλληνες αθλητικούς τουρίστες. Υπεύθυνος της έρευνας ήταν ο project manager της Αθλητικής Έκθεσης του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 6-7 Νοεμβρίου 2009 και συγκέντρωσε 200 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια.

5 Τα Δεδομένα από την Ανάλυση των Ερευνών Ποιοι προορισμοί έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση; 1. Αττική 2. Νησιά Αιγαίου 3. Κρήτη 4. Νησιά Ιονίου Ποιες είναι οι αθλητικές δραστηριότητες που ταιριάζουν στην Ελλάδα; 1. Ιστιοπλοΐα 2. Windsurfing 3. Μαραθώνιοι 4. Ποδήλατο στην ύπαιθρο Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας; 1. Κληρονομιά Ολυμπιακών Αγώνων, αθλητική ιστορία 2. Νησιά, παραλίες, θάλασσα 3. Καλές κλιματολογικές συνθήκες 4. Πολλές περιοχές για υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες Ποιος είναι ο βαθμός ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας ως προορισμός αθλητικών ταξιδιών στην παγκόσμια αγορά; 62% Αρκετά Ανταγωνιστική, 5% Ανταγωνιστική, 33% Καθόλου Ανταγωνιστική

6 Τα Ζητούμενα Ποια είναι τα μειονεκτήματα της Ελλάδας; 1. Υψηλές τιμές υπηρεσιών 2. Μέτρια κατάσταση μεταφορικών μέσων, λιμανιών αεροδρομίων 3. Μέτριο επίπεδο αίσθησης ασφάλειας 4. Έλλειψη διαφήμισης και προσφοράς καινοτόμων προϊόντων αθλητικών ταξιδιών Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν για να αναπτυχθεί ο Αθλητικός Τουρισμός; 1. Διανομή οδηγών αθλητικών ταξιδιών σε γραφεία τουρισμού και τουριστικές εκθέσεις 2. Ενίσχυση διεθνών διοργανώσεων αθλητικού τουρισμού (δηλαδή αυτών που προσελκύουν αθλητικούς τουρίστες) 3. Υποστήριξη νέων υποδομών και αθλητικών εγκαταστάσεων, όπως γκολφ, μαρίνες, προπονητικά κέντρα, μονοπάτια σε βουνά 4. Δημιουργία στρατηγικού πλάνου και διαφήμιση

7 Διάρκεια Διανυκτερεύσεων Αθλητικού Τουρίστα

8 Ετήσιο Εισόδημα Αθλητικού Τουρίστα (σε χιλιάδες ευρώ)

9 Δαπάνες Αθλητικού Τουρίστα στις κύριες ταξιδιωτικές υπηρεσίες, Διαμονή, Διατροφή και Αεροπορικά Εισιτήρια (σε ευρώ)

10 Επιπλέον Δαπάνες Αθλητικού Τουρίστα (σε ευρώ) Σε ποιες Δραστηριότητες;

11 Χαρακτηριστικά Διαμονής και Διατροφής Αθλητικών Τουριστών; Οι Αθλητικοί Τουρίστες διαμένουν:  Σε υψηλού επιπέδου ξενοδοχεία με αθλητικές υπηρεσίες όπως spa, gym, πισίνες, γυμναστές, σχολή καταδύσεων και σπορ παραλίας, μαρίνα, εκδρομές με ποδήλατα  Σε αγροτουριστικά καταλύματα της Ελληνικής υπαίθρου, όπου θα τους παρέχονται προγράμματα υπαίθριων δραστηριοτήτων, όπως ιππασία, ποδήλατο βουνού, διαδρομές σε μονοπάτια  Επιθυμούν τα ξενοδοχεία να έχουν υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον  Επιζητούν τη μεσογειακή διατροφή και την τοπική κουζίνα

12 Εκπληρώνει η Ελλάδα τα Κριτήρια Φιλοξενίας Προγραμμάτων Αθλητικού Τουρισμού; 1. Ποσότητα σε σύγχρονες Αθλητικές Εγκαταστάσεις, ποικιλία χρήσεων, φιλοξενία διαφορετικών αθλημάτων (Πολύ καλό επίπεδο) 2. Εμπειρία διοργάνωσης αγώνων, ανάληψη μελλοντικών διοργανώσεων (Πολύ καλό επίπεδο) 3. Ελκυστικότητα φυσικών πόρων, αξιοθέατα, λίμνες, ποτάμια, ορεινοί όγκοι και πράσινο, θάλασσα και παραλίες (Πολύ καλό επίπεδο) 4. Βαθμός αναγνωρισιμότητας προορισμού (Καλό επίπεδο) 5. Επίπεδο τουριστικών υποδομών όπως καταλύματα, κέντρα εστίασης και ψυχαγωγίας, ταξιδιωτικά γραφεία (Καλό επίπεδο)

13 6. Ποσότητα σε αθλούμενο ανθρώπινο δυναμικό του προορισμού, ομάδες ανά άθλημα, σύνδεση προορισμού με αθλήματα και προσωπικότητες (Καλό επίπεδο) 7. Ευκολία προσβασιμότητας, απόσταση από αεροδρόμια, σταθμούς τρένων, λιμάνια, εθν. οδούς (Μέτριο επίπεδο) 8. Επίπεδο δημοσίων υπηρεσιών προορισμού, ιατρική περίθαλψη, καθαριότητα, μεταφορικά μέσα, κ.α. (Μέτριο επίπεδο) 9. Ποιότητα εταιριών παροχής αθλητικών υπηρεσιών, υπαίθριων δραστηριοτήτων και προγραμμάτων αναψυχής (Μέτριο επίπεδο)

14 Dream Travel Αθλητικά Ταξίδια 2010 Με έδρα την Αθήνα ο τουριστικός οργανισμός Dream Travel δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών (οργανωμένες αναχωρήσεις στο εξωτερικό, ατομικά πακέτα, εσωτερικό και εισερχόμενο τουρισμό, εταιρικά ταξίδια) με εξειδίκευση στους εξωτικούς προορισμούς. Το 2010 το Dream Travel δημιουργεί το νέο τμήμα παροχής υπηρεσιών Αθλητικών Ταξιδιών / Sport Travel, προσπαθώντας να συναντήσει τις απαιτήσεις των πελατών και παράλληλα να ικανοποιήσει τις ανάγκες της αγοράς, η οποία ζητάει με αυξανόμενο ρυθμό ταξίδια με αθλητικό περιεχόμενο Τα προγράμματα Αθλητικών Ταξιδιών του Dream Travel στοχεύουν: α) στα διεθνή Γραφεία, αναπτύσσοντας τον εισερχόμενο Αθλητικό Τουρισμό και β) στο Ελληνικό κοινό, αναπτύσσοντας τον εξερχόμενο και εσωτερικό Αθλητικό Τουρισμό

15 Προγράμματα Αθλητικών Ταξιδιών Dream Travel Τα προγράμματα χωρίζονται σε τρία βασικά προϊόντα: 1. Ταξίδια Αθλητικών Διοργανώσεων (Spectator & Participating Sport Travel – Event Tourism). Τους καταναλωτές αποτελούν: • Οι ομάδες / αθλητές, αποστολές, τεχνικοί, δημοσιογράφοι, που ταξιδεύουν για να συμμετέχουν και να εργαστούν σε αθλητικές διοργανώσεις, τουρνουά, αγώνες • Οι τουρίστες που ταξιδεύουν για να παρακολουθήσουν ως θεατές αθλητικούς αγώνες, με τουλάχιστον μία διανυκτέρευση στον προορισμό διεξαγωγής του αγώνα 2. Προπονητικά Ταξίδια (Training Sport Travel – Sports Camps). Τους καταναλωτές αποτελούν οι επαγγελματικές και ερασιτεχνικές ομάδες ή και ανεξάρτητοι αθλητές που ταξιδεύουν για να συμμετέχουν σε ειδικά προγράμματα προετοιμασίας και αποθεραπείας σε προπονητικά κέντρα, διαμένοντας σε καταλύματα ενσωματωμένα στα προπονητικά κέντρα) και σε ξενοδοχεία κοντά στα προπονητικά κέντρα/αθλητικές εγκαταστάσεις. Τα ξενοδοχεία που προτιμώνται είναι αυτά που είναι εξοπλισμένα με gym, spa, και ειδικά υγιεινά γεύματα.

16 3. Ταξίδια Αθλητικής Αναψυχής (Outdoor Sports Activities – Active Tourism) Τους καταναλωτές αποτελούν όλοι όσοι θέλουν το πρόγραμμα των διακοπών τους να περιλαμβάνει τουλάχιστον μια αθλητική δραστηριότητα και χωρίζονται σε: 3.1. Προγράμματα Ήπιων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων, π.χ. ιππασία, trekking, τρέξιμο ιστιοπλοΐα, κολύμβηση 3.2. Προγράμματα Έντονων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων, π.χ. σκι, ποδηλασία βουνού, windsurfing, diving (lifestyle sports) 3.3. Αθλητικά Ξενοδοχεία (Sport Recreation Holidays –Sport Hotels / Resorts) Ξενοδοχεία και συμπλέγματα καταλυμάτων με ειδική υποδομή (gym, spa, γήπεδα, πισίνες, μαρίνα, κέντρο θαλάσσιων σπορ, θεματικά πάρκα, γκολφ) 3.4. Εταιρικά Αθλητικά Ταξίδια (Corporate Sport Travel – Team Building Programs) 3.5. Εκπαιδευτικά Αθλητικά Ταξίδια (Educational Sport Excursions) 3.6. Προσαρμοσμένα Προγράμματα Αναψυχής και Αθλητικού Τουρισμού για άτομα με αναπηρίες και για ηλικιωμένους (Sport Leisure Holidays for Groups with Special treatment)

17 Συμπέρασμα Η Ελλάδα είναι ανταγωνιστικός προορισμός Αθλητικών Ταξιδιών Έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αθλητικές διακοπές όλους τους μήνες το χρόνο, έχει εγκαταστάσεις και φυσικά τοπία που μπορούν να φιλοξενήσουν όλα τα αθλήματα και τις αθλητικές δραστηριότητες, μπορεί να συνδυάζει τα αθλητικά ταξίδια με τη ψυχαγωγία και την εμπειρία πολιτισμικών και περιβαλλοντικών αξιών. Ο αθλητικός τουρίστας στην Ελλάδα έχει την ευκαιρία να συμπληρώνει τα ημερήσια προγράμματα αθλητικού τουρισμού, με επισκέψεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, με παρακολούθηση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, με επισκέψεις σε μέρη φυσικού κάλλους.


Κατέβασμα ppt "Γκουτζιούπας Γεώργιος, Dream Travel agency, Sport Travel manager & Athens Classic Marathon EXPO, project manager Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google