Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού

2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ 11.288 δρομείς συνολικά: 4.502 στο Μαραθώνιο Δρόμο (4.105 το 2007) 2.457 στον Αγώνα Δρόμου 10 χλμ. (1.735 το 2007) 2.449 στον Αγώνα Δρόμου 5 χλμ. (1.303 το 2007) 580 παιδιά στον Αγώνα Δρόμου Cosmote 100 παιδιά στον Αγώνα Δρόμου Special Olympics 1.200 παιδιά στους Αγώνες Δρόμου των όμορων Δήμων της Μαραθώνιας Διαδρομής

3 ΠΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ; Την Κυριακή 9/11 αγωνιστική ημέρα του ΚΜΑ κινητοποιήθηκαν περίπου 60.000 άνθρωποι: 15.000 θεατές στο ‘Καλλιμάρμαρο’ Παναθηναϊκό Στάδιο + 30.000 θεατές κατά μήκος των διαδρομών των 5 αγώνων δρόμου + 11.288 δρομείς + 3000 εθελοντές, στελέχη ΣΕΓΑΣ, προσωπικό Αστυνομίας / Τροχαίας / Πυροσβεστικής, υπεργολάβοι ΚΜΑ, Χορηγοί, ΕΚΑΒ, Δημοτικοί υπάλληλοι, κ.α.

4 ΕΚΘΕΣΗ Διοργανώθηκε από το ΣΕΓΑΣ για δεύτερη φορά η Έκθεση του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών, την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Νοεμβρίου, στο Ζάππειο Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο (με παράλληλη λειτουργία του Κέντρου Εγγραφών και Διανομής Υλικού Δρομέων) Συνολικά στην Marathon Expo 12.000 άνθρωποι επισκέφτηκαν 40 περίπτερα εκθετών, με θεματολογία τον αθλητισμό, τον τουρισμό, την υγεία

5 ΣΥΜΠΟΣΙΟ & ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ Το Σάββατο 8 Νοεμβρίου διοργανώθηκε το 2 nd International AIMS Symposium, στην κλειστή αίθουσα της Ολυμπιακής Εγκατάστασης Εκκίνησης Μαραθώνιου Δρόμου, στην πόλη του Μαραθώνα Τις εργασίες παρακολούθησαν συνολικά 150 εκπρόσωποι από 50 διεθνείς διοργανώσεις Μαραθωνίων Το πρωί του ίδιου Σαββάτου το επίσημο Τελετουργικό Έναρξης της διοργάνωσης, δόθηκε στον υπέροχο αρχαιολογικό χώρο του Τύμβου του Μαραθώνα

6 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ -Τα έσοδα που προκύπτουν από τις ομαδικές εγγραφές των μελών της Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού δόθηκαν για την ενίσχυση των σκοπών των ΜΚΟς ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ και ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - Η ομαδική συμμετοχή των μαθητών σχολείων στον Αγώνα των 5 χλμ. προσφέρεται δωρεάν - To Ειδικό Κέντρο Καρδιάς Αθλητών και Νέων παρείχε καρδιολογικές εξετάσεις δωρεάν σε εκατοντάδες δρομείς, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Μαραθωνίου - Πρόγραμμα Περιβάλλοντος σε συνεργασία με την «Περιβαλλοντική Συμμαχία 2004+» (ανακύκλωση χιλιάδων μπουκαλιών) - Χρησιμοποιήθηκαν φωτοβιοδιασπωμένες σακούλες δρομέων

7 ΕΣΟΔΑ & ΕΞΟΔΑ Η επένδυση των 30 Χορηγών του ΚΜΑ 2008 (περιλαμβάνει: χρήματα, προϊόντα, υπηρεσίες και διαφημιστική προβολή) και οι εγγραφές από τους δρομείς ανεβάζουν τα γενικά έσοδα σε πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ Τα λειτουργικά έξοδα της είναι λιγότερα από τα έσοδα που σημαίνει ότι η διοργάνωση είναι κερδοφόρα. Επωφελήθηκαν Οικονομικά: προμηθευτές αθλητικού εξοπλισμού, προμηθευτές υλικών διοργάνωσης, έμμισθο προσωπικό, χώροι οργάνωσης εκδηλώσεων, πάροχοι εκθεσιακών υπηρεσιών, ΜΜΕ, υπηρεσίες

8 ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΟΜΕΩΝ Από το 2006 η Ο.Ε. του ΚΜΑ αναθέτει τη διεξαγωγή έρευνας στον Γκουτζιούπα Γιώργο με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων όπως: το προφίλ των δρομέων και το βαθμό ικανοποίησής τους από το οργανωτικό επίπεδο του ΚΜΑ. Το 2008 η εταιρεία ALCO προσφέρθηκε για τη συλλογή (εντός της Marathon Expo) και ανάλυση των ερωτηματολογίων και σας παρουσιάζουμε εδώ τα σημαντικότερα ευρήματα. Η έρευνα κρίνεται απαραίτητο εργαλείο για όποια διοργάνωση έχει στόχο τη συνεχή πρόοδο.

9 ΠΡΟΦΙΛ ΔΡΟΜΕΩΝ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΩΣ 15.000 ΕΥΡΩ:16 % ΑΠΌ 16.000 – 30.000 ΕΥΡΩ:25 % ΑΠΌ 31.000 – 50.000 ΕΥΡΩ:27 % ΠΑΝΩ ΑΠΌ 50.000 ΕΥΡΩ:32 % ΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΗΠΑ, Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ, ΚΑΝΑΔΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΓΑΛΛΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ, ΠΟΛΩΝΙΑ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΡΩΣΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ

10 ΠΟΣΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ - 3.300 δρομείς που ταξίδεψαν από 50 χώρες του κόσμου με βασικό κίνητρο να συμμετέχουν στο γεγονός - 4.000 περίπου φίλοι και συγγενείς που ταξίδεψαν μαζί Συνολικά 7.300 αθλητικοί τουρίστες, εκτός Ελλάδας - 700 Έλληνες δρομείς (εκτός Αθηνών) - 1000 περίπου συνοδοί τους Συνολικά 1.700 εσωτερικοί αθλητικοί τουρίστες Γενικό Σύνολο: 9.000 περίπου αθλητικοί τουρίστες για ένα μόνο γεγονός!

11 ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ Οι 9.000 αθλητικοί τουρίστες (δρομείς και συνοδοί) ξόδεψαν περίπου 4.000.000 ευρώ για όλες τους τις ανάγκες κατά τη διάρκεια της 5ήμερης κατά μέσο όρο παραμονής τους (δεν συμπεριλαμβάνονται τα αεροπορικά έξοδα μετακίνησης) Επωφελήθηκαν Οικονομικά: ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, εστιατόρια, τουριστικές επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες, επισκέψιμα τουριστικά αξιοθέατα, ΣΕΓΑΣ, εμπορικά καταστήματα

12 ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ.Μ.Α. ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΡΟΜΕΙΣ

13 ΒΑΣΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 53,1 ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ35,465,7 ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ 23,033,3 ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 18,9 ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΕΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΡΕΚΟΡ4,323,1 Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ22,2 ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ 14,8

14 ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ

15 ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ% ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ / ΑΡΧΑΙΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ67,2 ΕΚΔΡΟΜΕΣ53,1 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΜΑΡΑΘΩΝΑ47,7 ΑΓΟΡΕΣ35,1 ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ27,8 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ11,5 ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ7,8

16 ΟΦΕΛΗ - Αύξηση του κύρους του Ελληνικού κλασικού αθλητισμού στο εξωτερικό - Αύξηση της διεθνής προβολής των πόλεων της Αθήνας και του Μαραθώνα - Αύξηση των διανυκτερεύσεων στην Αθήνα και το Μαραθώνα. Πάνω από 30.000 διανυκτερεύσεις επιπλέον σε τουριστικά καταλύματα από αθλητικούς τουρίστες Έσοδα πάνω από 4.000.000 ευρώ για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρέχουν υπηρεσίες στον ΚΜΑ και τους χιλιάδες δρομείς του


Κατέβασμα ppt "Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google