Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009

2 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

3 Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών Ξενοδοχεία 2* έως 5* της Αττικής Περίοδος: Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2009 Δείγμα: ~2,000 ερωτηματολόγια, συλλογή από Le Monde

4 Το προφίλ των τουριστών

5 Σκοπός Ταξιδιού

6 Προετοιμασία Ταξιδιού Θα σας ενδιέφερε να λάβετε ενημερωτικό υλικό πριν το ταξίδι σας 40% κράτηση onlineΔιάρκεια παραμονής: 3,92 ημέρες

7 Πρόσβαση 84%: Εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα80%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο Ταξί, Μ.Ο.: € 37.52

8 Δαπάνες Shopping Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 30%: όχι - 48%: ναι => € 175,80 ημερησίως

9 Sightseeing 25% city bus tour 21% walking tour

10 Αξιολόγηση 2009: 7,3 2008: 7,2 Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

11 Εγκαταστάσεις – Value for Money Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα

12 Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

13 Διαφοροποιήσεις

14 Δαπάνη ανά κατηγορία Συνολική ΔαπάνηΗμερήσια Δαπάνη

15 Άλλες διαφοροποίησεις ανά κατηγορία

16 Επαγγελματίες / Διασκέδαση Επαγγελματίες –Κυρίως (55,4%) μεταξύ 30 και 50 ετών –Κυρίως (70,5%) Ευρωπαίοι –Κυρίως (57,8%) ταξιδεύουν μόνοι –Σε μεγάλο βαθμό (42,4%) επισκέπτονται την Αθήνα > 4 φορές –31,5% έκαναν κράτηση online –Συνολική Αξιολόγηση: 7.1 –Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων:8.0 Σχέση Τιμής / Ποιότητας: 7.1 Διασκέδαση –Κυρίως (45,2%) άνω των 50 ετών –Κυρίως (38,5%) από Β. Αμερική –Κυρίως (76,8%) με σύντροφο –Κυρίως (54,1%) για 1 η φορά –42,5% έκαναν κράτηση online –Συνολική Αξιολόγηση: 7.4 –Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων: 8,1 Σχέση Τιμής / Ποιότητας: 7,1

17 Επαγγελματίες / Διασκέδαση Συνολική Δαπάνη (€)Ημερήσια Δαπάνη (€)

18 Οι αλλοδαποί είναι πολύ πιο ευχαριστημένοι από τους Έλληνες Πάρκα, Πράσινο Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση Ασφάλεια Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Πλατείες, Πεζοδρόμια Ταξί Ταξί – value for money Καταστήματα - value for money Εστιατόρια - value for money Συμπεριφορά Αθηναίων Σήματα & Πληροφόρηση Bar / café value for money ΜΜΜ Πολιτισμός Ξενοδοχεία - value for money Αεροδρόμιο / Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Εγκαταστάσεις Bar / café Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Συνολική Αξιολόγηση: - Έλληνες:6,9 - Αλλοδαποί: 7,4

19 Ανά ήπειρο Οι Νοτιοαμερικάνοι έχουν την μακρύτερη παραμονή, 5,5 ημέρες, ενώοι Βορειοαμερικάνοι την μικρότερη, 3,7 ημέρες Οι περισσότεροι επαγγελματίες προέρχονται από την Ευρώπη (36%) και την Ασία (26%). Οι άλλες ήπειροι είναι μεταξύ 3 - 8% Περισσότερα online bookings από Ασία, τα λιγότερα από Ν. Αμερική Μόνο 69% των Ασιατών θεωρούν εύκολη την πρόσβαση, έναντι άνω του 80% από τις άλλες ηπείρους με τους Αυστραλούς στο 91%. Οι Βορειοαμερικανοί κάνουν το περισσότερο οργανωμένο sightseeing (bus & walking tours) ακολουθούμενοι από τους Νοτιοαμερικανούς. Η μικρότερη χρήση τέτοιων υπηρεσιών γίνεται από τους Ευρωπαίους. Οι Αυστραλοί και οι Ασιάτες –δίνουν τη χαμηλότερη συνολική βαθμολογία (6,9 και 7,0 αντίστοιχα). –δίνουν τη χαμηλότερη βαθμολογία στα ξενοδοχεία για τις εγκαταστάσεις τους (7,6 και 7,5) και για value for money (6,6 και 6,8) –συνιστούν την Αθήνα το λιγότερο: 90% και 84% αντίστοιχα Την υψηλότερη συνολική αξιολόγηση δίνουν οι Νοτιοαμερικάνοι με 7,9, ακολουθούμενοι από τους Βορειοαμερικάνους με 7,6

20 Απόδοση Ξενοδοχείων

21 Ξενοδοχεία της Αττικής Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΑ Πληρότητα (%) ARR (€) RevPΑR (€)

22 Ευρώπη – Μεσόγειος – Αθήνα ARR Πληρότητα

23 Ευρώπη – Μεσόγειος – Αθήνα RevPAR

24 Επιστημονικός Υπεύθυνος Έρευνας: Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Ένωση Ξενοδόχων Αττικής - Αθηνών


Κατέβασμα ppt "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google