Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006

2 2 Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών Περίοδος: Μάρτιος ’06 – Μάιος ‘06 Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών Δείγμα: 500 τουρίστες από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΑ... κατηγοριών 3* έως 5*

3 3 Προφίλ Τουριστών (2006 / 2005) ΠροέλευσηΣκοπός ταξιδιού Πώς ταξιδεύετε; Πηγή: JBR Hellas

4 4 Προφίλ Τουριστών (2006 / 2005) Πόσες φορές έχετε επισκεφθεί την Αθήνα; Από που πήρατε πληροφορίες για την Αθήνα; Πηγή: JBR Hellas

5 5 Προφίλ Τουριστών (2006 / 2005) Με τι μέσο ήρθατε στην Αθήνα; Με τι μέσο μεταφερθήκατε στο ξενοδοχείο; Πηγή: JBR Hellas

6 6 Εστίαση, Διασκέδαση: Συχνότητα Πηγή: JBR Hellas – ΕΞΑ

7 7 Shopping Για ποιους λόγους δεν κάνατε αγορές; Σχεδιάζετε να ψωνίσετε από το αεροδρόμιο; Συχνότητα Πηγή: JBR Hellas

8 8 Γνωρίζετε τις παραλίες της Αθήνας και τα νησιά του Αργοσαρωνικού; Γνώση για Παραλίες - Νησιά Πηγή: JBR Hellas Έχω πάειΝαι

9 9 Αξιολόγηση – Υποδομές Πρόσβαση από το αεροδρόμιο Πολιτισμός Συμπεριφορά Αθηναίων Αεροδρόμιο / λιμάνι Μέσα μαζικής μεταφοράς Ασφάλεια στην πόλη Σήματα και Πληροφόρηση Πληροφορίες για ειδικές εκδηλώσεις Πλατείες / Πεζοδρόμια Γενική Καθαριότητα Πάρκα, «Πράσινο» Ηχορύπανση Ατμοσφαιρική Ρύπανση Συνολική Αξιολόγηση 2006 και 2005 Πηγή: JBR Hellas

10 10 Αξιολόγηση – Ιδιωτικές Επιχειρήσεις Ξενοδοχειακές Εγκ/σεις Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Bar / Café Εγκαταστάσεις Διασκέδαση / Αναψυχή Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Ξενοδοχεία - Σχέση Τιμής / Ποιότητας Bar / Café – Σχέση Τιμής / Ποιότητας Εστιατόρια – Σχέση Τιμής / Ποιότητας Καταστήματα – Σχέση Τιμής / Ποιότητας Συνολική Αξιολόγηση 2006 και 2005 Πηγή: JBR Hellas

11 11 Αθήνα – Βαρκελώνη Γενική Αξιολόγηση: 8,1 Γενική Αξιολόγηση: 7,6 Πηγή: JBR Hellas – Turisme de Barcelona

12 12 Γενική Αξιολόγηση: - Βαρκελώνη: 8,1 από 8,25 - Αθήνα: 7,6 (σταθερό) Ηχορύπανση Ατμοσφαιρική Ρύπανση Γενική Καθαριότητα Σχέση Τιμής /Ποιότητας Καταστήματα Σήμανση & Πληροφόρηση Ασφάλεια στην Πόλη Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Σχέση Τιμής /Ποιότητας Εστιατόρια Αναψυχή / Διασκέδαση Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Σχέση Τιμής /Ποιότητας Ξενοδοχεία Χαρακτήρας Πληθυσμού Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Πολιτισμός Ξενοδοχειακές Εγκαταστάσεις Αθήνα – Βαρκελώνη

13 13 Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή θα τη συστήσετε στους γνωστούς σας; Πηγή: JBR Hellas ΝαιΌχι

14 14 Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Αττικής 2005 / 2004

15 15 Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Αττικής 2006

16 16 Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Αθήνα & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις Πηγή: JBR Hellas, Smith Travel Research Πληρότητα (%)Μέση Τιμή Δωματίου (ΑRR) RevPAR Ιανουάριος - Μάρτιος

17 17 Η απόδοση των Ξενοδοχείων Κατηγορίες 3*, 4*, 5* Πηγή: JBR Hellas, Smith Travel Research % μεταβολή RevPAR Φεβρουάριος Φεβρουάριος 2006

18 18 Η απόδοση των Ξενοδοχείων % μεταβολή RevPAR Φεβρουάριος Φεβρουάριος 2006 Κατηγορίες 3*, 4*, 5* Πηγή: JBR Hellas, Smith Travel Research

19 19 Η Αθήνα & το top 10 της Ευρώπης - Εκατομμύρια Διανυκτερεύσεις Πηγή: Turisme de Barcelona, ΕΣΥΕ Σε εκατομμύρια

20 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Ευχαριστώ για την προσοχή σας Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006


Κατέβασμα ppt "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google