Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEleanor Papandrea Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Παράδοση 6 1 Τα Οικονομικά της Γνώσης Main references: Soo,C.-Devinney,T.-Midgley,D.-Deering,A., (2002), ‘Knowledge Management:Philosophy, Processes and Pitfalls’, California Management Review,44(4):129-150). Zack, M. H., (1999), ‘Developing knowledge strategy’, California Management Review, 41(3):125-145. Drucker, P.F., (1999), ‘Knowledge-worker productivity: The biggest challenge’, California Management Review, 41(2):79-94. Fahey L. and Prusak, L., (1998), ‘The eleven deadliest sins of knowledge management’, California Management Review, 40(3):265-276. Teece, D.J., (1998), ‘Capturing value from knowledge assets: New economy, markets for know-how, and intangible goods’, California Management Review. 40(3):55-79. Η νέα οικονομία και η αξία από κεφάλαια γνώσης Παραγωγικότητα του εργάτη γνώσης Διαχείριση της γνώσης Στρατηγική γνώσης
2
Παράδοση 6 2 Η νέα οικονομία και η αξία από κεφάλαια γνώσης Γνώση και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Απελευθέρωση των αγορών Αύξηση των αγαθών που είναι εμπορεύσιμα Ενδυνάμωση της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων Αυξανόμενη σημασία των αυξόντων αποδόσεων Αρχιτεκτονική προϊόντων και ‘σύνθεση τεχνολογίας’ (technology fusion)
3
Παράδοση 6 3 Δημιουργία αξίας από την γνώση (knowledge) και τις δεξιότητες (competence) Μορφές γνώσεις Κωδικοποιημένη / μη κωδικοποιημένη (tacit) Παρατηρήσιμη / μη παρατηρήσιμη Θετική / αρνητική Αυτόνομη / συστηματική Προστασία πνευματικών δικαιωμάτων Η βάση γνώσης (knowledge base) της επιχείρησης Η νέα οικονομία και η αξία από κεφάλαια γνώσης
4
Παράδοση 6 4 Η παραγωγικότητα του χειρονακτικά εργαζόμενου εργάτη Αρχές της παραγωγικότητας της χειρονακτικής εργασίας Οι μελλοντικές εξελίξεις Η παραγωγικότητα του εργάτη της γνώσης
5
Παράδοση 6 5 Παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγικότητα του εργάτη της γνώσης Καθορισμός του ρόλου-σκοπού (task) Αυτονομία στη διοίκηση Συνεχής καινοτομική δραστηριότητα Συνεχείς κατάρτιση αλλά και διδασκαλεία Η ποσότητα δεν είναι το ζητούμενο αλλά η ποιότητα Ο εργάτης της γνώσης δεν είναι κόστος για την επιχείρηση αλλά περιουσιακό στοιχείο Η παραγωγικότητα του εργάτη της γνώσης
6
Παράδοση 6 6 Διαχείριση της γνώσης Η ανάγκη για διοίκηση ενός πλήρως αόρατου περιουσιακού στοιχείου Διάκριση μεταξύ πληροφοριών και γνώσης Συστατικά συστήματος διαχείρισης γνώσης μιας επιχείρησης Υποσύστημα βάσης δεδομένων Υποσύστημα οργανωτικής γλώσσας (organisational language subsystem) Υποσύστημα δικτύωσης (networking subsystem) Υποσύστημα μεταβίβασης (transfer subsystem)
7
Παράδοση 6 7 Σύστημα διαχείρισης γνώσης Διαχείριση της γνώσης Καινοτομική δραστηριότητα Νέα προϊόντα Νέες υπηρεσίες Καλύτερη οργανωτική λειτουργία Η γενική διαδικασία δημιουργία γνώσης και καινοτομίας
8
Παράδοση 6 8 Διαχείριση της γνώσης Πηγές Τυπική και άτυπη δικτύωση Εσωτερική και εξωτερική λήψη Χρήσεις Ποιότητα επίλυσης προβλημάτων/ Λήψη αποφάσεων Αποτελέσματα Καινοτομική δραστηριότητα
9
Παράδοση 6 9 Επιλογή της κατάλληλης γνώσης Δημιουργία σχέσης μεταξύ ανταγωνιστικής στρατηγικής και πνευματικών πόρων και δυνατοτήτων Κύκλοι μάθησης Συντηρητική στρατηγική Επιθετική στρατηγική Στρατηγική γνώσης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.