Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πολλαπλές αναπαραστάσεις βασικών εννοιών και οι δυνατότητες ασύγχρονης επικοινωνίας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Ψηφιακών συστημάτων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πολλαπλές αναπαραστάσεις βασικών εννοιών και οι δυνατότητες ασύγχρονης επικοινωνίας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Ψηφιακών συστημάτων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πολλαπλές αναπαραστάσεις βασικών εννοιών και οι δυνατότητες ασύγχρονης επικοινωνίας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Ψηφιακών συστημάτων Computer Supported Learning Engineering Lab [http://cosy.ted.unipi.gr]

2 Κίνητρο  Να ενισχυθεί και να τονιστεί η προστιθέμενη αξία της διαθεματικότητας και των πολλαπλών οπτικών ενός γνωστικού αντικειμένου με πολυμέσα και υπερμέσα  Να υποστηριχτεί η συνεργασία, η επικοινωνία, η κριτική σκέψη  Να δοθεί έμφαση στη δημιουργικότητα και η ενεργή μαθητεία  Να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον, ανοιχτό και κατάλληλο για τη διδασκαλία διάφορων γνωστικών αντικειμένων

3 Celsia. Σκεφτείτε …  Πως θα σχολιάσουν οι μαθητές η άποψη του k. A  Πως θα γίνει  Πως θα εξηγήσετε αυτό το πείραμα Φυσικής;  Μια ταινίας που αφορά  σε ένα λογοτεχνικό έργο,  σε ήθη-έθιμα μια γεωγραφικής περιοχής  Πως θα διδάξει τη χρήση ενός λογισμικού του ΗΥ

4 Celsia  Ένα σύστημα ασύγχρονης τηλε-συνεργασίας  Αξιοποιεί τα πολυμέσα κι όχι μόνο το κείμενο όπως τα «κλασσικά» εργαλεία ασύγχρονων συζητήσεων  Ο προβληματισμός, το ερέθισμα για συζήτηση, για κριτική παράθεση απόψεων βασίζεται σε οπτικοποιημένη και δραματουργημένη μορφή του γνωστικού αντικειμένου, π.χ. ένα αρχείο video, αρχείο ήχου A charming plant bearing from June to September spikes of white with pink flowers. Symbol of immortality. [the Encyclopedia of Plants, accessed 2004]

5 Celsia – Λειτουργίες (ι)  Το σύστημα Celsia μοιάζει με ένα διαδικτυακό σύστημα ασύγχρονης συνδιάσκεψης (ΑΣ, web-based discussion forum)  είναι πολύ πιο λειτουργικό, και ιδιαίτερα κατάλληλο για τη διδασκαλίας πολλών γνωστικών αντικειμένων  Γιατί και Πως;

6 Celsia – Λειτουργίες (ιι)  ένας μαθητής που θα παρακολουθεί ένα video, να ακούει κάποιο ηχητικό μήνυμα, θα μπορεί να το σταματήσει και να βάλει μία απορία, μια παρατήρηση σε συγκεκριμένο σημείο (σε κάποιο συγκεκριμένο καρέ ή δευτερόλεπτο του αρχείου)  π.χ. όταν δεν κατάλαβε τι συνέβη τη συγκεκριμένη στιγμή του πειράματος  όταν δεν κατάλαβε την προφορά του ομιλητή,  Οι μαθητές, έχοντας ως αφετηρία μια αναπαράσταση σε μορφή πολυμέσων (video ή ήχο), μπορούν να δημιουργήσουν ένα πλέγμα από παρατηρήσεις, σχόλια, συνεισφορές, κ.λπ.  που είναι κι αυτές σε μορφή πολυμέσων

7 Celsia – Λειτουργίες (ιι)  Δε νοείται συνεργατική μάθηση χωρίς καθοδήγηση (Moderation).  Ο καθηγητής βάζει ένα μήνυμα και παρακινεί τους μαθητές με κάποια ερώτηση, προβληματισμό  Ο καθηγητής θα μπορεί να βάζει ερωτήσεις και σχόλια σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο του video που θα ενεργοποιούν τη συμμετοχή των μαθητών  Παρέχονται κι άλλες λειτουργίες που βοηθούν την εκμάθηση, όπως  ύπαρξη προσωπικού πορτφόλιο, όπου φυλάσσονται κάποια μηνύματα που ο μαθητής-καθηγητής θέλει να προσέξει περισσότερο  δυνατότητα για εγγραφή προσωπικών και διαμοιραζόμενων σημειώσεων στα μηνύματα  δυνατότητα για εύρεση ενός μηνύματος με βάση τον τίτλο του, την κατηγορία του και τον τύπο του.

8 Celsia – Λειτουργίες (ιιι)  Υποστηρίζει τρεις (3) διαφορετικούς τύπους χρηστών, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους διαχειριστές του συστήματος, παρέχοντάς τους διαφορετικά δικαιώματα.  Είναι σχεδιασμένο ώστε να υποστηρίζει την ταυτόχρονη χρήση από πολλούς χρήστες χωρίς να υπάρξουν προβλήματα συγχρονισμού.  Υπάρχει μηχανισμός ειδοποίησης (μέσω ) των χρηστών όταν κάποιος βάλει κάποιο μήνυμα  Δυνατότητα εξαγωγής στατιστικών στοιχείων χρήσης  Τα αρχεία video και ήχου μπορεί να βρίσκονται στο δίσκο του server ή σε απομακρυσμένο streaming server

9 Celsia – Τεχνολογία (ι)  Το σύστημα είναι Java-based (Java Servlets και JavaScript)  For video presentation we embedded the QuickTime Player which supports  βασίζεται στον TomCat application server,  χρησιμοποιεί το QuickTime Player που υποστηρίζει μορφότυπα αρχελιων AVI, MPEG –1, MPEG – 4 (Video), QuickTime Movie, MP3, MP4, WAV, AU, AIFF  συνεργάζεται άψογα με το Helix streaming της Real Networks, το μοναδικό δωρεάν streaming server που μπορεί να εγκατασταθεί στα Windows 2000/XP.  Η αρχιτεκτονική είναι κατανεμημένη και component-based και βασίζεται σε open source components και servers  Υποστηρίζει την επαναχρησιμοποίηση πόρων μαθησιακού υλικού και τους προσδίδει μετα-δεδομένα

10 Celsia – διδακτική προσέγγιση (ι)  Ειδικότερα για τη Λογοτεχνία (Γυμνάσιο-Λύκειο)  Να προβληματίζεται πάνω σε ορισμένα θέματα του ανθρώπου, της κοινωνικής ζωής, του πολιτισμού, όπως αυτά παρουσιάζονται μέσα από τα λογοτεχνικά κείμενα. Μπορεί να δοθεί έμφαση σε συγκεκριμένα σημεία όπως αυτά δραματοποιούνται σε θεατρικές και κινηματογραφικές διασκευές των έργων.  Να διαμορφώνει προσωπική άποψη και να τη διατυπώνει προφορικά ή γραπτά.  Να συζητά πολιτισμένα, συγκροτώντας ένα σύστημα αξιών.  Να μελετά ένα λογοτεχνικό κείμενο, να το βλέπει διασκευασμένο σε διάφορες μορφές (π.χ. ένα λαογραφικό παραμύθι, ένα μελοποιημένο ποίημα, κοκ) και να το κατανοεί.  Να φαντάζεται, να υποθέτει, να εικάζει και να μπορεί να κρίνει, να συγκρίνει, να διακρίνει.

11 Celsia – διδακτική προσέγγιση (ιι)  Ειδικότερα για τις Ξένες Γλώσσες  Να καλλιεργούν τον προφορικό και γραπτό λόγο ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν προφορική και γραπτή πληροφορία.  Να δομούν, να οργανώνουν και να τεκμηριώνουν το λόγο τους για να εκφράζουν σκέψεις, συναισθήματα και προσωπικές απόψεις που να ανταποκρίνονται σε διάφορες επικοινωνιακές περιστάσεις και με αφορμή ποικίλων ερεθισμάτων.  Να αναπτύσσουν στρατηγικές επικοινωνίας προκειμένου να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες λεκτικές πράξεις.

12 Celsia – διδακτική προσέγγιση (iii)  Ειδικότερα για τη Μελέτη Περιβάλλοντος  Να εξοικειωθούν με την «κριτική ανάγνωση» των προγραμμάτων της τηλεόρασης  Να παράγουν νέες λύσεις π.χ. για εναλλακτικούς τρόπους ενέργειας, για τη διάσωση του περιβάλλοντος κ.λπ.  Να διακρίνουν και να προσδιορίζουν έννοιες (ανακύκλωση, οικολογικά φίλτρα, τοξικά απόβλητα κ.λπ.), ώστε να λύνουν προβλήματα.

13

14 Add or View Note

15 AMC: User tasks for learner

16

17 Annotation tool on videos

18 AMC: User tasks for teacher

19

20 AMC: User tasks for administrator  Insert, (De)Activate, Delete User  Edit User Information  View Statistics  Video clips – Number of annotations  Video clips – Number of annotations / type  Users – Number of annotations  Users – Number of annotations / type

21

22 Asynchronous multimedia communication (AMC)

23

24 Celsia. Για Σκεφτείτε …  Το οπτικοακουστικό υλικό, ενός πειράματος, ενός φυσικού φαινομένου, μιας ταινίας που αφορά σε ένα λογοτεχνικό έργο, σε ήθη-έθιμα μια γεωγραφικής περιοχής, κ.α. μπορεί να αξιοποιηθεί (και ήδη αξιοποιείται) σε πολλές μορφές εκπαίδευσης και διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο, καθώς βοηθά τους μαθητές να ζήσουν καταστάσεις που δεν θα μπορούσαν να ζήσουν διαφορετικά.  Η χρήση βίντεο είναι πολύ χρήσιμη, για να μεταφέρει σημαντικά σημεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς, που έχουν να κάνουν με τη γλώσσα του σώματος, τις εκφράσεις του προσώπου, τον τόνο της φωνής, τις διάφορες ικανότητες και τεχνικές, καθώς και με τις διαπροσωπικές σχέσεις.  Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ των μελών της ομάδας, με τη συνεπακόλουθη ανάπτυξη των αισθημάτων αλληλοεκτίμησης, εμπιστοσύνης και συνεργασίας (συζήτηση και επίλυση ενός προβλήματος) μεταξύ των μελών της ομάδα  Ενδυναμώνουμε τη δημιουργικότητα, φαντασία και αισθητική των μαθητών


Κατέβασμα ppt "Πολλαπλές αναπαραστάσεις βασικών εννοιών και οι δυνατότητες ασύγχρονης επικοινωνίας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Ψηφιακών συστημάτων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google