Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας 2011 Τίτλος εργασίας: Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science Φοιτητής: Δαρούσης Ελευθέριος Α.Μ. 04/09 Μάθημα: Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών

2 Η Εταιρεία Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Olvos Science AE
Θυγατρική του ομίλου επιχειρήσεων Galenica AE Ανήκει στον κλάδο του χονδρικού εμπορίου φαρμακευτικών προϊόντων Η Olvos Science έχει καθιερωθεί ως μια από τις πιο δυναμικές ελληνικές εταιρίες στον τομέα των μη υποχρεωτικά συνταγογραφούμενων φαρμάκων (OTC), ιατροτεχνολογικών προϊόντων (CE) και διατροφικών συμπληρωμάτων Τα προϊόντα του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας χωρίζονται νομοθετικά σε 3 κατηγορίες : Μη Υποχρεωτικά Συνταγογραφούμενα – OTC Ιατροτεχνολογικά Σκευάσματα CE Συνταγογραφούμενα

3 Ανάλυση Υφιστάμενης Κατάστασης
Ανταγωνιστές: Παρόμοια προϊόντα (equally attractive-εξίσου ελκυστικά) Πελάτες: Πιστότητα στην εταιρεία, εμπόδιο για νέους εισερχομένους Απειλή αντικατάστασης των προϊόντων από τους πελάτες/Δεν έχει διαπραγματευτική δύναμη στον χώρο Προμηθευτές: Διαπραγματευτική δύναμη με ζημιά για την εταιρεία από τυχόν αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής από τον προμηθευτή  Επηρεάζει μόνο την εταιρεία Tip: Επιβολή τιμών από το κράτος για τον χώρο των φαρμάκων, όχι στα CE(ιατροτεχνολογικά σκευάσματα) Υποκατάστατα: Αλλαγή brand name εύκολο switch με υποκατάστατα από πελάτες εκτός αν έχεις αξιοπιστία και loyalty Νέοι εισερχόμενοι: Εύκολη εισαγωγή νέων επιχειρήσεων-δύσκολη διαφοροποίηση Olvos Science Ένα βήμα μπροστά και κάθε προϊόν της έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λόγω καινοτομίας και διαφοροποίησης

4 Ιεράρχηση Αναγκών - Maslow
Οι ανάγκες που καλύπτουν τα προϊόντα της Olvos Science είναι κατά βάση οι φυσιολογικές αφού η ανάγκη για αυτό-θεραπεία και ίαση είναι από τις πρώτες ανάγκες σε προτεραιότητα των ανθρώπων

5 Κύκλος Ζωής Προϊόντων Lysopaine Flamigel Para Plus Tiger Balm Ronal

6 BCG Model Flamigel Ronal Lysopaine Para Plus Tiger Balm

7 Στρατηγικές Εταιρείας
Στρατηγική της Επιχείρησης ως προς το προϊόν Η επιχείρηση εφαρμόζει διαφορετικές στρατηγικές για κάθε προϊόν και εξαρτάται από κάποιους παράγοντες( π.χ. Target group ) Συνολική στρατηγική της επιχείρησης Πελατο - Κεντρική(Customer - Oriented) Εύρεση και εισαγωγή προϊόντων υψηλού κύρους για την εξυπηρέτηση των αναγκών της αγοράς Επικεντρώνεται στρατηγικά στο προϊόν και όχι στο όνομα της εταιρείας Στρατηγικοί Στόχοι Μάρκετινγκ Αξιοποίηση των κατάλληλων μέσων επικοινωνίας για επικοινωνία με τον καταναλωτή Χτίσιμο εμπιστοσύνης με τελικό καταναλωτή (Customer Loyalty) Εισαγωγή περισσότερων ισχυρών προϊόντων για ισχυροποίηση της θέσης στην αγορά Διατήρηση καλών σχέσεων με πελάτες(φαρμακοποιούς-γιατρούς)

8 SWOT Analysis Δυνάμεις 1. Αξιοπιστία προϊόντων
2. Καινοτομία-Ισχυρή R&D 3. Καλό δίκτυο διανομής 4. Καλή εγχώρια παραγωγική μονάδα 5. Διαφοροποίηση προϊόντος σε σχέση με παρόμοια ανταγωνιστών-Ένα «βήμα μπροστά» 6. Εξαγωγή σε άλλες χώρες (Βαλκάνια) 7. Σχέσεις εμπιστοσύνης με πελάτες(Customer Royalty 8. Υψηλού Κύρους και μεγάλης αναγνωρισιμότητας προϊόντα 9. Θυγατρική ενός μεγάλου ομίλου επιχειρήσεων 10. Έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό 11. Η Olvos χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία επικοινωνίας με επιτυχία προς τον πελάτη Αδυναμίες Αδυναμία κάλυψης των φαρμακείων πανελλαδικά (11.000) όσον αφορά την προσωπική πώληση 2. Αδυναμία εκμετάλλευσης των νέων τεχνολογιών για την προώθηση και την προβολή των προϊόντων Ευκαιρίες 1. Τάση επέκτασης της αγοράς των OTC φαρμάκων 2. Οι ελεύθερες τιμές των CE 3. Εκμετάλλευση νέων τεχνολογιών για προώθηση και προβολή των προϊόντων 4. Οι καλές σχέσεις με πελάτες δημιουργούν ευκαιρίες για εισαγωγή νέων προϊόντων Απειλές 1. Οικονομική κρίση 2. Πιθανή αλλαγή πολιτικής κοστολόγησης του φαρμάκου από το κράτος 3. Αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής από τον προμηθευτή για τα εισαγόμενα προϊόντα 4. Ανταγωνισμός OTC – Εισαγωγή πολυάριθμων προϊόντων στην κατηγορία OTC 5. Δύσκολα ο καταναλωτής εμπιστεύεται ένα προϊόν 6. Ο φαρμακοποιός αλλάζει εύκολα την «σύσταση» ενός προϊόντος προς τον πελάτη

9 Google Online Marketing Challenge

10 Google Online Marketing Challenge
Flamigel - Olvos Science Σας πλήγωσαν ; Flamigel και οι πληγές γίνονται παρελθόν! Ερεθισμοί ; Όχι πια…Flamigel! Αντιμετωπίστε άμεσα και αποτελεσματικά εγκαύματα 1ου βαθμού και μικροτραυματισμούς Flamigel Spray - Olvos Science Σας «άρπαξε ο ήλιος» ; Χρησιμοποιήστε τώρα το flamigel spray για άμεση ενυδάτωση και ανακούφιση από εγκαύματα Τσιμπήματα από τσούχτρες και έντομα ; Χρησιμοποιήστε τώρα το flamigel spray για άμεση ανακούφιση

11 Ευχαριστίες Με την παρουσίαση αυτή θα ήθελα ιδιαίτερα να ευχαριστήσω την κ.Βαρελά Ελένη (Διευθύντρια Επικοινωνίας Galenica) και την κ.Μεταξά Έλενα (Διευθύντρια Μάρκετινγκ Olvos Science) για την πολύτιμη βοήθειά τους για την συγγραφή της εργασίας αυτής αλλά και την φιλοξενία στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα

12 Σας Ευχαριστώ !


Κατέβασμα ppt "Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google