Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica 2010

2 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ  Βιολογικά και κοινοτικές ενισχύσεις  ενίσχυση αγροτικού εισοδήματος (κοινωνικός χαρακτήρας) αλλά  ελάχιστες ουσιαστικές επενδύσεις  στόχος τα στρέμματα και όχι το τελικό προϊόν Στην υπόλοιπη Ευρώπη...  προσέγγιση καταναλωτή στη Γερμανία το 2008 άνοιξαν 71 νέα καταστήματα βιολογικών προϊόντων Biologica 2010

3 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ  Κεντρικό Συμπέρασμα Biologica 2010 ¨αν η ανάγκη για κατανάλωση βιολογικών προϊόντων δεν δημιουργηθεί πραγματικά από την ίδια την αγορά τότε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης θα πέφτει στο κενό¨

4 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ  Μεταποιητικές επιχειρήσεις  είσοδος γνωστών εταιρειών στην παραγωγή βιολογικών π.χ. ΕΛΑΪΣ, ΜΙΝΕΡΒΑ, ΟΛΥΜΠΟΣ, CRETAFARM, ΝΙΚΑΣ  Σημεία λιανικής πώλησης  σημαντική αύξηση των καταστημάτων βιολογικών προϊόντων  τα Super Markets εισέρχονται όλο και πιο δυναμικά  οι λαϊκές αγορές διαθέτουν σημαντικό μερίδιο της πίτας Biologica 2010

5 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Biologica 2010 Δημοσίευση: Ναυτεμπορική,

6 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Biologica 2010 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ SUPER MARKETS ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

7 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Συνολικός τζίρος βιολογικών προϊόντων Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα,

8 Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα, ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Ποσοστά κατανάλωσης βιολογικών προϊόντων

9 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ  Πολιτική των Super Markets κριτήρια τοποθέτησης στο ράφι Biologica 2010  κατάλληλη μεταποίηση  τυποποιημένο προϊόν  κατάλληλη συσκευασία  έξυπνη επισήμανση  ποσότητες προϊόντων  ανταγωνιστικές τιμές  ικανοποίηση ιδιαίτερων απαιτήσεων  διαπραγματευτική δύναμη

10 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα,

11 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Πρωτογενής Παραγωγή Φυτική - Ζωική Biologica 2010 Τελικά σημεία λιανικής πώλησης Μεταποιητική επιχείρηση Χονδρεμπόριο

12 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Οίκο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,

13 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Οίκο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,

14 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΙΑΝΟΠΩΛΗΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Διερευνούμε τι επιθυμεί ο καταναλωτής και το παράγουμε Παράγουμε και μετά ερευνούμε για τον καταναλωτή του προϊόντος μας  Χ

15 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Animal welfare Total Quality Environment Zero residues Consumer safety Sustainability Producer safety LEGISLATION ISO LEGISLATION GLOBALGAP AGRO-2 LEGISLATION OHSAS GLOBALGAP LEGISLATION ISO LEGISLATION GLOBALGAP AGRO-2, 3 LEGISLATION AGRO-3 ISO 9001 ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ

16 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 • Ποιός θα ελέγχει την εφαρμογή των Ιδιωτικών Πρωτοκόλλων? Ανεξάρτητος Αξιόπιστος Οργανωμένος Με κατάλληλο προσωπικό Φορέας Ελέγχου υπό την μορφή 2 nd party audit π.χ. ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα Tesco στην Μ. Βρεττανία MIGROS στην Τουρκία

17 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα,

18 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Migros ανακοί-νωσε οτι ξεκινά την πώληση οπωροκηπευ-τικών πιστοποιημένων με το πρότυπο ITU Η Migros υπέγραψε συμβόλαια με 2000 παραγωγούς που είναι πιστοποιημένοι σύμφωνα με το εν λόγω πρότυπο. Η Migros αγοράζει συνολικά 270 χιλιάδες τόνους οπωροκηπευτικών το χρόνο σε όλη την Τουρκία

19 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 • Ποιός είναι ο βασικός στόχος εφαρμογής τέτοιων Πρωτοκόλλων? να αυξήσουμε το ποσοστό των σταθερών καταναλωτών βιολογικών προϊόντων έναντι των περιστασιακών να πείσουμε νέους καταναλωτές για την αξία των βιολογικών προϊόντων Δημοσίευση: Τα Νέα,

20 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Ναυτεμπορική,

21 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Μακεδονία,

22 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ Biologica 2010 Πρόταση: σύνδεση της οικονομικής ενίσχυσης με την ποσότητα τελικού προϊόντος Πιθανά Πλεονεκτήματα: 1.Ουσιαστική οικονομική ενίσχυση του πραγματικού αγρότη 2.Σύνδεση των παραγωγών με τις μεταποιητικές μονάδες 3.Μείωση των τιμών στο ράφι 4.Παράπλευρες ωφέλειες

23 TUV Hellas A.E. Biologica 2010 Γραφείο Αθηνών: Ελ. Βενιζέλου 24   Αγ. Παρασκευή Τηλ. (+30) fax (+30) website:www.tuvhellas.gr Γραφείο Θεσσαλονίκης Λέοντος Σοφού 20   Θέρμη Τηλ.: (+30) Φαξ: (+30) Γραφείο Κρήτης Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης  Βασιλικά Βουτών  Ηράκλειο Κρήτης Τηλ.: (+30) , 7 Φαξ: (+30)

24 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ


Κατέβασμα ppt "ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google