Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTimeus Collias Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica 2010
2
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Βιολογικά και κοινοτικές ενισχύσεις ενίσχυση αγροτικού εισοδήματος (κοινωνικός χαρακτήρας) αλλά ελάχιστες ουσιαστικές επενδύσεις στόχος τα στρέμματα και όχι το τελικό προϊόν Στην υπόλοιπη Ευρώπη... προσέγγιση καταναλωτή στη Γερμανία το 2008 άνοιξαν 71 νέα καταστήματα βιολογικών προϊόντων Biologica 2010
3
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Κεντρικό Συμπέρασμα Biologica 2010 ¨αν η ανάγκη για κατανάλωση βιολογικών προϊόντων δεν δημιουργηθεί πραγματικά από την ίδια την αγορά τότε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης θα πέφτει στο κενό¨
4
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Μεταποιητικές επιχειρήσεις είσοδος γνωστών εταιρειών στην παραγωγή βιολογικών π.χ. ΕΛΑΪΣ, ΜΙΝΕΡΒΑ, ΟΛΥΜΠΟΣ, CRETAFARM, ΝΙΚΑΣ Σημεία λιανικής πώλησης σημαντική αύξηση των καταστημάτων βιολογικών προϊόντων τα Super Markets εισέρχονται όλο και πιο δυναμικά οι λαϊκές αγορές διαθέτουν σημαντικό μερίδιο της πίτας Biologica 2010
5
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Biologica 2010 Δημοσίευση: Ναυτεμπορική, 4.11.2009
6
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Biologica 2010 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ SUPER MARKETS ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
7
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Συνολικός τζίρος βιολογικών προϊόντων Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα, 3.11.2009
8
Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα, 5.10.2009 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Ποσοστά κατανάλωσης βιολογικών προϊόντων
9
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Πολιτική των Super Markets κριτήρια τοποθέτησης στο ράφι Biologica 2010 κατάλληλη μεταποίηση τυποποιημένο προϊόν κατάλληλη συσκευασία έξυπνη επισήμανση ποσότητες προϊόντων ανταγωνιστικές τιμές ικανοποίηση ιδιαίτερων απαιτήσεων διαπραγματευτική δύναμη
10
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα, 27.3.2009
11
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Πρωτογενής Παραγωγή Φυτική - Ζωική Biologica 2010 Τελικά σημεία λιανικής πώλησης Μεταποιητική επιχείρηση Χονδρεμπόριο
12
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Οίκο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 9.5.2009
13
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Οίκο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 9.5.2009
14
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΙΑΝΟΠΩΛΗΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Διερευνούμε τι επιθυμεί ο καταναλωτής και το παράγουμε Παράγουμε και μετά ερευνούμε για τον καταναλωτή του προϊόντος μας Χ
15
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Animal welfare Total Quality Environment Zero residues Consumer safety Sustainability Producer safety LEGISLATION ISO 22000 LEGISLATION GLOBALGAP AGRO-2 LEGISLATION OHSAS 18001 GLOBALGAP LEGISLATION ISO 14000 LEGISLATION GLOBALGAP AGRO-2, 3 LEGISLATION AGRO-3 ISO 9001 ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ
16
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 • Ποιός θα ελέγχει την εφαρμογή των Ιδιωτικών Πρωτοκόλλων? Ανεξάρτητος Αξιόπιστος Οργανωμένος Με κατάλληλο προσωπικό Φορέας Ελέγχου υπό την μορφή 2 nd party audit π.χ. ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα Tesco στην Μ. Βρεττανία MIGROS στην Τουρκία
17
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα, 27.3.2009
18
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Migros ανακοί-νωσε οτι ξεκινά την πώληση οπωροκηπευ-τικών πιστοποιημένων με το πρότυπο ITU Η Migros υπέγραψε συμβόλαια με 2000 παραγωγούς που είναι πιστοποιημένοι σύμφωνα με το εν λόγω πρότυπο. Η Migros αγοράζει συνολικά 270 χιλιάδες τόνους οπωροκηπευτικών το χρόνο σε όλη την Τουρκία
19
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 • Ποιός είναι ο βασικός στόχος εφαρμογής τέτοιων Πρωτοκόλλων? να αυξήσουμε το ποσοστό των σταθερών καταναλωτών βιολογικών προϊόντων έναντι των περιστασιακών να πείσουμε νέους καταναλωτές για την αξία των βιολογικών προϊόντων Δημοσίευση: Τα Νέα, 27.3.2009
20
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Ναυτεμπορική,4.11.2009
21
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Μακεδονία, 17.10.2009
22
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ Biologica 2010 Πρόταση: σύνδεση της οικονομικής ενίσχυσης με την ποσότητα τελικού προϊόντος Πιθανά Πλεονεκτήματα: 1.Ουσιαστική οικονομική ενίσχυση του πραγματικού αγρότη 2.Σύνδεση των παραγωγών με τις μεταποιητικές μονάδες 3.Μείωση των τιμών στο ράφι 4.Παράπλευρες ωφέλειες
23
TUV Hellas A.E. Biologica 2010 Γραφείο Αθηνών: Ελ. Βενιζέλου 24 15341 Αγ. Παρασκευή Τηλ. (+30) 210 6540195 fax (+30) 210 6528025 info@tuvhellas.gr website:www.tuvhellas.gr Γραφείο Θεσσαλονίκης Λέοντος Σοφού 20 570 01 Θέρμη Τηλ.: (+30) 2310 428498 Φαξ: (+30) 2310 428458 thessaloniki@tuvhellas.gr thessaloniki@tuvhellas.gr Γραφείο Κρήτης Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης 71 110 Βασιλικά Βουτών Ηράκλειο Κρήτης Τηλ.: (+30) 2810 391856, 7 Φαξ: (+30) 2810 391858 heraklion1@tuvhellas.gr heraklion1@tuvhellas.gr
24
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.