Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

2 91 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=85) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2004 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=69) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση=59% Μικρό ποσοστό πελατών=18% Μικρό ποσοστό πωλήσεων=18% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων= 16% Αβεβαιότητα στις πληρωμές= 21% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης= 3% Λογιστικά προβλήματα= 3% Δύσκολια στην χρήση= 6% Αδυναμία απόκτησης της διαθέσιμης Τεχνολογίας= 1% ΔΞ/ΔΑ=10% Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=66) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2003 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=56*) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση=49% Μικρό ποσοστό πελατών=16% Μικρό ποσοστό πωλήσεων=13% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων=9% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=7% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης=6% Λογιστικά προβλήματα=8% Δύσκολια στην χρήση=2% ΔΞ/ΔΑ=20%

3 92 ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=56) Οι επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι έχουν την πρόθεση να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας ή του κόμβου, φαίνεται να τοποθετούν την ενέργεια αυτή μέσα στον επόμενο χρόνο. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις Ερ. 40δ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=69) 2004 % Μέσα στον επόμενο μήνα 34 Στους επόμενους 3 μήνες 1 Στους επόμενους 6 μήνες 16 Στον επόμενο χρόνο 12 Σε περισσότερο από 1 χρόνο 22 ΔΓ/ΔΑ 15 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν θετική πρόθεση πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πωλήσεων

4 93 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ •Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Ερ. 36 Ν=66Ν=41*Ν=7*Ν=48*Ν=3*Ν=15*Ν=18Ν=85Ν=~46~Ν=~11~Ν=~58~Ν=~19~Ν=~9~Ν=~28~ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

5 94 ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις 1-563% 6-10011% ΔΓ/ΔΑ26% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0 1% 1-5011% 60-10088% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 068% 1-4020% 50-100 2% Άλλες επιχειρήσεις 049% 1-10 5% 20-10034% ΔΓ/ΔΑ12% Καταναλωτές 019% 1-7017% 80-10064% Δημόσιο 091% 1-40 9% Άλλοι 069% 1-8031% Ερ. 37,37α,37β ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=17 Ποσοστό επί του συνόλου του κύκλου εργασιών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εσωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εξωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλες επιχειρήσεις Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς καταναλωτές Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς δημόσιο τομέα Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλους συναλλασσόμενους n=12

6 95 ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις Δημόσιες ή ιδιωτικές Ταχυμεταφορές (courier)46% Απλό ταχυδρομείο55% Για τη διανομή των πωλήσεων έχετε συμβληθεί με κάποια δημόσια ή ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ή χρησιμοποιείτε το απλό ταχυδρομείο; Πληρώνεστε / εισπράττετε on line για τις πωλήσεις που κάνετε μέσω διαδικτύου; Βάση: n=~17~ Ερ. 38,39 ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=~17~ ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

7 96 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ερ. 40α,40β ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Πρόσβαση πελατών που έχουν internet=93% Είναι μικρό το κόστος=24% Προβάλλεται όλη η γκάμα των προϊόντων=34% Γίνεται αυτόματη παραγγελία= 15% Ευκολότερος προγραμματισμός παραγωγής=3% Ευκολότερη διαχείριση αποθεμάτων=21% Πωλήσεις όλο το 24ωρο=18% Πωλήσεις και στο εξωτερικό=44% Ευκολία=23% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Χρονοβόρος εγκατάσταση=13% Χρονοβόρος εξοικείωση πελατών=26% Μη πραγματικά ανοιχτά συστήματα στην αγορά=23% Μικρό ποσοστό πρόσβασης πελατών=22% Δαπάνες για εκπαίδευση εργαζομένων=11% Αύξηση φόρτου εργασίας των εργαζομένων=1% Δεν είναι διαδεδομένο=1% Είναι ακριβό=1% Δεν υπάρχει ασφάλεια δεδομένων=20% ΔΓ/ΔΑ=12% ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

8 97 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=390) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2003 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=362) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=31% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές=17% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων=14% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=14% Χρονοβόρα διαδικασία=12% Μικρό ποσοστό προμηθευτών =12% Μεγαλύτερο κόστος=6% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=2% ΔΞ/ΔΑ=20% ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=529) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2004 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=29% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές=9% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων=12% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις=5% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων=5% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=12% Χρονοβόρα διαδικασία=3% Μικρό ποσοστό προμηθευτών =8% Μεγαλύτερο κόστος=5% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=53% Δύσκολη χρήση=5% Είναι ακριβό=3% Θέλω άμεση επαφή με το προϊόν=1% Θέλω άμεση επαφή με το πρόσωπο=2% ΔΓ/ΔΑ=3% Ερ. 40στ

9 98 ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=362) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=39*) Τον επόμενο μήνα= 10% Τους επόμενους 3 μήνες= 4% Τους επόμενους 6 μήνες= 10% Τον επόμενο χρόνο= 16% Περισσότερο από 1 χρόνο= 23% Δ.Ξ./Δ.Α.= 37% ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=50) Τον επόμενο μήνα= 4% Τους επόμενους 3 μήνες= 13% Τους επόμενους 6 μήνες= 9% Τον επόμενο χρόνο= 10% Περισσότερο από 1 χρόνο= 30% Δ.Ξ./Δ.Α.= 34% Ερ. 40δ, 40ε ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004

10 99 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ •Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet Ν=390Ν=529Ν=331Ν=446Ν=22Ν=~32~Ν=354Ν=478Ν=8Ν=~38~Ν=28Ν=~13~Ν=37Ν=~51~ Ερ. 40στ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

11 100 ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες 1-563% 10-4015% 50-10017% ΔΓ/ΔΑ5% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0-9011% 95-10089% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 0-511% 10-10089% Ερ. 41,41α ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=38 Ποσοστό επί του συνόλου των προμηθειών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών προμηθειών Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εσωτερικό Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εξωτερικό

12 101 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ερ. 41β,41γ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Γίνεται αυτόματη παραγγελία=73% Μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής=58% Είναι μικρό το κόστος=54% Προμήθειες όλο το 24ωρο=38% Προμήθειες και στο εξωτερικό=33% Καλύτερος προγραμματισμός παραγγελιών=12% Πρόσβαση προμηθευτών που έχουν internet=11% Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων=5% Ταχύτητα =1% ΔΓ/ΔΑ=1% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=1% Μη εξοικειωμένο προσωπικό=3% Αβεβαιότητα για πληρωμές=46% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων=39% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις=40% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων=36% Χρονοβόρα διαδικασία=1% Μικρό ποσοστό προμηθευτών διαθέτει προϊόντα μέσω διαδικτύου=13% Μεγαλύτερο κόστος=- Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=2% Η χρήση του είναι δύσκολη=1% Είναι ακριβό=5% Είναι απρόσωπο=3% ΔΓ/ΔΑ=20% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

13 102 Πληρώνετε on line για τις προμήθειες που πραγματοποιείτε μέσω διαδικτύου; ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες Ερ. 41δ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=~40~ ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

14 103 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

15 104 2003 2002 2001 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=390) ΓΝΩΣΗΧΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=105) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=71) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=38*) ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ MARKET PLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ MARKET PLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν είτε αυθόρμητα, είτε με βοήθεια τα market places (Ν=113) Ερ. 43α,β,γ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=277)

16 105 ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace Ερ. 43δ,ε,στ,ζ Ηλεκτρονικό marketplace με το οποίο είναι συνδεδεμένοι PLAISIO2 Ποσοστό αγορών που γίνεται σε ηλεκτρονικό marketplace Ανοικτή ερώτηση Συμμετοχή σε on-line δημοπρασίες Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 1%1% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

17 106 2003 2002 2001 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρικά κινητά Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1804) Μ.Ο. 5.7 4.6 3.5 Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE=43% PANAFON=41% TELESTET=34% Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE=26% VODAFONE=34% TELESTET=50% Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE=32% VODAFONE=36% TELESTET=34% Q-Telecom=1% Ν=142 Ν=147 Ν=245 Ερ. 44, 44α Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1892) 5.2 2004 ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος 2004: Δεν υπάρχει πληροφόρηση

18 107 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 44β ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Βάση: Όσες εταιρείες έχουν εταιρικά κινητά ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Βάση: Όσες εταιρείες έχουν εταιρικά κινητά

19 108 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 17 ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος

20 109 2003 2002 2001 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» 2003 Ερ. 51α-β-γ Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2004 2004 2004 2003 ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Βάση: Σύνολο του δείγματος

21 110 2003 2002 2001 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Ερ. 45α,β Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2004 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος

22 111 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 46 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος

23 112 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 46 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος

24 113 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 47 ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος 27

25 114 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 47 ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος

26 115 2003 2002 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) ΓΝΩΣΗ ΕΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα) ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΛΑΚ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=70) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=87) Ερ. 48-49-50 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=97) 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Μ.Ο. Σημαντικότητας ΕΛΑΚ 4.6 ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΕΛΑΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΕΛΑΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Πάρα πολύ σημαντικό (5) Αρκετά σημαντικό (4) Ούτε σημαντικό, ούτε όχι (3) Λίγο σημαντικό (2) Καθόλου σημαντικό (1)

27 116 Ερ. 51δ Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=475 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=475 Από τα Μ.Μ.Ε.19% Από γνωστούς17% Από το επιμελητήριο14% Από την τηλεόραση11% Από Internet10% Από τον ΕΟΜΜΕΧ 6% Το έχω απλά ακουστά 5% Από συναδέλφους 4% Από ενημερωτικά φυλλάδια 3% Από τον λογιστή 3% Από πωλητές 2% Από εμπορικό σύλλογο 2% Από εταιρείες 2%

28 117 Ερ. 51δ Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=164 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=164 Από γνωστούς 15% Από τα Μ.Μ.Ε.13% Από το internet 13% Από το επιμελητήριο12% Από τον ΕΟΜΜΕΧ 9% Από την τηλεόραση 9% Από ενημερωτικά φυλλάδια 5% Από πωλητές 3% Από εταιρείες 3% Από σεμινάρια 3% Από εμπορικό σύλλογο 1%

29 118 Ερ. 51δ Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ»n=257 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ»n=257 Από τα Μ.Μ.Ε.18% Από το Internet15% Από το επιμελητήριο14% Από γνωστούς 13% Από την τηλεόραση 13% Το έχω απλά ακουστά 6% Από την ΕΟΜΜΕΧ 5% Από συναδέλφους 4% Από εταιρείες 2% Από ενημερωτικά φυλλάδια 2% Από σεμινάρια 2% Από πωλητές 2% Από τον εμπορικό σύλλογο 1% Από πελάτες 1%

30 119 % Μ.Ο. 5.906.00 28 30 23 21 2.34 Ερ. 52 ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε»

31 120 2003 2002 2001 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=261) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=542) ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝΒΑΘΜΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ % Βάση: Όσες επιχειρήσεις καλύπτονται οι ανάγκες τους Ερ. 53-54β Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=475) 2004 ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε»

32 121 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 54α ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» και θεωρούν ότι καλύπτει τις ανάγκες τους ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» και θεωρούν ότι καλύπτει τις ανάγκες τους

33 122 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 55 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε»

34 123 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 56 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε»

35 124 Ερ. 57α-β Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Γνώση προγράμματος «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Πηγές ενημέρωσης για το πρόγραμμα «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Μέτρηση μόνο για το 2004 Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ (Ν=~26~) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Βάση: Σύνολο του δείγματος Από τα Μ.Μ.Ε.48% Από γνωστούς19% Από το internet12% Από το επιμελητήριο 7% Από φυλλάδια 5% Το έχω απλά ακουστά 4% Από συναδέλφους 3% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

36 125 Ερ. 58-59 Τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού Ο τελευταίος τεχνολογικός εξοπλισμός επέφερε αλλαγές στις συνθήκες εργασίας στην εταιρεία; Μέτρηση μόνο για το 2004 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (n=1539)

37 126 Ερ. 60 Μέτρηση μόνο για το 2004 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος

38 127 Ερ. 61 Μέτρηση μόνο για το 2004 Μ.Ο. 4.01 4.65 3.88 3.15 4.41 3.89 4.07 ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος

39 128 Ερ. 62 Μέτρηση μόνο για το 2004 Μ.Ο. 4.97 ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος 18 7

40 129 Στις σελίδες που ακολουθούν υπάρχουν οι εκτιμήσεις από την μέτρηση των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων για το έτος 2004

41 130 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ Η/Υ Πραγματικός πληθυσμός Η/Υ Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ41662148454755 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ1479256419516374 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ26121105983328 ΗΠΕΙΡΟΥ2698987022701 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ51046216034567 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ26284115902140 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ45157187314820 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ39459162573916 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ42298145193351 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY1658773511654 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY36501134343228 ΚΡΗΤΗΣ48217154803729 ΑΤΤΙΚΗΣ30690713101523368 ΣΥΝΟΛΟ87937735726380416 1 έως 581740631650478363 6 έως 1030037206832147 11+31934288281117 ΣΥΝΟΛΟ87937735726380416 Δ970114271611964 Ζ30732412535119838 Η103971112767020 Θ46959190586372 Κ112336932147885 Ξ42814238696428 ΣΤ989263517216606 Άλλο7003674564444 ΣΥΝΟΛΟ87937735726380416

42 131 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Πραγματικός πληθυσμός Internet Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ41662105413948 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ1479254566114887 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2612172233388 ΗΠΕΙΡΟΥ2698973632623 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ5104694993972 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ2628489632445 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ4515799223460 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ39459104073831 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ42298101953904 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY1658765931613 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY36501113842892 ΚΡΗΤΗΣ4821794513127 ΑΤΤΙΚΗΣ3069078705520317 ΣΥΝΟΛΟ87937724064872082 1 έως 581740620442568009 6 έως 1030037157992887 11+31934246162316 ΣΥΝΟΛΟ87937724064872082 Δ970112978510324 Ζ3073247336617392 Η10397171604250 Θ46959124935948 Κ1123367206211500 Ξ42814192956737 ΣΤ989262195912018 Άλλο7003673534447 ΣΥΝΟΛΟ87937724064872082

43 132 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ E-MAIL ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ4166283763387 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ1479253493411089 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2612156463205 ΗΠΕΙΡΟΥ2698968802529 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ5104674933745 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ2628483572365 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ4515798413509 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ3945976004584 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ4229897363828 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY1658753951528 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY36501109172817 ΚΡΗΤΗΣ4821780524110 ΑΤΤΙΚΗΣ3069078593320509 ΣΥΝΟΛΟ87937721510768218 1 έως 581740617994063695 6 έως 1030037152452876 11+31934231302602 ΣΥΝΟΛΟ87937721510768218 Δ97011271429980 Ζ3073246514916675 Η10397169884114 Θ46959123595941 Κ1123366695113728 Ξ42814135574209 ΣΤ98926179879587 Άλλο7003673334443 ΣΥΝΟΛΟ87937721510768218 Πραγματικός πληθυσμός E-mail Σφάλμα ±

44 133 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ4166229371769 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ147925115838079 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2612125401734 ΗΠΕΙΡΟΥ2698913651059 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ51046935626 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ2628454701633 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ4515728941049 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ39459386354 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ4229818481147 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY16587345210 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY3650119871252 ΚΡΗΤΗΣ4821715611675 ΑΤΤΙΚΗΣ306907230458514 ΣΥΝΟΛΟ8793775699729983 1 έως 58174063494524439 6 έως 103003765072300 11+31934142833552 ΣΥΝΟΛΟ8793775699729983 Δ97011110405611 Ζ307324188388162 Η1039712528727 Θ4695928972153 Κ112336114458706 Ξ428142542294 ΣΤ989261498555 Άλλο7003650163581 ΣΥΝΟΛΟ8793775699729983 Πραγματικός πληθυσμός Εταιρική ιστοσελίδα Σφάλμα ±

45 134 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ4166251842064 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ147925156626665 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2612139182600 ΗΠΕΙΡΟΥ2698932342239 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ5104657493492 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ2628446572217 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ4515771262671 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ3945957952215 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ422981483958 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY1658728901778 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY3650169412757 ΚΡΗΤΗΣ4821779334155 ΑΤΤΙΚΗΣ3069073970411490 ΣΥΝΟΛΟ87937711138945472 1 έως 58174068297141723 6 έως 1030037102152852 11+31934198602962 ΣΥΝΟΛΟ87937711138945472 Δ97011116655449 Ζ3073243891213174 Η10397131781656 Θ4695978263393 Κ1123363720713801 Ξ4281428682119 ΣΤ9892691266414 Άλλο70036153733 ΣΥΝΟΛΟ87937711138945472 Πραγματικός πληθυσμός Δίκτυο Η/Υ Σφάλμα ±

46 135 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ4166260933558 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ1479252777611441 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2612133491938 ΗΠΕΙΡΟΥ2698934691868 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ5104661852876 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ2628440721937 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ45157128853898 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ39459142545877 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ4229874423503 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY1658719751141 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY3650166923094 ΚΡΗΤΗΣ4821721461618 ΑΤΤΙΚΗΣ3069077388119379 ΣΥΝΟΛΟ87937717332362385 1 έως 581740614343457294 6 έως 1030037108152748 11+31934207483197 ΣΥΝΟΛΟ87937717332362385 Δ97011278689970 Ζ3073245970715901 Η10397160584499 Θ46959203686204 Κ1123362713211605 Ξ428142724473 ΣΤ98926181049044 Άλλο7003673464518 ΣΥΝΟΛΟ87937717332362385 Πραγματικός πληθυσμός Εταιρικά κινητά Σφάλμα ±

47 136 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ISDN ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ4166269583601 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ1479253280814607 ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2612148722539 ΗΠΕΙΡΟΥ2698940062519 ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ5104673073005 ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ2628466312423 ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ4515792873478 ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ3945984554689 ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ4229855383394 ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY1658736271805 ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY3650174642834 ΚΡΗΤΗΣ4821767573831 ΑΤΤΙΚΗΣ3069076026216902 ΣΥΝΟΛΟ87937716691466518 1 έως 581740613617961457 6 έως 1030037121552788 11+31934207772901 ΣΥΝΟΛΟ87937716691466518 Δ97011209698547 Ζ3073244650314413 Η10397139362047 Θ46959102414811 Κ1123364843815669 Ξ42814165266841 ΣΤ989261572611056 Άλλο7003670614584 ΣΥΝΟΛΟ87937716691466518 Πραγματικός πληθυσμός ISDN Σφάλμα ±

48 137 Copyright 2004 της ΕΔΕΤ Α.Ε. Επιτρέπεται η αντιγραφή επί λέξει και η διανομή των μελετών που περιλαμβάνονται στην παρούσα σελίδα που χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, χωρίς να απαιτείται καταβολή χρηματικής αποζημίωσης, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει ευκρινής και διακριτή αναφορά στην πηγή προέλευσης και χρηματοδότησης»


Κατέβασμα ppt "90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google