Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

2 91 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=85) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2004 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=69) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση=59% Μικρό ποσοστό πελατών=18% Μικρό ποσοστό πωλήσεων=18% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων= 16% Αβεβαιότητα στις πληρωμές= 21% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης= 3% Λογιστικά προβλήματα= 3% Δύσκολια στην χρήση= 6% Αδυναμία απόκτησης της διαθέσιμης Τεχνολογίας= 1% ΔΞ/ΔΑ=10% Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=66) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2003 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=56*) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση=49% Μικρό ποσοστό πελατών=16% Μικρό ποσοστό πωλήσεων=13% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων=9% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=7% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης=6% Λογιστικά προβλήματα=8% Δύσκολια στην χρήση=2% ΔΞ/ΔΑ=20%

3 92 ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=56) Οι επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι έχουν την πρόθεση να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας ή του κόμβου, φαίνεται να τοποθετούν την ενέργεια αυτή μέσα στον επόμενο χρόνο. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις Ερ. 40δ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=69) 2004 % Μέσα στον επόμενο μήνα 34 Στους επόμενους 3 μήνες 1 Στους επόμενους 6 μήνες 16 Στον επόμενο χρόνο 12 Σε περισσότερο από 1 χρόνο 22 ΔΓ/ΔΑ 15 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν θετική πρόθεση πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πωλήσεων

4 93 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ •Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Ερ. 36 Ν=66Ν=41*Ν=7*Ν=48*Ν=3*Ν=15*Ν=18Ν=85Ν=~46~Ν=~11~Ν=~58~Ν=~19~Ν=~9~Ν=~28~ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

5 94 ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις 1-563% % ΔΓ/ΔΑ26% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0 1% % % ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 068% % % Άλλες επιχειρήσεις 049% % % ΔΓ/ΔΑ12% Καταναλωτές 019% % % Δημόσιο 091% % Άλλοι 069% % Ερ. 37,37α,37β ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=17 Ποσοστό επί του συνόλου του κύκλου εργασιών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εσωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εξωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλες επιχειρήσεις Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς καταναλωτές Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς δημόσιο τομέα Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλους συναλλασσόμενους n=12

6 95 ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις Δημόσιες ή ιδιωτικές Ταχυμεταφορές (courier)46% Απλό ταχυδρομείο55% Για τη διανομή των πωλήσεων έχετε συμβληθεί με κάποια δημόσια ή ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ή χρησιμοποιείτε το απλό ταχυδρομείο; Πληρώνεστε / εισπράττετε on line για τις πωλήσεις που κάνετε μέσω διαδικτύου; Βάση: n=~17~ Ερ. 38,39 ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=~17~ ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

7 96 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ερ. 40α,40β ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Πρόσβαση πελατών που έχουν internet=93% Είναι μικρό το κόστος=24% Προβάλλεται όλη η γκάμα των προϊόντων=34% Γίνεται αυτόματη παραγγελία= 15% Ευκολότερος προγραμματισμός παραγωγής=3% Ευκολότερη διαχείριση αποθεμάτων=21% Πωλήσεις όλο το 24ωρο=18% Πωλήσεις και στο εξωτερικό=44% Ευκολία=23% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Χρονοβόρος εγκατάσταση=13% Χρονοβόρος εξοικείωση πελατών=26% Μη πραγματικά ανοιχτά συστήματα στην αγορά=23% Μικρό ποσοστό πρόσβασης πελατών=22% Δαπάνες για εκπαίδευση εργαζομένων=11% Αύξηση φόρτου εργασίας των εργαζομένων=1% Δεν είναι διαδεδομένο=1% Είναι ακριβό=1% Δεν υπάρχει ασφάλεια δεδομένων=20% ΔΓ/ΔΑ=12% ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

8 97 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=390) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2003 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=362) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=31% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές=17% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων=14% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=14% Χρονοβόρα διαδικασία=12% Μικρό ποσοστό προμηθευτών =12% Μεγαλύτερο κόστος=6% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=2% ΔΞ/ΔΑ=20% ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=529) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2004 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=29% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές=9% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων=12% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις=5% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων=5% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=12% Χρονοβόρα διαδικασία=3% Μικρό ποσοστό προμηθευτών =8% Μεγαλύτερο κόστος=5% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=53% Δύσκολη χρήση=5% Είναι ακριβό=3% Θέλω άμεση επαφή με το προϊόν=1% Θέλω άμεση επαφή με το πρόσωπο=2% ΔΓ/ΔΑ=3% Ερ. 40στ

9 98 ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2003 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=362) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=39*) Τον επόμενο μήνα= 10% Τους επόμενους 3 μήνες= 4% Τους επόμενους 6 μήνες= 10% Τον επόμενο χρόνο= 16% Περισσότερο από 1 χρόνο= 23% Δ.Ξ./Δ.Α.= 37% ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=50) Τον επόμενο μήνα= 4% Τους επόμενους 3 μήνες= 13% Τους επόμενους 6 μήνες= 9% Τον επόμενο χρόνο= 10% Περισσότερο από 1 χρόνο= 30% Δ.Ξ./Δ.Α.= 34% Ερ. 40δ, 40ε ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004

10 99 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ •Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet Ν=390Ν=529Ν=331Ν=446Ν=22Ν=~32~Ν=354Ν=478Ν=8Ν=~38~Ν=28Ν=~13~Ν=37Ν=~51~ Ερ. 40στ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης

11 100 ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες 1-563% % % ΔΓ/ΔΑ5% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ % % ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 0-511% % Ερ. 41,41α ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=38 Ποσοστό επί του συνόλου των προμηθειών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών προμηθειών Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εσωτερικό Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εξωτερικό

12 101 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ερ. 41β,41γ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Γίνεται αυτόματη παραγγελία=73% Μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής=58% Είναι μικρό το κόστος=54% Προμήθειες όλο το 24ωρο=38% Προμήθειες και στο εξωτερικό=33% Καλύτερος προγραμματισμός παραγγελιών=12% Πρόσβαση προμηθευτών που έχουν internet=11% Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων=5% Ταχύτητα =1% ΔΓ/ΔΑ=1% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=~40~) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=1% Μη εξοικειωμένο προσωπικό=3% Αβεβαιότητα για πληρωμές=46% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων=39% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις=40% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων=36% Χρονοβόρα διαδικασία=1% Μικρό ποσοστό προμηθευτών διαθέτει προϊόντα μέσω διαδικτύου=13% Μεγαλύτερο κόστος=- Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=2% Η χρήση του είναι δύσκολη=1% Είναι ακριβό=5% Είναι απρόσωπο=3% ΔΓ/ΔΑ=20% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

13 102 Πληρώνετε on line για τις προμήθειες που πραγματοποιείτε μέσω διαδικτύου; ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΛΗΡΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες Ερ. 41δ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ 2004 n=~40~ ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

14 103 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

15 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=390) ΓΝΩΣΗΧΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=105) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=71) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν αυθόρμητα τα market places (Ν=38*) ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ MARKET PLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ MARKET PLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν είτε αυθόρμητα, είτε με βοήθεια τα market places (Ν=113) Ερ. 43α,β,γ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=277)

16 105 ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace ΑΓΟΡΕΣ ΣΕ MARKETPLACE Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace Ερ. 43δ,ε,στ,ζ Ηλεκτρονικό marketplace με το οποίο είναι συνδεδεμένοι PLAISIO2 Ποσοστό αγορών που γίνεται σε ηλεκτρονικό marketplace Ανοικτή ερώτηση Συμμετοχή σε on-line δημοπρασίες Βάση: Όσες επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με κάποιο marketplace (Ν=~2~) ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ %1% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

17 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρικά κινητά Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1804) Μ.Ο Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE=43% PANAFON=41% TELESTET=34% Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE=26% VODAFONE=34% TELESTET=50% Εταιρία Σύνδεσης COSMOTE=32% VODAFONE=36% TELESTET=34% Q-Telecom=1% Ν=142 Ν=147 Ν=245 Ερ. 44, 44α Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων (Ν=1892) ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος 2004: Δεν υπάρχει πληροφόρηση

18 107 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 44β ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Βάση: Όσες εταιρείες έχουν εταιρικά κινητά ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Βάση: Όσες εταιρείες έχουν εταιρικά κινητά

19 108 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 17 ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος

20 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» 2003 Ερ. 51α-β-γ Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Βάση: Σύνολο του δείγματος

21 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1804) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Ερ. 45α,β Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) 2004 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος

22 111 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 46 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος

23 112 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 46 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος

24 113 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 47 ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος 27

25 114 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 47 ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος

26 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) ΓΝΩΣΗ ΕΛΑΚ (Ελεύθερο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα) ΠΡΟΘΕΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΕΛΑΚ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=70) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=87) Ερ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν γνώση ΕΛΑΚ (Ν=97) 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Μ.Ο. Σημαντικότητας ΕΛΑΚ 4.6 ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΕΛΑΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΓΝΩΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΕΛΑΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Πάρα πολύ σημαντικό (5) Αρκετά σημαντικό (4) Ούτε σημαντικό, ούτε όχι (3) Λίγο σημαντικό (2) Καθόλου σημαντικό (1)

27 116 Ερ. 51δ Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΔΙΚΤΥΩΘΕIΤΕ» ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=475 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=475 Από τα Μ.Μ.Ε.19% Από γνωστούς17% Από το επιμελητήριο14% Από την τηλεόραση11% Από Internet10% Από τον ΕΟΜΜΕΧ 6% Το έχω απλά ακουστά 5% Από συναδέλφους 4% Από ενημερωτικά φυλλάδια 3% Από τον λογιστή 3% Από πωλητές 2% Από εμπορικό σύλλογο 2% Από εταιρείες 2%

28 117 Ερ. 51δ Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=164 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ»n=164 Από γνωστούς 15% Από τα Μ.Μ.Ε.13% Από το internet 13% Από το επιμελητήριο12% Από τον ΕΟΜΜΕΧ 9% Από την τηλεόραση 9% Από ενημερωτικά φυλλάδια 5% Από πωλητές 3% Από εταιρείες 3% Από σεμινάρια 3% Από εμπορικό σύλλογο 1%

29 118 Ερ. 51δ Μέτρηση μόνο για το 2004 «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ» ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ»n=257 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ»n=257 Από τα Μ.Μ.Ε.18% Από το Internet15% Από το επιμελητήριο14% Από γνωστούς 13% Από την τηλεόραση 13% Το έχω απλά ακουστά 6% Από την ΕΟΜΜΕΧ 5% Από συναδέλφους 4% Από εταιρείες 2% Από ενημερωτικά φυλλάδια 2% Από σεμινάρια 2% Από πωλητές 2% Από τον εμπορικό σύλλογο 1% Από πελάτες 1%

30 119 % Μ.Ο Ερ. 52 ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε»

31 Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=261) Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=542) ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝΒΑΘΜΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ % Βάση: Όσες επιχειρήσεις καλύπτονται οι ανάγκες τους Ερ β Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» (Ν=475) 2004 ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε» ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα «Δικτυωθείτε»

32 121 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 54α ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» και θεωρούν ότι καλύπτει τις ανάγκες τους ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» και θεωρούν ότι καλύπτει τις ανάγκες τους

33 122 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 55 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε»

34 123 % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 56 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε» ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ» Βάση: Όσες επιχειρήσεις γνωρίζουν το «Δικτυωθείτε»

35 124 Ερ. 57α-β Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) Γνώση προγράμματος «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Πηγές ενημέρωσης για το πρόγραμμα «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Μέτρηση μόνο για το 2004 Βάση: Όσοι γνωρίζουν το πρόγραμμα ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ (Ν=~26~) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΕ.ΤΕ.ΧΩ.» Βάση: Σύνολο του δείγματος Από τα Μ.Μ.Ε.48% Από γνωστούς19% Από το internet12% Από το επιμελητήριο 7% Από φυλλάδια 5% Το έχω απλά ακουστά 4% Από συναδέλφους 3% ~~ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης

36 125 Ερ Τελευταία φορά που πραγματοποιήθηκε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού Ο τελευταίος τεχνολογικός εξοπλισμός επέφερε αλλαγές στις συνθήκες εργασίας στην εταιρεία; Μέτρηση μόνο για το 2004 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Βάση: Σύνολο του δείγματος Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (n=1539)

37 126 Ερ. 60 Μέτρηση μόνο για το 2004 ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΠΗΓΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος

38 127 Ερ. 61 Μέτρηση μόνο για το 2004 Μ.Ο ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Βάση: Σύνολο του δείγματος

39 128 Ερ. 62 Μέτρηση μόνο για το 2004 Μ.Ο ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Βάση: Σύνολο του δείγματος 18 7

40 129 Στις σελίδες που ακολουθούν υπάρχουν οι εκτιμήσεις από την μέτρηση των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων για το έτος 2004

41 130 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ Η/Υ Πραγματικός πληθυσμός Η/Υ Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ

42 131 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Πραγματικός πληθυσμός Internet Σφάλμα ± ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ

43 132 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ Πραγματικός πληθυσμός Σφάλμα ±

44 133 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ Πραγματικός πληθυσμός Εταιρική ιστοσελίδα Σφάλμα ±

45 134 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ Πραγματικός πληθυσμός Δίκτυο Η/Υ Σφάλμα ±

46 135 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ Πραγματικός πληθυσμός Εταιρικά κινητά Σφάλμα ±

47 136 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ISDN ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΒΟΡΕΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΝΟΤΙΟY ΑΙΓΑΙΟY ΚΡΗΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΛΟ έως έως ΣΥΝΟΛΟ Δ Ζ Η Θ Κ Ξ ΣΤ Άλλο ΣΥΝΟΛΟ Πραγματικός πληθυσμός ISDN Σφάλμα ±

48 137 Copyright 2004 της ΕΔΕΤ Α.Ε. Επιτρέπεται η αντιγραφή επί λέξει και η διανομή των μελετών που περιλαμβάνονται στην παρούσα σελίδα που χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, χωρίς να απαιτείται καταβολή χρηματικής αποζημίωσης, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει ευκρινής και διακριτή αναφορά στην πηγή προέλευσης και χρηματοδότησης»


Κατέβασμα ppt "90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google