Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος 2011. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος 2011. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος 2011

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Σεπτέμβριος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -76 Ελλάδα:-74 Eυρωπαϊκή Ένωση:-19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Μάρτιος 2011) Νομός Θεσσαλονίκης: -63 Ελλάδα:-66 Eυρωπαϊκή Ένωση:-13

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR: -71 EU: -14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR:-68 EU:-18 Μάρτιος 2011

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-55 EU:-7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR: -66 EU:-9 Μάρτιος 2011

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -78 GR:-85 EU: -27 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -85 GR:-90 EU:-40 Μάρτιος 2011

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-65 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-78 EU:-27 Μάρτιος 2011

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +33 GR:+61 EU:+41 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +34 GR:+51 EU:+42 Μάρτιος 2011

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +21 GR:+33 EU:+33 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +29 GR:+36 EU:+25 Μάρτιος 2011

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +84 GR:+84 EU:+25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +89 GR:+85 EU:+32 Μάρτιος 2011

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -59 GR:-48 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR: -56 EU: -21 Μάρτιος 2011

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR:-65 EU:-24 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -71 GR:-66 EU:-25 Μάρτιος 2011

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-47 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR: -51 EU:- Μάρτιος 2011

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR:-60 EU:-5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-66 EU:-9 Μάρτιος 2011

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Μάρτιος 2011

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -89 GR*:-88 EU*:-75 * Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -92 GR*: -89 EU*:-74 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Μάρτιος 2011

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -93 GR*:-91 EU*:-90 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -95 GR*:-95 EU*:-90 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Μάρτιος 2011

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 *Στοιχεία Ιανουαρίου ’11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -81 GR*:-81 EU*:-60 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -84 GR*:-83 EU*:-57 Μάρτιος 2011

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Μάρτιος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -27 Ελλάδα:-16 Eυρωπαϊκή Ένωση:+7 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -34 Ελλάδα:-24 Eυρωπαϊκή Ένωση:-6

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR:-8 EU:+20 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-7 EU:+0,4 Μάρτιος 2011

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-38 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -68 GR:-42 EU:-12 Μάρτιος 2011

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR:-14 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-34 EU:-12 Μάρτιος 2011

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+10 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:+20 EU:+7 Μάρτιος 2011

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-0,5 EU:+20 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-9 EU:+2 Μάρτιος 2011

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -1 GR:+7 EU:+25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:+0,5 EU:+7 Μάρτιος 2011

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-11 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-23 EU:-1 Μάρτιος 2011

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2011

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2011

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:*+35 EU:*+12 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:*+35 EU:*+11 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 Μάρτιος 2011

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:+14 EU:+20 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:+15 EU:+9 Μάρτιος 2011 *Στοιχεία Ιουλίου ‘11 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘11

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιουλ *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιουλ ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 3,03,74,0 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 56,4%67,5%80,7% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 76% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 90%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Μάρτιος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -40 Ελλάδα:-26 Eυρωπαϊκή Ένωση:+10 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -51 Ελλάδα:-25 Eυρωπαϊκή Ένωση:-4

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR:-29 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-19 EU:-8 Μάρτιος 2011

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR:-26 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR:-26 EU:-4 Μάρτιος 2011

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-22 EU:+16 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-31 EU:-0,3 Μάρτιος 2011

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-25 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-21 EU:+3 Μάρτιος 2011

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:-21 EU:+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-39 EU:+5 Μάρτιος 2011

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-24 EU:+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -32 GR:-20 EU:+2 Μάρτιος 2011

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Μάρτιος 2011

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -32 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:+0,5 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -37 Ελλάδα:-41 Eυρωπαϊκή Ένωση:-13

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-36 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -71 GR: -62 EU: -14 Μάρτιος 2011

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -12 GR:+12 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:+19 EU:+17 Μάρτιος 2011

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-33 EU:0 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR:-47 EU:-15 Μάρτιος 2011

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -32 GR:-18 EU:+10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-41 EU:-9 Μάρτιος 2011

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -23 GR:-9 EU:+3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-28 EU:-8 Μάρτιος 2011

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-19 EU:+28 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:-14 EU:+16 Μάρτιος 2011

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Μάρτιος 2011 Νομός Θεσσαλονίκης: -57 Ελλάδα:-68 Eυρωπαϊκή Ένωση:-27 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -56 Ελλάδα:-61 Eυρωπαϊκή Ένωση:-28

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-56 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -55 GR:-43 EU:-11 Μάρτιος 2011

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Μάρτιος 2011

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -80 GR:-75 EU:-40 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-81 EU:-38 Μάρτιος 2011

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -34 GR:-60 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-41 EU:-18 Μάρτιος 2011

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:-23 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-32 EU:-9 Μάρτιος 2011

60


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος 2011. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google