Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ”Αξιολόγηση Websites.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ”Αξιολόγηση Websites."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ”Αξιολόγηση Websites - Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου” ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ: ΚΑΡΝΑΒΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ: ΚΑΡΝΑΒΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΠΑ ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Σ. ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ

2 Β Α Σ Ι Κ Ε Σ Ε Ν Ν Ο Ι Ε Σ  Ηλεκτρονικό Εμπόριο: αποτελεί μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών, δηλαδή του πωλητή και του αγοραστή, οι οποίοι μπορούν να βρίσκονται ακόμα και σε διαφορετικές χώρες. Είναι οποιαδήποτε συναλλαγή που ενέχει διαδικτυακή δέσμευση για αγορά ή πώληση αγαθών ή υπηρεσιών...  Ευχρηστία: πρόκειται για τη δυνατότητα του χρήστη να αλληλεπιδρά µε το σύστηµα και να έχει όσο το δυνατόν αποτελεσµατικότερη πρόσβαση στο περιεχόµενό του. Ορίζεται σαν τη δυνατότητα ενός προϊόντος να είναι αποτελεσµατικό, αποδοτικό και να παρέχει υποκειµενική ικανοποίηση στους χρήστες του... Στόχος της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και αξιολόγηση ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου…..

3 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΔΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  ΠΛΑΙΣΙΟ  E-Shop  Infoshop  Ram Shop

4 ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ)

5 ΠΛΑΙΣΙΟ Κεντρική Σελίδα Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Κενό στην ανάλυση 1024x768 Αυτόματη εναλλαγή ελληνικά- αγγλικά Θετική η ύπαρξη δυνατότητας σύνθεσης PC

6 ΠΛΑΙΣΙΟ Καλάθι Αγορών Σε περίπτωση διαγραφής κάποιου προϊόντος, ανανεώνει το καλάθι αγορών Επαναφορά στα προϊόντα για συνέχιση των αγορών Δυνατότητα διαγραφής προϊόντος από το καλάθι Δίνεται η συνολική τιμή του προϊόντος χωρίς ο χρήστης να γνωρίζει την τιμή προ Φ.Π.Α. Συνολικό κόστος προϊόντων με Φ.Π.Α.

7 Ε-Shop ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ) ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

8 E-Shop Κεντρική Σελίδα Τα προϊόντα εμφανίζονται σε γκρι πλαίσιο για να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες επιλογές. Το καλάθι επαναλαμβάνεται 2 φορές. Δεν αναφέρει πουθενά ότι ο χρήστης στο κενό αυτό χώρο πρέπει να εισάγει το προσωπικό του e- mail

9 E-Shop Παρουσίαση Προϊόντων Παραπέμπει το χρήστη σε διάφορες σελίδες που θα του φανούν χρήσιμες Δεν παρέχει αρκετές πληροφορίες στο χρήστη, όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων

10 Infoshop ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ)

11 Infoshop Κεντρική Σελίδα Επεξηγεί όλα τα εικονίδια, τα οποία χρησιμοποιούνται στο site. Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με την εταιρεία σε περίπτωση που ο χρήστης αντιμετωπίζει κάποια δυσκολία. Και οι δύο επιλογές προσφέρουν ακριβώς την ίδια λειτουργία- Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά.

12 Infoshop Βοήθεια – F.A.Q Για τη διευκόλυνση του χρήστη, θα ήταν πιο κομψό και εύχρηστο, οι ερωτήσεις να ήταν κατηγοριοποιημένες Περιλαμβάνει απαντήσεις στα περισσότερα ερωτήματα του πελάτη. Οι απαντήσεις είναι περιεκτικές και βοηθούν αποτελεσματικά

13 Ram Shop ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ) ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ)ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

14 Ram Shop Κεντρική Σελίδα Έλλειψη δυνατότητας ενημέρωσης του χρήστη σε περίπτωση που έχει ξεχάσει τον κωδικό. Για να γίνει κάποιος μέλος του Ram-Shop θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον μια παραγγελία. Τότε του δίνεται ένα password, έτσι ώστε να κάνει log on-συμπληρώνοντας φυσικά και το του Θα ήταν πιο εύχρηστο αν οι επιλογές “Αρχική Σελίδα”, “Προσφορές”, “Η Εταιρεία μας” (βρίσκεται στο κάτω μέρος του μενού), ήταν τοποθετημένες σε περίοπτη θέση κι όχι ανακατεμένες στο μενού με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Δεν κάνει κλικ πάνω στο λογότυπο, έτσι ώστε να παραπέμπει το χρήστη στην κεντρική σελίδα

15 Ram Shop Φτιάξτε το PC σας Υπολογίζεται η συνολική τιμή κάθε φορά που ο χρήστης επιλέγει προϊόντα από τη λίστα. Ανά πάσα στιγμή ο πελάτης γνωρίζει το συνολικό κόστος και το προσαρμόζει ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες Ο χρήστης επιλέγει μέσα από μια λίστα το προϊόν της επιθυμίας του- Αναγράφονται και οι τιμές Κενός χώρος που μένει ανεκμετάλλευτο ς

16 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ  Vodafone  Cosmote  Tim  Q-Telecom

17 VODAFONE ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣNEWSLETTER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ(FAQ)

18 VODAFONE Κεντρική Σελίδα Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Κενό στην ανάλυση 1024 x768 Δυνατότητα αναζήτησης

19 VODAFONE Καλάθι Αγορών Παρουσιάζεται το προϊόν, η ποσότητα και η τιμή κάθε τεμαχίου Στάδια αγοράς του προϊόντος Δυνατότητα διαγραφής από το καλάθι Ενημέρωση για τα έξοδα αποστολής

20 COSMOTE ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ)ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

21 COSMOTE Κεντρική Σελίδα Άσκοπη επανάληψη Κενό στην ανάλυση 1024 x768 Αναφέρει μόνο username και όχι και κωδικό πρόσβασης που απαιτείται

22 COSMOTE Υπηρεσίες Λάθος τοποθέτηση – θα ήταν καλύτερο να μην “μπερδεύονται” με τις εικόνες Παρουσιάζονται - προτείνονται τα 5 καλύτερα προϊόντα από κάθε κατηγορία Παρουσιάζονται οι προηγούμενες επιλογές του χρήστη

23 TIM ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ)ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

24 TIM Κεντρική Σελίδα Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Το κουμπί εκκίνησης της αναζήτησης στα αγγλικά δεν είναι και τόσο εύχρηστο για κάποιον που δεν γνωρίζει τη γλώσσα

25 ΤΙΜ Επικοινωνία Χρωματική διαφορά των πεδίων χωρίς να διευκρινίζεται ο λόγος Απουσιάζει το link που μας ενημερώνει σε ποια σελίδα βρισκόμαστε Πιστοποιητικό ασφάλειας

26 Q-TELECOM ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ)ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ(FAQ)ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER

27 Q-TELECOM Κεντρική Σελίδα Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Το site απευθύνεται και στους ξένους επισκέπτες Κενός χώρος που μένει ανεκμετάλλευτο ς

28 Q-TELECOM Επικοινωνία Δυνατότητα επικοινωνίας με οποιοδήποτε τμήμα της εταιρείας Θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά χρώματα για καλύτερη ανάγνωση από τον χρήστη Κάθετο scrolling

29 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ... Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του παγκοσμίου εμπορίου στις ημέρες μας. Για πολλούς θεωρείται ίσως η δεύτερη μεγαλύτερη τεχνολογική εξέλιξη μετά τη βιομηχανική επανάσταση, καθώς εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και μπορεί να μεταμορφώσει μια μικρή εταιρία ακόμα και σε κολοσσό. Αυτή τη στιγμή εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε πολύ λίγα χρόνια ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία. Υπολογίζεται πως το αργότερο σε 10 χρόνια όλες οι συναλλαγές θα γίνονται ηλεκτρονικά. Με άλλα λόγια, το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το εμπόριο του μέλλοντος!


Κατέβασμα ppt "ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ”Αξιολόγηση Websites."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google