Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης

2 σελ. 2 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης Πρόσβαση στο σύστημα υποστήριξης ΑΤΥ Διεύθυνση ιστοσελίδας: Μέσα από την περιοχή μελών του portal (www.syzefxis.gov.gr) κάντε κλικ στο κουμπί Help Desk στο αριστερό μενούwww.syzefxis.gov.gr

3 σελ. 3 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης Εισαγωγή κωδικών ασφαλείας Καταχωρείτε τον κωδικό που σας στείλαμε στο username και το welcome στο password (Ως παράδειγμα χρησιμοποιούμε τον πάροχο Forthnet )  Αναγνωριστικό χρήστη Forthnet1  Κωδικός πρόσβασης: welcome

4 σελ. 4 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 1 Βήμα 1: Για συνέχεια κάντε κλικ στο TAB «Υποστήριξη» Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

5 σελ. 5 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 2 Βήμα 2: Με κλικ στην επιλογή «Δημιουργία αίτησης» γίνεται μετάβαση στη σελίδα προβολής ΑΤΥ Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

6 σελ. 6 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 3 (α) Βήμα 3: Δημιουργία ΑΤΥ Συμπλήρωση της φόρμας με τα παρακάτω πεδία:  Επιλογή προφίλ  Πελάτης  Όνομα αρμοδίου  Αριθμός Λογαριασμού (*)  Προτιμώμενη γλώσσα (*) Υποχρεωτικά πεδία Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

7 σελ. 7 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 3 (β) Βήμα 3: Δημιουργία ΑΤΥ …συνέχεια  Τύπος αίτησης (*)  Όλα τα υποστηριζόμενα προϊόντα  Προτεραιότητα (*)  Σύνοψη αίτησης (*)  Συνημμένα έγγραφα (*) Υποχρεωτικά πεδία Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

8 σελ. 8 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 4 Βήμα 4: Περιγραφική αναφορά λεπτομερειών του προβλήματος Συμπληρώνονται τα πεδία:  Λεπτομερής περιγραφή του αιτήματος  Στοιχεία υπευθύνου φορέα για το αίτημα βλάβης  Οδηγίες πρόσβασης στις εγκαταστάσεις του φορέα  Ώρες Πρόσβασης στις εγκαταστάσεις του φορέα Αφού συμπληρωθούν τα πεδία της οθόνης γίνεται μετάβαση στο επόμενο βήμα κάνοντας κλικ στο κουμπί «Συνέχεια» Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

9 σελ. 9 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 5 Βήμα 5: Επαλήθευση στοιχείων Στο βήμα αυτό γίνεται επαλήθευση των στοιχείων που εισάχθηκαν στα προηγούμενα βήματα Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο λάθος μπορεί να γίνει τροποποίηση των στοιχείων της ΑΤΥ κάνοντας κλικ στο κουμπί τροποποίηση της αντίστοιχης ενότητας Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

10 σελ. 10 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Διαδικασία εισαγωγής ΑΤΥ – Βήμα 6 Βήμα 6: Υποβολή ΑΤΥ Όταν ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων γίνεται «Υποβολή» της ATY κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί Σε οποιοδήποτε βήμα εισαγωγής της ΑΤΥ υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της εισαγωγής ή επιστροφής σε προηγούμενο βήμα επιλέγοντας το κουπιά «Άκυρο» ή «Πίσω» Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Εισαγωγή Αιτήματος Τεχνικής Υποστήριξης

11 σελ. 11 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων Προβολή με την Επιλογή συγκεκριμένης ΑΤΥ από τη λίστα με Κλικ στον αριθμό της συγκεκριμένης ΑΤΥ Αναζήτηση με χρήση των επιλογών: Πρώτο – Προηγούμενο - Επόμενο - Τελευταίο Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης

12 σελ. 12 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή συγκεκριμένης ΑΤΥ Προβολή λεπτομερειών ΑΤΥ Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

13 σελ. 13 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Γρήγορη εύρεση Γρήγορη μετάβαση σε συγκεκριμένη ΑΤΥ πληκτρολογώντας τον αριθμό της ΑΤΥ στο πεδίο εισαγωγής κειμένου «Γρήγορη μετάβαση» και επιλογή του κουμπιού «Μετάβαση» Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

14 σελ. 14 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή Προβολή λεπτομερειών ΑΤΥ Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

15 σελ. 15 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά Πληκτρολόγηση λέξεων κλειδιών π.χ. «Πρόβλημα με σύνδεση» στο πεδίο «Γρήγορη Εύρεση» Κατόπιν με κλικ στο πλήκτρο μετάβαση εμφανίζονται όλες οι ΑΤΥ που περιέχουν την παραπάνω φράση (επόμενη διαφάνεια) Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

16 σελ. 16 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή αποτελεσμάτων αναζήτησης Προβολή αποτελεσμάτων Στην περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες της μίας σελίδας αποτελεσμάτων, μπορεί να γίνει πλοήγηση μέσω των επιλογών «Πρώτο – Προηγούμενο – Επόμενο – Τελευταίο» Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

17 σελ. 17 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Σύνθετη αναζήτηση – Επιλογή Κριτηρίων Σύνθετη αναζήτηση Στο πρώτο μέρος της σελίδας συμπληρώνονται τα επιθυμητά κριτήρια αναζήτησης. Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

18 σελ. 18 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Σύνθετη αναζήτηση – Επιλογές προβολής & ταξινόμησης Επιλογές Προβολής και ταξινόμησης αποτελεσμάτων Στο δεύτερο μέρος της σελίδας συμπληρώνονται οι επιθυμητές επιλογές προβολής των αποτελεσμάτων Πιέζοντας «Αναζήτηση» εμφανίζονται τα αποτελέσματα που ικανοποιούν τα κριτήρια αναζήτησης. Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων

19 σελ. 19 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Προβολή αποτελεσμάτων αναζήτησης Προβολή Αποτελεσμάτων Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης Αναζήτηση & Παρακολούθηση Αιτημάτων


Κατέβασμα ppt "Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε.2.2.2 Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google