Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ: ΚΑΡΝΑΒΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ”Αξιολόγηση Websites - Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου” ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ: ΚΑΡΝΑΒΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΠΑ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Σ. ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
2
Στόχος της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και αξιολόγηση ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου…..
Β Α Σ Ι Κ Ε Σ Ε Ν Ν Ο Ι Ε Σ Ηλεκτρονικό Εμπόριο: αποτελεί μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών, δηλαδή του πωλητή και του αγοραστή, οι οποίοι μπορούν να βρίσκονται ακόμα και σε διαφορετικές χώρες. Είναι οποιαδήποτε συναλλαγή που ενέχει διαδικτυακή δέσμευση για αγορά ή πώληση αγαθών ή υπηρεσιών . . . Ευχρηστία: πρόκειται για τη δυνατότητα του χρήστη να αλληλεπιδρά µε το σύστηµα και να έχει όσο το δυνατόν αποτελεσµατικότερη πρόσβαση στο περιεχόµενό του. Ορίζεται σαν τη δυνατότητα ενός προϊόντος να είναι αποτελεσµατικό, αποδοτικό και να παρέχει υποκειµενική ικανοποίηση στους χρήστες του . . .
3
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΔΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΑΙΣΙΟ E-Shop Infoshop Ram Shop
4
ΠΛΑΙΣΙΟ http://www.plaisio.gr
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ)
5
ΠΛΑΙΣΙΟ Κεντρική Σελίδα
Θετική η ύπαρξη δυνατότητας σύνθεσης PC Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Κενό στην ανάλυση 1024x768 Αυτόματη εναλλαγή ελληνικά-αγγλικά
6
ΠΛΑΙΣΙΟ Καλάθι Αγορών Δίνεται η συνολική τιμή του προϊόντος χωρίς ο χρήστης να γνωρίζει την τιμή προ Φ.Π.Α. Σε περίπτωση διαγραφής κάποιου προϊόντος, ανανεώνει το καλάθι αγορών Δυνατότητα διαγραφής προϊόντος από το καλάθι Επαναφορά στα προϊόντα για συνέχιση των αγορών Συνολικό κόστος προϊόντων με Φ.Π.Α.
7
Ε-Shop http://www.e-shop.gr
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ) ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
8
E-Shop Κεντρική Σελίδα
Το καλάθι επαναλαμβάνεται 2 φορές. Τα προϊόντα εμφανίζονται σε γκρι πλαίσιο για να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες επιλογές. Δεν αναφέρει πουθενά ότι ο χρήστης στο κενό αυτό χώρο πρέπει να εισάγει το προσωπικό του
9
E-Shop Παρουσίαση Προϊόντων
Παραπέμπει το χρήστη σε διάφορες σελίδες που θα του φανούν χρήσιμες Δεν παρέχει αρκετές πληροφορίες στο χρήστη, όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων
10
Infoshop http://www.infoshop.gr
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ)
11
Infoshop Κεντρική Σελίδα
Επεξηγεί όλα τα εικονίδια, τα οποία χρησιμοποιούνται στο site. Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με την εταιρεία σε περίπτωση που ο χρήστης αντιμετωπίζει κάποια δυσκολία. Και οι δύο επιλογές προσφέρουν ακριβώς την ίδια λειτουργία-Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά.
12
Infoshop Βοήθεια – F.A.Q Για τη διευκόλυνση του χρήστη, θα ήταν πιο κομψό και εύχρηστο, οι ερωτήσεις να ήταν κατηγοριοποιημένες Περιλαμβάνει απαντήσεις στα περισσότερα ερωτήματα του πελάτη. Οι απαντήσεις είναι περιεκτικές και βοηθούν αποτελεσματικά
13
Ram Shop http://www.ram-shop.gr
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ (FAQ) ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
14
Ram Shop Κεντρική Σελίδα
Δεν κάνει κλικ πάνω στο λογότυπο, έτσι ώστε να παραπέμπει το χρήστη στην κεντρική σελίδα Θα ήταν πιο εύχρηστο αν οι επιλογές “Αρχική Σελίδα”, “Προσφορές”, “Η Εταιρεία μας” (βρίσκεται στο κάτω μέρος του μενού), ήταν τοποθετημένες σε περίοπτη θέση κι όχι ανακατεμένες στο μενού με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Για να γίνει κάποιος μέλος του Ram-Shop θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον μια παραγγελία. Τότε του δίνεται ένα password, έτσι ώστε να κάνει log on-συμπληρώνοντας φυσικά και το του Έλλειψη δυνατότητας ενημέρωσης του χρήστη σε περίπτωση που έχει ξεχάσει τον κωδικό.
15
Ram Shop Φτιάξτε το PC σας
Υπολογίζεται η συνολική τιμή κάθε φορά που ο χρήστης επιλέγει προϊόντα από τη λίστα. Ανά πάσα στιγμή ο πελάτης γνωρίζει το συνολικό κόστος και το προσαρμόζει ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες Ο χρήστης επιλέγει μέσα από μια λίστα το προϊόν της επιθυμίας του-Αναγράφονται και οι τιμές Κενός χώρος που μένει ανεκμετάλλευτος
16
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Vodafone Cosmote Tim Q-Telecom
17
VODAFONE http://www.vodafone.gr
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ NEWSLETTER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ(FAQ)
18
VODAFONE Κεντρική Σελίδα
Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Κενό στην ανάλυση 1024 x768 Δυνατότητα αναζήτησης
19
VODAFONE Καλάθι Αγορών
Παρουσιάζεται το προϊόν, η ποσότητα και η τιμή κάθε τεμαχίου Στάδια αγοράς του προϊόντος Δυνατότητα διαγραφής από το καλάθι Ενημέρωση για τα έξοδα αποστολής
20
COSMOTE http://www.cosmote.gr
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ) ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
21
COSMOTE Κεντρική Σελίδα
Αναφέρει μόνο username και όχι και κωδικό πρόσβασης που απαιτείται Άσκοπη επανάληψη Κενό στην ανάλυση 1024 x768
22
Παρουσιάζονται - προτείνονται
COSMOTE Υπηρεσίες Παρουσιάζονται - προτείνονται τα 5 καλύτερα προϊόντα από κάθε κατηγορία Λάθος τοποθέτηση – θα ήταν καλύτερο να μην “μπερδεύονται” με τις εικόνες Παρουσιάζονται οι προηγούμενες επιλογές του χρήστη
23
TIM http://www.tim.gr ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ) ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
24
TIM Κεντρική Σελίδα Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά
Το κουμπί εκκίνησης της αναζήτησης στα αγγλικά δεν είναι και τόσο εύχρηστο για κάποιον που δεν γνωρίζει τη γλώσσα
25
ΤΙΜ Επικοινωνία Απουσιάζει το link που μας ενημερώνει σε ποια σελίδα
βρισκόμαστε Χρωματική διαφορά των πεδίων χωρίς να διευκρινίζεται ο λόγος Πιστοποιητικό ασφάλειας
26
Q-TELECOM http://www.qtelecom.gr
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΦΟΡΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΑΓΓΛΙΚΗ) ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΝΕΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ(FAQ) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΜΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
27
Q-TELECOM Κεντρική Σελίδα
Θα ήταν προτιμότερη η ορολογία στα ελληνικά Το site απευθύνεται και στους ξένους επισκέπτες Κενός χώρος που μένει ανεκμετάλλευτος
28
Q-TELECOM Επικοινωνία
Δυνατότητα επικοινωνίας με οποιοδήποτε τμήμα της εταιρείας Θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά χρώματα για καλύτερη ανάγνωση από τον χρήστη Κάθετο scrolling
29
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ . . . Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του παγκοσμίου εμπορίου στις ημέρες μας. Για πολλούς θεωρείται ίσως η δεύτερη μεγαλύτερη τεχνολογική εξέλιξη μετά τη βιομηχανική επανάσταση, καθώς εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και μπορεί να μεταμορφώσει μια μικρή εταιρία ακόμα και σε κολοσσό. Αυτή τη στιγμή εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε πολύ λίγα χρόνια ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία. Υπολογίζεται πως το αργότερο σε 10 χρόνια όλες οι συναλλαγές θα γίνονται ηλεκτρονικά. Με άλλα λόγια, το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το εμπόριο του μέλλοντος!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.