Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη

2 Τι είναι το Affiliate Marketing;

3 Πιο συγκεκριμένα, ο Affiliate: Είναι:  Όχι απαραίτητα κάποιος που έχει ήδη ιστοσελίδα  Ιδιώτης ή εταιρεία Προωθεί τους επισκέπτες στη σελίδα του Διαφημιζόμενου μέσω:  Links (banners ή text links)  Pay per Click (PPC) Campaings, που έχει δημιουργήσει στις μηχανές αναζήτησης.  Μιας εκ νέου στοχευμένης content page πάνω σε ένα θέμα, μέσα στην οποία να τοποθετήσει affiliate links

4 Κέρδος από το Affiliate Marketing:  Για τον Διαφημιζόμενο: Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν για τη διαφήμιση και προώθησή τους, μόνο όταν αυτή αποδίδει πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα, δηλαδή μόνο με βάση τις πωλήσεις. (Performance Marketing, Cost per Action CPA).  Για τον Affiliate: Αύξηση των εσόδων του Βασική ιδέα: «Βάλτε στόχους και πληρώστε μόνο για το αποτέλεσμα»

5 Amazon.com  Ένα από τα μεγαλύτερα online shops παγκοσμίως λόγω:  Μεγάλου κύκλου πωλήσεων  Πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου  Από τις πρώτες εταιρείες που βασίστηκαν στο Διαδίκτυο για την παροχή υπηρεσιών με γνώμονα τις πραγματικές πωλήσεις.

6 •Ίδρυση από τον Jeff Bezos •Έδρα το Seattle •Μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο (αργότερα προστέθηκαν CD και ταινίες) 1994 •Λογισμικά, video games, παιχνίδια, είδη σπιτιού, κήπου, ένδυσης, κοσμήματα κ.ά. •Όραμα εταιρείας: Ο καταναλωτής να μπορεί να αγοράσει τα ΠΑΝΤΑ! 1998 •Ο Bezos: «Άνθρωπος της χρονιάς» – κέρδη εταιρείας 1δισ $ 1999 Η ιστορία της amazon

7 •Φορολογικές ζημίες $1,4δισ & απόλυση συνολικά εργαζομένων •Προσέλκυση άλλων εταιρειών να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας μέσω του Amazon.com. Η ιδέα λειτούργησε και η εταιρεία στάθηκε πάλι στα πόδια της •Το μεγαλύτερο online πολυκατάστημα 2012 Η ιστορία της amazon

8  Το 40% των πωλήσεών της προέρχονται από "Amazon Associates"  Παγκοσμίως αριθμεί πάνω από μέλη στο affiliate program  1.3 εκατομμύρια πωλητές την χρησιμοποιούν για πώληση προϊόντων τους  Σε αντίθεση με το ebay, οι πωλητές αυτοί έχουν ένα μόνο payment account  Amazon Web Services (AWS), aStore, Amazon Seller Product Suggestions Η Amazon σήμερα

9 Οι εταιρείες της amazon

10 Ποιοι την εμπιστεύονται:

11 Το affiliate marketing του amazon.com Affiliate Program:  Συνεργασία με sites: γεννήτριες κυκλοφορίας (traffic generators)  Παρουσίαση προϊόντων μέσω links στο site  Καθένα από τα sites εισπράττει:  15% για κάθε αγορά που πραγματοποιείται με απευθείας reference  5% για όλες τις επόμενες αγορές από τον ίδιο καταναλωτή

12  Κάθε Affiliate site φέρει το logo της Amazon ενισχύοντας το brand name και την online κυριαρχία της  Τraffic – based (απολογιστική μορφή της αμοιβής)  Πληρωμή pay- per- click (PPC)  Μέσος όρος εσόδων περίπου 300 – 500€ το μήνα Το affiliate marketing του amazon.com

13 Η επιτυχία του affiliate marketing program της Amazon Λόγοι επιτυχίας Αγορά 1+ προϊόντων Εύκολη ρύθμιση Επιλογή πληρωμής Προμήθειες Τεράστιες ευκαιρίες Τεράστια ποικιλία προϊόντων Νέα ροή εσόδων Μεγάλη υποστήριξη Συνάφεια blog/site με προϊόν E-trustE-loyalty

14 Ενίσχυση του affiliate marketing  Κριτικές και σχόλια καταναλωτών  Best seller Lists  Χρήση Affiliate Links  Widgets  Information Links  Προσφορές - Εκπτώσεις

15 Amazon site stripe

16 Product links •Χρήση κειμένου, εικόνας ή και των δύο, πάνω σε ένα προϊόν της amazon.

17 Widgets •Δημιουργία και προσθήκη έτοιμου κώδικα για widgets από την amazon σχετικά με αγαπημένα προϊόντα του affiliate, προσφορές της amazon, tag clouds, κλπ. •Δυνατότητα αναζήτησης του amazon.com μέσα από widgets •«Wish list» widget •Πρόσβαση στο aStore του affiliate μέσα από τη χρήση των amazon widgets.

18 Social media- affiliate marketing program •Δημιουργία νέων διεξόδων και μεθόδων διαφήμισης, μέσω του “Word of Mouth Marketing” – εξάπλωση των social media •Facebook, twitter, blogs: Aν και αποτελούν τον «παράδεισο» του διαφημιστή, δεν αποτελούν ακόμα τον κύριο όγκο του Affiliate Marketing. •Amazon fail(!) (2010): Δέχθηκε φοβερή επίθεση από τους «φίλους» στα social media: έβαλε στους καταλόγους της ένα e- book οδηγό για παιδόφιλους. Το ίδιο πλήθος που με τα reviews του «έφτιαξε» την Amazon, ξεσπά την οργή του σε facebook, #amazonfail, #BoycottAmazon στο twitter, στο forum της κ.ά.

19 HΘΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ •Διαφάνεια στην προμήθεια των πωλήσεων καταναλωτή- blogger- amazon.com •Διασφάλιση της αξιοπιστίας των κριτικών (review) αρνητικών ή θετικών •Κυβερνητική Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (Federal Trade Commission): –Δήλωση των bloggers για το εάν διαφημίζουν προϊόντα, για τα οποία έχουν λάβει πληρωμή για την παρουσίασή τους –Κάθε περίπτωση εξετάζεται μεμονωμένα ‘case-by-case-basis’

20 Ευχαριστούμε


Κατέβασμα ppt "Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google