Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

E-Mail Marketing (email newsletters) Θωμάς Πούλιος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "E-Mail Marketing (email newsletters) Θωμάς Πούλιος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Marketing ( newsletters) Θωμάς Πούλιος

2 Γιατί ; Το θεωρείται ως το πιο αποδοτικό μέσω προώθησης – (πιο αποτελεσματικό και από τις μηχανές αναζήτησης) Το δίκτυο είναι πλημμυρισμένο από newsletters – (μια αναζήτηση στο AltaVista για “ newsletters” έδωσε web σελίδες) Τα newsletters κοστίζουν περισσότερο από τις web σελίδες – ($40 για 1000 εμφανίσεις ενός banner σε μια web σελίδα, $60 σε ένα newsletters)

3 Περιεχόμενο του Ειδήσεις (π.χ. τελευταία χρηματιστηριακά νέα) Ανακοινώσεις (π.χ. έκτακτη συναυλία του Χ στο θέατρο…) Προσφορές (π.χ. αυτή την εβδομάδα έκπτωση 15% στο…) Αναλύσεις (π.χ. η πρόσφατη δήλωση του Χ σημαίνει…) Πληροφόρηση (π.χ. ανακαλύφθηκε νέος ιός Η/Υ ο οποίος…) Συμβουλές (σήμερα η οδός Κύπρου θα είναι κλειστή λόγω έργων. Γι’ αυτό προτιμήστε …) ….

4 Περιεχόμενο του Απαντήσεις (π.χ. ζητήσατε να μάθετε για το προϊόν …) Υπενθυμίσεις (π.χ. μην ξεχάσετε να βάλετε βενζίνη διότι αύριο αρχίζουν απεργία τα βυτιοφόρα) Ενημέρωση (π.χ. Δελτίο καιρού) Προειδοποιήσεις (π.χ. η τιμή της μετοχής Χ βρίσκεται σήμερα κάτω από Ψ δρχ. Σας υπενθυμίζουμε ότι ζητήσατε να αγοράσουμε 100 τεμάχια αμέσως μόλις συμβεί αυτό.) Διάφορα (π.χ. ωροσκόπιο)

5 Γιατί το είναι τόσο δημοφιλές: Είναι Personalized – Δημιουργείται σύμφωνα με τις ανάγκες μας και είναι προσαρμοσμένο σε αυτές. Είναι εύχρηστο – Έρχεται σε εμάς αντί να υποχρεωθούμε να το αναζητήσουμε μέσα στον ωκεανό άχρηστης (για εμάς) πληροφορίας που περιέχει στο Web. Είναι γρήγορο – «Σκανάροντας» το θέμα ή τις πρώτες γραμμές του μηνύματος μπορούμε αμέσως να εκτιμήσουμε αν αξίζει να το διαβάσουμε άμεσα, να το αφήσουμε αργότερα ή να το αγνοήσουμε.

6 στην Ελλάδα Είμαστε βιαστικοί – Τo μας δίνει μόνο ότι χρειαζόμαστε τη στιγμή που το ζητήσαμε. Είμαστε απαιτητικοί – Χάρη στις εγγενείς δυνατότητες personalization που διαθέτει το παρέχει ειδική μεταχείριση σε κάθε συνδρομητή του. Είμαστε κοινωνικοί – Θέλουμε πάντοτε να γνωρίζουμε τι γίνεται γύρω μας. Χάρη στο μπορούμε να επιλέξουμε για ποιες πλευρές της ζωής γύρω μας θέλουμε να ενημερωνόμαστε τακτικά.

7 Λόγοι αύξησης της δημοτικότητας των newsletters Το αποτελεί τη μόνη επιτυχημένη εφαρμογή push technology. Τα newsletters αυξάνουν τη δημοτικότητα ενός site. Οι χρήστες προτιμούν να λαμβάνουν την πληροφορία στο mailbox τους παρά να την αναζητούν στο δίκτυο. Τα online communities διέρχονται κρίση. Λύνεται το θέμα του εμπλουτισμού των web sites με νέο υλικό. …

8 Λόγοι αύξησης της δημοτικότητας των newsletters Εξασφαλίζονται πιστοί αναγνώστες – επισκέπτες. Δημιουργείται νέος δωρεάν διαφημιστικός χώρος. Τα newsletters έχουν πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής. Ένα newsletter αποτελεί όχημα ποιοτικής και όχι ποσοτικής διαφήμισης. Η έκδοση των newsletters επιτρέπει τη δημιουργία πολλαπλών εταιρικών εικόνων, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του πελάτη.


Κατέβασμα ppt "E-Mail Marketing (email newsletters) Θωμάς Πούλιος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google