Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις και μελέτες περίπτωσης.» Επόπτης καθηγητής: • Σπυρίδων Συρμακέσης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις και μελέτες περίπτωσης.» Επόπτης καθηγητής: • Σπυρίδων Συρμακέσης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις και μελέτες περίπτωσης.» Επόπτης καθηγητής: • Σπυρίδων Συρμακέσης Εργασία των: • Μαρίας Παραπούρα • Μαρίας Παρασκευά

2 Εισαγωγή στην ελληνική επιχειρηματικότητα  Ιστορική αναδρομή του διαδικτύου Το 1968 η Arpa ιδρύει το Arpanet την πρώτη μορφή διαδικτύου Το 1973 ανάπτυξη πρωτοκόλλου TCP/IP Το 1983 το πανεπιστήμιο του Γουίσκονσιν φτάνει στο DNS (Domain Name System). Οι σύνδεσμοι υπολογιστές είναι λίγο παραπάνω από 500. Το ξεκινάει η λειτουργία web-server, δημιουργείται το συντακτικό των διευθύνσεων (URL) η γλώσσα των αρχείων (HTML), το πρωτόκολλο επικοινωνίας κατά τα πρότυπα client-server (HTTP).

3 Το 1992 το κέντρο έρευνας CERN της Ελβετίας κυκλοφορεί το πρωτόκολλο WWW. Οι διασυνδεδεμένοι υπολογιστές ξεπερνούν πλέον τα Το 1995 ξεκινούν τη λειτουργία τους η Amazon και η Altavista. Οι υπολογιστές του δικτύου ξεπερνούν τα Το 1997 καταγράφονται web sites και το 1998 γίνονται Τον Ιανουάριο του 2000 υπήρχαν στο διαδίκτυο περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο ιστοσελίδες, 6,4 εκατομμύρια servers και 4,5 εκατομμύρια web sites. Το Δεκέμβριο του 2001 ο αριθμός των υπολογιστών ανήλθε σε 115 εκατομμύρια, σύμφωνα με τη στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ ο αριθμός των ιστοσελίδων στις χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανήλθε τον Ιανουάριο του 2002 σε 13,5 εκατομμύρια.

4 Διαφήμιση  Ορισμός: Με τον όρο διαφήμιση εννοούμε τη δημόσια έξαρση των πλεονεκτημάτων κάποιου αγαθού (υλικού ή υπηρεσίας) ή προσώπου ή κίνησης. Είναι η άσκηση επιρροής που γίνεται με πρόγραμμα και απευθύνεται σε ομάδα ατόμων με σκοπό να προσελκύσει την προσοχή τους και γενικά την προσοχή του κοινού και έτσι να αυξηθεί η ζήτηση από τους αγοραστές του διαφημιζόμενου αγαθού. Με τον όρο διαφήμιση εννοούμε τη δημόσια έξαρση των πλεονεκτημάτων κάποιου αγαθού (υλικού ή υπηρεσίας) ή προσώπου ή κίνησης. Είναι η άσκηση επιρροής που γίνεται με πρόγραμμα και απευθύνεται σε ομάδα ατόμων με σκοπό να προσελκύσει την προσοχή τους και γενικά την προσοχή του κοινού και έτσι να αυξηθεί η ζήτηση από τους αγοραστές του διαφημιζόμενου αγαθού.

5 On-Line Διαφήμιση Ενεργό Κοινό Μετάδοση μεγάλης ποσότητας πληροφοριών Χαμηλό Κόστος Δυνατότητα αναπροσαρμογής του διαφημιστικού μηνύματος

6 Βασικά πλεονεκτήματα του διαδικτύου ως διαφημιστικό μέσο: Εύκολη ανάκτηση πληροφοριών Υψηλή επιλεκτικότητα: από την πλευρά της επιχείρησης που έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και από την πλευρά του χρήστη που μπορεί να επιλέξει τον τρόπο, τον χρόνο και το περιεχόμενο της πληροφόρησης που θα έχει. Δυνατότητα «ανάδρασης»: το κοινό της διαδικτυακής διαφήμισης δεν λειτουργεί παθητικά αλλά ενεργητικά, που σημαίνει ότι επιλέγει να εκτεθεί στη διαφήμιση και αντιδρά σ’ αυτή εκφράζοντας την άποψή του ή ζητώντας περαιτέρω πληροφορίες για το προϊόν που διαφημίζεται (π.χ. μέσω ).

7 Υψηλή χωρητικότητα πληροφορίας: η δόμηση της πληροφορίας με hyperlinks (υπερσυνδέσμους) δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να παρέχει πολλές πληροφορίες και στον χρήστη να επιλέγει τις πληροφορίες που αυτός επιθυμεί. Δυνατότητα πετυχημένου “targeting”: με την έννοια ότι το κοινό του διαδικτύου έχει συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Έλεγχος αποτελεσματικότητας Απεριόριστος χρόνος διαφημιστικής προβολής

8 Μειονεκτήματα Το WWW βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης του ως διαφημιστικό μέσο Περιορισμένο κοινό.

9 Λόγοι επιλογής διαφημιστικής προβολής μέσα από το Διαδίκτυο Ιδανικό μέσο προώθησης και μάρκετινγκ Διεύρυνση του κύκλου εργασιών Άμεση επικοινωνία Χαμηλό κόστος Κύρος-θετική εικόνα Δυνατότητα On-Line πώλησης προϊόντων / παροχής υπηρεσιών Προσέγγιση «ιδανικού» κοινού

10 Τύποι on-line διαφήμισης Διαφημιστική Ιστοσελίδα (Advertising WEb Site) Διαφήμιση μέσω Classigied Ads Advertising Banners ButtonsInterstitials Ανώνυμοι r ers Spam

11 Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα  Ορισμός Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί κάθε μορφή επιχειρηματικής συναλλαγής και επικοινωνίας που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα επανακαθορίζοντας τον τρόπο λειτουργίας του εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί κάθε μορφή επιχειρηματικής συναλλαγής και επικοινωνίας που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα επανακαθορίζοντας τον τρόπο λειτουργίας του εμπορίου. Επίσης θα μπορούσε να οριστεί ως ένα σύνολο επιχειρηματικών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίξουν συγκεκριμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας και συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρακτικές οι οποίες επιτρέπουν, μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών διεκπεραίωση εμπορικών διαδικασιών με ηλεκτρονικά μέσα. Επίσης θα μπορούσε να οριστεί ως ένα σύνολο επιχειρηματικών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίξουν συγκεκριμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας και συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρακτικές οι οποίες επιτρέπουν, μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών διεκπεραίωση εμπορικών διαδικασιών με ηλεκτρονικά μέσα.

12 Πεδία εφαρμογής του Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ανταλλαγή πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες, πριν την πώληση. Υποστήριξη πελατών πριν και μετά την πώληση. Δημιουργία ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Ηλεκτρονικές Τράπεζες Ηλεκτρονική διανομή Ανάπτυξη κοινών επιχειρηματικών διαδικασιών μεταξύ επιχειρήσεων.

13 Μελέτη περίπτωσης : Britannica   Η Britannica τη δεκαετία του 90 δέχτηκε το πρώτο της πλήγμα από την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια.   Είσοδος της Britannica στο διαδίκτυο με το όνομα Britannica.com.   Δεκαετία αμφιταλαντεύσεων με πτωτική πορεία 80% την οδήγησαν στην δωρεάν παροχή των πληροφοριών της.   Περιεχόμενό της ήταν πληροφορίες για μια κοινωνία ανθρώπων με έντονες πνευματικές ανησυχίες.   Σημαντικό μειονέκτημα της το υψηλό κόστος (1200$ CD-ROM)   Το 1996 πουλήθηκε σε ελβετικό επενδυτικό οίκο ο οποίος αποφάσισε τη διάθέση του περιεχομένου της δωρεάν.   Δημιουργία της θυγατρικής εγκυκλοπαίδειας BritannicaSchool.com Μελέτες Περιπτώσεων

14 Επιτυχημένες επιχειρηματικές προσπάθειες  Amazon.com • Είναι η εταιρεία που συνέδεσε το όνομά της με την έννοια της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας • Είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο παγκοσμίως • Μεγάλη ποικιλία προϊόντων • Εύκολη πλοήγηση • Άμεση ανανέωση και προσφορά νέων υπηρεσιών • Εξαιρετική χρήση του για αποστολή πληροφοριών και αμφίδρομη επικοινωνία

15  DELL • Είναι εταιρεία υπολογιστών • Το 30% του τζίρου της γίνεται μέσω internet ημερησίως • Είναι πρώτη στις άμεσες πωλήσεις • Είναι η δεύτερη σε πωλήσεις συστημάτων server στις Η.Π.Α • Δεν παρεμβάλλει ενδιάμεσα κανάλια διάθεσης προϊόντων

16  IN.GR • Η μεγαλύτερη και γνωστότερη ελληνική πύλη του internet • Καταγράφηκαν περίπου επισκέψεις χρηστών ημερησίως τον Οκτώβριο του 2001 • Η πρώτη σε προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών για το 2000 • Περιεχόμενό της η πολιτική και αθλητική ειδησεογραφία, οικονομία, εξελίξεις στην τεχνολογία και πολιτιστικά δρώμενα  PLAISIO • Εγκαινιάστηκε το 1999 • Έχει εγγεγραμμένα μέλη • Πλεονεκτήματά του η ευκολία και η ταχύτητα

17 Αποτυχημένες επιχειρηματικές προσπάθειες 1. Η περίπτωση της  δικτυακή πύλη και παροχέας πρόσβασης στο Internet  κήρυξε πτώχευση στις 28/9/2001  Ιδρύθηκε το 1999, ήταν ο όμιλος AtHome αγόρασε την πύλη Excite έναντι του ποσού των 6,7 δισ. Δολαρίων 2. Η περίπτωση της Ωκεανίδας  Το site ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 1996  Ένας από τους παλαιότερους Ελληνικούς εκδοτικούς οίκους στο web

18 Άλλες Μελέτες Hotmail ICQ (I seek you) GeocitiesHomesteadeGroups Blue Mountain Arts Acrobat Reader

19 Ευχαριστούμε!!!


Κατέβασμα ppt "ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις και μελέτες περίπτωσης.» Επόπτης καθηγητής: • Σπυρίδων Συρμακέσης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google