Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία Σπύρος Λούρος Διευθυντής Marketing Communication & e-business OTE-Cosmote.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία Σπύρος Λούρος Διευθυντής Marketing Communication & e-business OTE-Cosmote."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία Σπύρος Λούρος Διευθυντής Marketing Communication & e-business OTE-Cosmote

2 COSMOTE Start up Κάνε την ιδέα σου επιχείρηση!

3 Στόχος Να βοηθήσουμε καινοτόμες ιδέες να γίνουν επιτυχημένες επιχειρήσεις Επιλέχθηκαν 10 ιδέες – 10 ομάδες να συμμετέχουν στο COSMOTE Start up και έχουν την ευκαιρία να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε Business Plan Και να το παρουσιάσουν, σε επενδυτικά σχήματα της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. COSMOTE Start up

4 Start ups: νεα μόδα?

5 Τι προκαλεί την παγκόσμια άνθηση των Start Ups ΠαγκοσμιοποίησηΤεχνολογίαΚρίσηInternetΔημιουργικοτητα

6 Μια τυπική μέρα στο Internet: The Digital era Εμφανίζονται 1288 NEA Mobile Apps Ενώ γίνονται πάνω από 35 εκατομμύρια downloads Στέλνονται 294 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ s Αν ήταν επιστολές θα χρειάζονταν 2 χρόνια για να σταλούν Δημοσιεύονται 2 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ Blog Posts Αρκετά δημοσιεύματα να γεμίσουν το περιοδικό ΤΙΜΕ για 770 χρόνια Δημοσιεύονται στο Facebook 250 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Φωτογραφίες Που αν τις τυπώναμε ο σωρός θα ξεπερνούσε σε ύψος τον πύργο του Άιφελ

7 Μια τυπική μέρα στο Internet: The Digital era Εμφανίζονται 1288 NEA Mobile Apps Ενώ γίνονται πάνω από 35 εκατομμύρια downloads Στέλνονται 294 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ s Αν ήταν επιστολές θα χρειάζονταν 2 χρόνια για να σταλούν Δημοσιεύονται 2 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ Blog Posts Αρκετά δημοσιεύματα να γεμίσουν το περιοδικό ΤΙΜΕ για 770 χρόνια Δημοσιεύονται στο Facebook 250 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Φωτογραφίες Που αν τις τυπώναμε ο σωρός θα ξεπερνούσε σε ύψος τον πύργο του Άιφελ Γίνονται πάνω από 20 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ e-ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

8 Start Ups στην Ελλάδα Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία •5 ερωτήματα –Πως και αν αλλάζει η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα? –Σε ποιους τομείς επικεντρώνονται τα επιτυχημένα start ups στην Ελλάδα? –Μοιάζουν οι Έλληνες Νέοι Επιχειρηματίες με αυτούς του εξωτερικό? –Ποιο είναι το επίπεδο των start ups στην Ελλάδα? –Υπάρχει τα κατάλληλο οικονομικό περιβάλλον για την ανάπτυξη των startups στην Ελλάδα?

9 ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

10 Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 2008 • νέες επιχειρήσεις •97% οριζόμενες από την ΕΕ ως μικρές επιχειρήσεις 2013 • νέες επιχειρήσεις Πηγή: Μελέτη για τη νεα επιχειρηματικοτητα, Endeavor Greece, 2013

11 5 κορυφαίες κατηγορίες επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα 2008 •Κατασκευαστικές •Λιανεμπόριο •Κτηματομεσιτικές •Λογιστήρια και σύμβουλοι επιχειρήσεων •Εστίαση 2013 •Εστίαση •Λιανεμπόριο •Λογιστήρια και σύμβουλοι επιχειρήσεων •Κατασκευαστικές •Ενέργεια

12 Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 2013 •10% από τις νέες επιχειρήσεις αφορούν μελλοντικούς δυναμικούς τομείς της οικονομίας

13 ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ START UPS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

14 Κύριοι τομείς Start Ups στην Ελλάδα •Δυο κύριες κατηγορίες –ICT •Κυρίως Mobile εφαρμογές –Αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα •Πολυδιασπασμενες προσπάθειες, συνήθως με ένα προϊόν ανά επιχείρηση

15 ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΕΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

16 Προφίλ Νέων Επιχειρηματιών Silicon Valley Typical Entrepreneur

17 Προφίλ Νέων Ελλήνων Επιχειρηματιών •Ηλικία: •Με σπουδές στο εξωτερικό •Με τουλάχιστον 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας •Που δεν έχει δουλέψει ποτέ στο δημόσιο τομέα •Που ήταν συνειδητή του επιλογή να δημιουργήσει το δικό του Start Up Πηγή: Μελέτη για τη νεα επιχειρηματικοτητα, Endeavor Greece, 2013

18 Προφίλ Νέων Ελλήνων Επιχειρηματιών •Ηλικία: •Με σπουδές στο εξωτερικό •Με τουλάχιστον 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας •Που δεν έχει δουλέψει ποτέ στο δημόσιο τομέα •Που ήταν συνειδητή του επιλογή να δημιουργήσει το δικό του Start Up Πηγή: Μελέτη για τη νεα επιχειρηματικοτητα, Endeavor Greece, 2013

19 ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ START UPS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

20 Επίπεδο ιδεών (από την οπτικη γωνια των επενδυτών) •Σημαντικός αριθμός ιδεών •Από υποψήφιους επιχειρηματίες που χαρακτηρίζονται –από πάθος, αφοσίωση, ακαδημαϊκές γνώσεις αλλά και –με μικρή επιχειρηματική εμπειρία, με λιγότερες από ότι απαιτούνται εκτελεστικές δεινότητες και λιγότερο προσαρμόσιμοι από ότι απαιτεί η ανάπτυξη μιας νέας επιχείρησης •Με επιχειρηματικές ιδέες –Ιδιαίτερα πρωτοποριακές αλλά συχνά –Χωρίς ξεκάθαρη εστίαση, χωρίς επιχειρησιακό πλάνο και χωρίς ξεκάθαρους οικονομικούς στόχους Πηγή: Μελέτη για τη νεα επιχειρηματικοτητα, Endeavor Greece, 2013

21 ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ STARTUPS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

22 Οικονομικό περιβάλλον •55 νέοι οργανισμοί δημιουργήθηκαν για να υποστηρίξουν start ups και νέες επιχειρήσεις –Σχεδόν όλοι τα τελευταία 4 χρόνια •Περίπου 80 εκατομμύρια Ευρώ διαθέσιμο κεφάλαιο Αλλά Πηγή: Μελέτη για τη νεα επιχειρηματικοτητα, Endeavor Greece, 2013

23 Οικονομικό περιβάλλον •Πολλές πρωτοβουλίες που αφορούν βραβεία και διαγωνισμούς, κυρίως στο χώρο των ICT –Cosmote Start up •Πολλαπλοί Incubators/accelerators και πάλι κυρίως στο χώρο των ICT •Περιορισμένος αριθμός Venture Capitals και Αγγέλων επενδυτών (Angel investors) •Σημαντικός αριθμός co-working spaces •Αρκετά inspirational events

24 Επιτυχημένα Start Ups στην Ελλάδα Πηγή: Μελέτη για τη νεα επιχειρηματικοτητα, Endeavor Greece, 2013

25 Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία •Και τα τρία •Σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον υπο διαμόρφωση όπου –Χωρίς να έχει ξεφύγει από τα διαχρονικά στερεότυπα –Υπάρχουν και ιδέες και υποψήφιοι νέοι επιχειρηματίες αλλά •Θα χρειαστούν σίγουρα καλύτερη καθοδήγηση –Υποβοηθητικά σχήματα υπάρχουν αλλά •Θα χρειαστεί να μετεξελιχτούν από υποστηρικτές (facilitators) σε πολλαπλασιαστές (multipliers) των ελληνικών start ups –Σε περισσότερους τομείς, ίσως κοντινότερους στα δυνατά σημεία αυτής της χώρας όπως ο τουρισμός

26 Σας Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία Σπύρος Λούρος Διευθυντής Marketing Communication & e-business OTE-Cosmote."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google