Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

2 Ο χρόνος παρουσίασης είναι αυστηρά 5 λεπτά, ερωτήσεις 3-4 λεπτά
ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ!!! Είναι επικουρικές για το κοινό σας. Η διάταξη των διαφανειών είναι ενδεικτική. Μπορείτε να συγχωνεύσετε ή παραλείψετε ανάλογα με την κρίση σας. Προτιμείστε λιτές διαφάνειες (30-40 λέξεις ανά διαφάνεια). Χρησιμοποιήστε εικόνες, σχήματα ή διαγράμματα όπου θα κάνετε το επιχείρημάσας ή την περιγραφή σας πιο κατανοητή και εμφανή. Δεν χρειάζεται να απαντάτε σε κάθε ενδεικτική ερώτηση στις διαφάνειες με μία ξεχωριστή απάντηση. Είναι ενδεικτικές! Μελετήστε το υλικό του μαθήματος. Η τεκμηρίωση των όσων αναφέρονται στις διαφάνειες παρακαλούμε να γίνεται στο πεδίο των σημειώσεων (κάτω από τις διαφάνειες). Μπορείτε να παραθέσετε πήγες, ποσοτικά δεδομένα, υπολογισμούς, εκτιμήσεις, παραδοχές, μελέτες κτλ

3 1. Τίτλος (1η διαφάνεια) Ο τίτλος της επιχείρησης – επιχειρηματικής ιδέας Ημερομηνία Τίτλος μαθήματος Λογότυπο ομάδας (αν υπάρχει)

4 2. Η ομάδα Ονοματεπώνυμα - Φωτογραφίες Ειδικότητες/Τμήματα ΠΘ
2. Η ομάδα Ονοματεπώνυμα - Φωτογραφίες Ειδικότητες/Τμήματα ΠΘ Ρόλοι (τομείς εμπλοκής π.χ. μάρκετινγκ, τεχνολογική διαχείριση, εξυπηρέτηση πελατών, διεύθυνση επιχείρησης, διαχείριση παραγωγής κ.α.)

5 3. Η ιδέα Συνοπτική περιγραφή της επιχείρησης:
3. Η ιδέα Συνοπτική περιγραφή της επιχείρησης: αντικείμενο, προϊόντα-υπηρεσίες

6 4. Προσφορά Αξίας Τι αξία προσφέρουμε, για ποιους πελάτες (κατηγορίες-τμήματα πελατών); Ποια πρόβληματα/ανάγκες τους ικανοποιούνται; Ποσό σημαντικά είναι και γιατί; Ποιές είναι οι τάσεις; Ποιοί παράγοντες επηρρεάζουν την εξέλιξή τους; Με ποιο μίγμα προϊόντων-υπηρεσιών (για κάθε τμήμα της αγοράς);

7 5. Αγορά Τμήματα αγοράς: Σχέσεις με τους πελάτες:
5. Αγορά Τμήματα αγοράς: Για πους δημιουργούμε αξία (ποια τα χαρακτηριστικά τους – τόπος, μέγεθος, κλάδος κοκ); Ποιοί οι σημαντικοί πελάτες; Σχέσεις με τους πελάτες: Τι σχέση αναμένεται από τους πελάτες (ποιες οι προσδοκίες τους από την επιχείρηση); Τι καλύπτεται αυτή τη στιγμή και τι όχι (ικανοποιητικά); Πώς θα τις εγκαθιδρύσετε; Με τι κόστος-μέσα; Κανάλια (επικοινωνίας, διανομής-παροχής, πωλήσεων, εξυπηρέτησης κλπ.): Τι κανάλια πρόσβασης, εξυπηρέτησης, αλληλεπίδρασης θα αξιοποιήσετε-δημιουργήσετε; Πώς συμβάλλουν στην πρόταση αξίας; Πώς θα τα δημιουργήσετε και συντηρήσετε (κόστος, πόροι);

8 6. Κρίσιμες Δραστηριότητες και Συνεργασίες
6. Κρίσιμες Δραστηριότητες και Συνεργασίες Ποιές είναι οι κρίσιμες, στρατηγικής σημασίας δραστηριότητες για την επιχείρησή σας; Τι μοναδικό πλεονέκτημα σας προσφέρουν; Σε τι και γιατί χρησιμοποιείτε υπεργολάβους; Με τι πόρους θα τις επιτελείτε; Ποιοί οι κρίσιμοι, στρατηγικής σημασίας πόροι (ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία, εγκαταστάσεις, σημεία πώλησης, εξοπλισμό-οχήματα κλπ) που θα χρειαστείτε; Πώς θα τους εξασφαλίσετε, δίχως να έχετε προβλήματα, εκπλήξεις ή να εκτίθεστε σε διαπραγματεύσεις; Ποιες οι σημαντικότερες συνεργασίες που απαιτούνται (για την παραγωγή, τη διανομή κλπ) Τι μοναδικό σας προσφέρουν; Πώς θα τις εξασφαλίσετε; Τι θα τους προσφέρετε εσείς; Πώς δεν θα σας εκθέσουν;

9 7α. Δομή κόστους 7β. Ροές εσόδων
Ποιά είναι τα κόστη που προκύπτουν από τα προηγούμενα; (περιγρπαψτε τα και προσπαθείστε να κάνετε μια ποσοτική εκτίμηση) Αρχικά (επένδυση) Σταθερά (λειτουργίας – ενοίκια, καύσιμα, δάνεια κλπ.) Μεταβλητά (πρώτων υλών, ενέργειας κλπ) Πώς επηρρεάζονται από την εξέλιξη της επιχείρησης (τη μεγέθυνση, ανάπτυξη, γεωγραφική επέκταση, διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, ανάπτυξη νέων αγορών); Πόσο είναι πρόθυμοι να πληρώσουν οι πελάτες; Για ποιά αξία (ποσοτικά και ποιοτικά); Πώς; Τί είδους έσοδα από τους πελάτες: Από συναλλαγές (πωλήσεις, εξυπηρέτηση κλπ) Επαναλαμβανόμενα (συντήρηση, συνδρομή, υπηρεσίες κοκ) Πώς θα συμβάλλει κάθε ροή στα συνολικά έσοδα;

10 8. Ανταγωνισμός Ποιος είναι ο ανταγωνισμός (έμμεσος και άμεσος);
Σε ποιά τμήματα της αγοράς; Τι κάνει και πως; Ποιά τα δυνατά σημεία του; Σε τι και πώς διαφοροποιήστε από τον ανταγωνισμό; Γιατί και πού υπερέχετε;

11 9. Η ανάλυση SWOT

12 10. Συμπέρασμα Ποιές οι προοπτικές ανάπτυξης; Σε ποιά στάδια;
10. Συμπέρασμα Ποιές οι προοπτικές ανάπτυξης; Σε ποιά στάδια; Γιατί θα πετύχετε;

13 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!


Κατέβασμα ppt "Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google