Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κριτήρια επιτελεστικότητας γεφυρών Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κριτήρια επιτελεστικότητας γεφυρών Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κριτήρια επιτελεστικότητας γεφυρών Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. University of Bristol Ολυμπία Τασκάρη Ολυμπία Τασκάρη Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. Ελίνα Μυλωνά Ελίνα Μυλωνά Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. ΘΑΛΗΣ-ΕΜΠ Πρωτοτυπος Σχεδιασμος Βαθρων Γεφυρων σε Ρευστοποιησιμο Εδαφος με Επιφανειακη Θεμελιωση και Φυσικη Σεισμικη Μονωση

2 Η πληθώρα των τύπων φόρτισης και των μορφών αστοχίας των γεφυρών καθιστούν ιδιαίτερα δυσχερή τον προσδιορισμό κριτηρίων επιτελεστικότητας γενικής φύσεως για:  όλους τους τύπους στατικών συστημάτων,  όλους τους τύπους θεμελίωσης και  όλα τα υλικά κατασκευής (γέφυρες από Ο/Σ, χάλυβα, σύμμικτες). Κριτήρια επιτελεστικότητας Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

3  Ομοιόμορφη εδαφική μετακίνηση.  Εννιαία στροφή  Διαφορική καθίζηση.  Διαφορική στροφή. Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα Επιβαλλόμενοι καταναγκασμοί στην ανωδομή

4 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ Δύσκολη η θέσπιση κοινώς αποδεκτών κριτηρίων. Παράγοντες επιρροής των μετακινήσεων:  τύπος στατικού συστήματος (αριθμός και μήκος ανοιγμάτων),  υλικό κατασκευής,  ποιότητα εδάφους,  χρήση κατασκευής,  είδος εδαφικής κίνησης,  ακρίβεια ορισμού αποδεκτής μετακίνησης. “ Η μετακίνηση δεν είναι αποδεκτή στην περίπτωση που η βλάβη που προκαλείται απαιτεί δαπανηρή συντήρηση ή επισκευή και με μία πιο ακριβή κατασκευή θα μπορούσε να αποφευχθεί η βλάβη”. Τransportation Research Board Committee A2K03 Κριτήρια μετακινήσεων Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

5  Επιφανειακή θεμελίωσης υπό στατική φόρτιση.  Αποδεκτές καθιζήσεις: 25 ÷ 100 mm.  Αποδεκτές οριζόντιες μετακινήσεις: 25 ÷ 50 mm. Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις

6  Αποδεκτές διαφορικές καθιζήσεις: 32 ÷ 76 mm  Όρια αποδεκτών στροφών: 1/200 ÷ 1/250  Αποδεκτές ταυτόχρονες οριζόντιες και κατακόρυφες μετακινήσεις: 25-50 mm Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

7 Settlements of 314 bridges Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

8 JBDPA 90-91 (Rossetto et al., 2010)  Η μέθοδος αναφέρεται γενικά στη μετασεισμική απόκριση κτιρίων αλλά το μέγεθος της στροφής στην κεφαλή των πασσάλων χρησιμοποιείται ως κριτήριο και στη γεφυροποιία.  Όριο λειτουργικότητας 0.02 rad. Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

9  Οριακή κατάσταση λειτουργικότητας: σχετίζεται µε την παραµόρφωση, τη ρηγµάτωση και την ταλάντωση που προκαλεί βλάβη σε δοµικά και µη δοµικά στοιχεία ή προκαλεί αίσθηση ανασφάλειας ή επιδρά αρνητικά στην αισθητική της κατασκευής. AASHTO: όρια που οδηγούν έως και σε 240 mm αποδεκτή διαφορική καθίζηση (λειτουργικά προβλήματα γειτονικών μελών της κυρίως κατασκευής) ΕΝ1997-1: στροφή έως 1/500, συνολική καθίζηση έως 50mm.  Οριακή κατάσταση αστοχίας: σχετίζεται µε την κατάρρευση ή αστοχία µιας κατασκευής ή ενός δοµικού στοιχείου (συµπεριλαµβανοµένης της απώλειας ισορροπίας ή ευστάθειας) Κανονιστικές Οριακές Καταστάσεις Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

10 Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις ΟΚΛ & ΟΚΑ Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

11 AASHTO (2002) Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις ΟΚΛ & ΟΚΑ Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

12 FEMA-356  Aφορά κτιριακές κατασκευές.  To βέλος ορόφου (drift) χρησιμοποιείται έμμεσα ως όριο για τα βάθρα των γεφυρών. Επιτρεπόμενες παραμορφώσεις IO, LS, CP Κριτήρια Επιτελεστικότητα Βιβλιογραφική Επισκόπιση Κανονιστικό Πλαίσιο Συμπεράσματα

13 ACKNOWLEDGMENTS This research has been co-financed by the European Union (European Social Fund – ESF) and Greek national funds through the Operational Program “Education and Lifelong Learning” of the National Strategic Reference Framework (NSRF) – Research Funding Program: THALES: Reinforcement of the interdisciplinary and/or inter-institutional research and innovation.


Κατέβασμα ppt "Κριτήρια επιτελεστικότητας γεφυρών Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google