Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006

2 «Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο» Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών

3 σελίδα 3 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης  Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/e-learning)www.sch.gr/e-learning  Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/lms)www.sch.gr/lms  Τηλεδιάσκεψη (www.sch.gr/conf)www.sch.gr/conf  Άμεσο μήνυμα με ολοκλήρωση τηλεδιάσκεψης (www.sch.gr/im)www.sch.gr/im  Βίντεο κατ’ απαίτηση (www.sch.gr/vod)www.sch.gr/vod  Υπηρεσία ζωντανών μεταδόσεων (www.sch.gr/rts)www.sch.gr/rts  Χώροι Συζήτησης (fora) (www.sch.gr/forums)www.sch.gr/forums  Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (www.sch.gr/mail)www.sch.gr/mail  Ηλεκτρονικές λίστες επικοινωνίας και βήμα διαλόγου εκπαιδευτικών «Ερμής» (www.sch.gr/lists)www.sch.gr/lists  Δικτυακή πύλη μαθητών (http://students.sch.gr)http://students.sch.gr  Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαθητών

4 σελίδα 4 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση  Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση: υλοποιεί μια διαδικασία ανταλλαγής μάθησης μεταξύ εκπαιδευτή – εκπαιδευομένων, η οποία πραγματοποιείται ανεξάρτητα χρόνου και τόπου.  Λόγοι χρήσης ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης : Οι εκπαιδευόμενοι εξετάζουν το εκπαιδευτικό περιεχόμενο σύμφωνα με το πρόγραμμά τους Οι εκπαιδευόμενοι ελέγχουν την κατάταξη στην οποία εξετάζεται το μαθησιακό περιεχόμενο Οι εκπαιδευόμενοι έχουν το χρόνο να σκεφτούν για το περιεχόμενο και να το αξιολογήσουν  Έχει ιδιαίτερη αξία για όσους : μαθαίνουν καλύτερα σκεπτόμενοι για το περιεχόμενο επιθυμούν να δουλέψουν στο δικό τους χρόνο μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες από τον εκπαιδευτή τους  Υλοποίηση : Βασισμένη σε σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες μάθησης Υπηρεσία προσβάσιμη μέσω web : http://www.sch.gr/e-learninghttp://www.sch.gr/e-learning

5 σελίδα 5 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Δυνατότητες  Χαρακτηριστικά υπηρεσίας www.sch.gr/e-learningwww.sch.gr/e-learning Ενσωμάτωση στην πύλη www.sch.gr και πιστοποίηση χρηστώνwww.sch.gr Εύκολη διαχείριση πολλαπλών ομάδων εκπαιδευομένων και μαθημάτων Ευκολία χρήσης, ακόμα και από αρχάριους Προσωποποίηση περιβάλλοντος ανάλογα με την προτίμηση του χρήστη Ευκολία δόμησης μαθημάτων και ροής μαθημάτων Υποστήριξη πολλαπλών μορφών εκπαιδευτικού υλικού (κείμενο, πολυμέσα, παραπομπές) Έλεγχος προόδου εκπαιδευομένων (online testing) Πολλαπλά εργαλεία επικοινωνίας (forums, chat, email) Ισχυρή αναζήτηση (περιεχομένου, διαλόγων, κλπ) Επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου μαθημάτων (πρότυπο SCORM)  Πολλαπλοί ρόλοι χρηστών Διαχειριστές Δημιουργοί μαθημάτων, εκπαιδευτές Εκπαιδευόμενοι Αξιολογητές  Προστιθέμενη αξία ΠΣΔ στην ανάπτυξη moodle

6 σελίδα 6 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006


Κατέβασμα ppt "Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google