Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006

2 «Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο» Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός υπεύθυνος ΠΣΔ Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών

3 σελίδα 3 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006  Εντάσσεται στον σχεδιασμό του ΥπΕΠΘ για την εισαγωγή και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση:  Ανάπτυξη κατανεμημένων υποδομών (σχολικά εργαστήρια, δικτύωση, υπηρεσίες τηλεματικής)  Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου και λογισμικών  Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ  Εκσυγχρονισμός της διοίκησης της εκπαίδευσης  Χρηματοδότηση:  : Ε.Π. για την Κοινωνία της Πληροφορίας  : ΕΠ ΚΤΠ – Ευρυζωνικές Δράσεις  Υλοποιείται με τη συνεργασία ενός ανθρώπινου δικτύου:  Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων  2 Ερευνητικά Κέντρα (ΕΑ-ΙΤΥ και ΕΠΙΣΕΥ)  9 Πανεπιστήμια – Πολυτεχνεία (ΕΜΠ, Αθηνών, Αριστοτέλειο, Αιγαίου, Μακεδονίας, Δημοκρίτειο, Θεσσαλίας, Ιωαννίνων, Κρήτης)  2 Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Αθηνών, Θεσσαλονίκης)  Best Practice σε διεθνές επίπεδο Χρηματοδότηση - Υλοποίηση

4 σελίδα 4 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Βασικά στοιχεία για το σχολικό δίκτυο  Το μεγαλύτερο σε λειτουργία δημόσιο δίκτυο σε έκταση και πλήθος χρηστών στη χώρα  Διασυνδέει σχολεία, ~7.500 σχολικά LANs, διοικητικές μονάδες, 494 σχολικές, 71 δημόσιες και 29 δημοτικές βιβλιοθήκες, 60 γενικά αρχεία του κράτους  Προσωποποιημένη πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές (νέα δράση !)  Δικτυακές υποδομές: συμπληρωματικές με ΕΔΕΤ (πάροχος Internet)  Κλειστό εκπαιδευτικό ενδοδίκτυο – Η Ασφάλεια μαθητών πρωταρχικός στόχος  Πακέτο παρεχόμενων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας ειδικά σχεδιασμένες για την Εκπαίδευση  Κατάρτιση και υποστήριξη χρηστών στις παρεχόμενες υπηρεσίες  Ανάπτυξη με λογισμικό ανοικτού κώδικα (open source) - Σημαντική συνεισφορά στην κοινότητα του OSS  Ευρυζωνικότητα: κεντρικός στόχος για βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών και μείωση λειτουργικού κόστους

5 σελίδα 5 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Αρχιτεκτονική δικτύου

6 σελίδα 6 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006  Βασικές Υπηρεσίες (Σύνδεση στο δίκτυο, Ελεγχόμενη πρόσβαση στο web, Δικτυακή πύλη, Δικτυακή πύλη μαθητών, Αυτόματη εγγραφή εκπαιδευτικών και μαθητών)  Υπηρεσίες Επικοινωνίας (Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με εξελιγμένη προστασία από ιούς και spam, Ηλεκτρονικές λίστες επικοινωνίας, Χώροι συζήτησης, Instant Messaging, Τηλεδιάσκεψη, Νέα)  Φιλοξενία Ιστοσελίδων (Φιλοξενία ιστοσελίδων για σχολεία και εκπαιδευτικούς, Οδηγοί αυτόματης δημιουργίας ιστοσελίδων, Δυναμικές ιστοσελίδες php - δυναμικές ιστοσελίδες και βάση δεδομένων)  Προηγμένες Υπηρεσίες (Βίντεο κατ’ απαίτηση, Ζωντανές μεταδόσεις εκδηλώσεων, Σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση)  Συμπληρωματικές Υπηρεσίες (Ηλεκτρονικές κάρτες, Ηλεκτρονικό περιοδικό, Ημερολόγιο, Βιβλίο διευθύνσεων, Λίστα εργασιών, Σημειώσεις, Virtual drives)  Κεντρικές Υπηρεσίες Υποδομής (Υπηρεσία ονοματολογίας (DNS), Υπηρεσία καταλόγου (LDAP), Κατανεμημένο helpdesk, Online στατιστικά, Σύστημα GIS σχολείων)  Υπηρεσίες Διαχείρισης (Διαχείριση χρηστών, Τεκμηρίωση διαχειριστών δικτύου, Παρακολούθηση λειτουργίας δικτύου, Ασφάλεια δικτύου (CERT), Απομακρυσμένη διαχείριση σχολικών δρομολογητών) Παρεχόμενες υπηρεσίες

7 σελίδα 7 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Βασικές Τηλεματικές Υπηρεσίες 1.Σύνδεση στο δίκτυο (Connectivity & Dial-up) 2.Διακομιστής διαμεσολάβησης για ελεγχόμενη πρόσβαση στον παγκόσμιο ιστό (www.sch.gr/safe)www.sch.gr/safe 3.Δικτυακή πύλη (www.sch.gr): Κόμβος ενημέρωσης και σημείο πρόσβασης στις υπηρεσίες του ΠΣΔwww.sch.gr 4.Απλή διαδικασία εγγραφής εκπαιδευτικών (www.sch.gr/teachers) και μαθητών (www.sch.gr/students)www.sch.gr/teacherswww.sch.gr/students

8 σελίδα 8 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Υπηρεσίες Επικοινωνίας 5.Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (www.sch.gr/mail) με εξελιγμένη προστασία από: - ιούς (www.sch.gr/virus) και - spam (www.sch.gr/spam)www.sch.gr/mailwww.sch.gr/viruswww.sch.gr/spam 6.Ηλεκτρονικές λίστες επικοινωνίας (www.sch.gr/lists)www.sch.gr/lists 7.Χώροι συζήτησης (www.sch.gr/forums)www.sch.gr/forums 8.Instant Messaging (www.sch.gr/im)www.sch.gr/im 9.Τηλεδιάσκεψη (www.sch.gr/conf)www.sch.gr/conf 10.Νέα (www.sch.gr/news)www.sch.gr/news

9 σελίδα 9 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Φιλοξενία Ιστοσελίδων 11.Φιλοξενία ιστοσελίδων για σχολεία και εκπαιδευτικούς 12.Οδηγοί αυτόματης δημιουργίας ιστοσελίδων 13.Δυναμικές ιστοσελίδες php - δυναμικές ιστοσελίδες και βάση δεδομένων

10 σελίδα 10 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/ Βίντεο κατ’ απαίτηση (Video on Demand – 15.Ζωντανές μεταδόσεις εκδηλώσεων (www.sch.gr/rts)www.sch.gr/rts 16.Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/e-learning)www.sch.gr/e-learning 17.Σύγχρονη τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/lms)www.sch.gr/lms 18.Voice over IP (για διοικητική χρήση) Προηγμένες Υπηρεσίες

11 σελίδα 11 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Συμπληρωματικές Υπηρεσίες 19.Ηλεκτρονικές κάρτες (www.sch.gr/e-cards)www.sch.gr/e-cards 20.Ηλεκτρονικό περιοδικό (www.sch.gr/magazine)www.sch.gr/magazine 21.Ημερολόγιο, Βιβλίο διευθύνσεων, Λίστα εργασιών, Σημειώσεις 22.Web file folders – Virtual drives

12 σελίδα 12 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Κεντρικές Υπηρεσίες 23.Υπηρεσία αρωγής χρηστών (www.sch.gr/helpdesk) (8.30 – 18.00)www.sch.gr/helpdesk 24.Υπηρεσία ασφάλειας δικτύου (CERT) 25.Online στατιστικά (www.sch.gr/statistics)www.sch.gr/statistics 26.Υπηρεσία καταλόγου (LDAP) 27.Υπηρεσία ονοματολογίας (DNS) 28.Σύστημα GIS σχολείων

13 σελίδα 13 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Υπηρεσίες Διαχείρισης 27.Υπηρεσία τεκμηρίωσης διαχειριστών δικτύου 28.Υπηρεσία διαχείρισης χρηστών 29.Παρακολούθηση λειτουργίας δικτύου (www.sch.gr/netmon)www.sch.gr/netmon 30.Απομακρυσμένη διαχείριση σχολικών δρομολογητών

14 σελίδα 14 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/ Απομακρυσμένη διαχείριση σχολικών εργαστηρίων - Remote Management * 2.Ενεργοποίηση πρωτοκόλλου IPv6 * 3.Υπηρεσία QoS (εγγυημένη ποιότητα υπηρεσιών) 4.Ψηφιακές υπογραφές (PKI/CA) 5.Υπηρεσία φιλοξενίας εφαρμογών (ASP) 6.Εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης τάξης Υπηρεσίες σε πιλοτική λειτουργία

15 σελίδα 15 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης  Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/e-learning)www.sch.gr/e-learning  Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/lms)www.sch.gr/lms  Τηλεδιάσκεψη (www.sch.gr/conf)www.sch.gr/conf  Άμεσο μήνυμα με ολοκλήρωση τηλεδιάσκεψης (www.sch.gr/im)www.sch.gr/im  Βίντεο κατ’ απαίτηση (www.sch.gr/vod)www.sch.gr/vod  Υπηρεσία ζωντανών μεταδόσεων (www.sch.gr/rts)www.sch.gr/rts  Χώροι Συζήτησης (fora) (www.sch.gr/forums)www.sch.gr/forums  Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (www.sch.gr/mail)www.sch.gr/mail  Ηλεκτρονικές λίστες επικοινωνίας και βήμα διαλόγου εκπαιδευτικών «Ερμής» (www.sch.gr/lists)www.sch.gr/lists  Δικτυακή πύλη μαθητών (http://students.sch.gr)http://students.sch.gr  Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαθητών

16 σελίδα 16 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση  Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση: υλοποιεί μια διαδικασία ανταλλαγής μάθησης μεταξύ εκπαιδευτή – εκπαιδευομένων, η οποία πραγματοποιείται ανεξάρτητα χρόνου και τόπου.  Λόγοι χρήσης ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης :  Οι εκπαιδευόμενοι εξετάζουν το εκπαιδευτικό περιεχόμενο σύμφωνα με το πρόγραμμά τους  Οι εκπαιδευόμενοι ελέγχουν την κατάταξη στην οποία εξετάζεται το μαθησιακό περιεχόμενο  Οι εκπαιδευόμενοι έχουν το χρόνο να σκεφτούν για το περιεχόμενο και να το αξιολογήσουν  Έχει ιδιαίτερη αξία για όσους :  μαθαίνουν καλύτερα σκεπτόμενοι για το περιεχόμενο  επιθυμούν να δουλέψουν στο δικό τους χρόνο  μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες από τον εκπαιδευτή τους  Υλοποίηση :  Βασισμένη σε σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες μάθησης  Υπηρεσία προσβάσιμη μέσω web :

17 σελίδα 17 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Δυνατότητες  Χαρακτηριστικά υπηρεσίας  Ενσωμάτωση στην πύλη και πιστοποίηση χρηστώνwww.sch.gr  Εύκολη διαχείριση πολλαπλών ομάδων εκπαιδευομένων και μαθημάτων  Ευκολία χρήσης, ακόμα και από αρχάριους  Προσωποποίηση περιβάλλοντος ανάλογα με την προτίμηση του χρήστη  Ευκολία δόμησης μαθημάτων και ροής μαθημάτων  Υποστήριξη πολλαπλών μορφών εκπαιδευτικού υλικού (κείμενο, πολυμέσα, παραπομπές)  Έλεγχος προόδου εκπαιδευομένων (online testing)  Πολλαπλά εργαλεία επικοινωνίας (forums, chat, )  Ισχυρή αναζήτηση (περιεχομένου, διαλόγων, κλπ)  Επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου μαθημάτων (πρότυπο SCORM)  Πολλαπλοί ρόλοι χρηστών  Διαχειριστές  Δημιουργοί μαθημάτων, εκπαιδευτές  Εκπαιδευόμενοι  Αξιολογητές  Προστιθέμενη αξία ΠΣΔ στην ανάπτυξη moodle

18 σελίδα 18 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Επιφάνεια διεπαφής

19 σελίδα 19 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Στατιστικά χρήσης  Μαθήματα: 2003 (2), 2004 (9), 2005 (9), 2006 (26) Ψηφιακά Μαθήματα ΠλήθοςΕκπαιδευόμενοι Εξοικείωση με την πλατφόρμα 3 16 Γενικού ενδιαφέροντος 6 98 Εκπαίδευση σχετικά με ΠΣΔ 3 59 Ελληνική γλώσσα 1 57 Παιδαγωγικές προσεγγίσεις Εκπαίδευση στις ΤΠΕ Πολυμέσα Open Office Υπό κατασκευή15 63  Ομάδες συζητήσεων Πλήθος ομάδων συζήτησης 55 Πλήθος μαθημάτων με ομάδα συζήτησης28  Ανάθεση Εργασιών Πλήθος εργασιών67 Πλήθος μαθημάτων με ανάθεση εργασίας18 Πλήθος εργασιών που υλοποιήθηκαν94 Πλήθος χρηστών που ανταποκρίθηκαν 47  Online αξιολόγηση Πλήθος quiz που δημιουργήθηκαν 40 Πλήθος μαθημάτων στα οποία υπάρχει quiz 19 Πλήθος χρηστών που επιχείρησαν την επίλυση106 Πλήθος προσπαθειών που επιχειρήθηκαν 197  Περιβάλλον δοκιμής σε διεθνή εκπαιδευτική έρευνα  Έντονο το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών

20 σελίδα 20 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Σύγχρονη τηλεκπαίδευση  Σύγχρονη τηλεκπαίδευση: υλοποιεί μια διαδικασία ανταλλαγής μάθησης που πραγματοποιείται σε κοινό χρόνο και διαφορετικό τόπο  Λόγοι χρήσης σύγχρονης τηλεκπαίδευσης:  Οι αρχάριοι λαμβάνουν άμεση ανατροφοδότηση  Παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργηθεί το περιεχόμενο της μάθησης γρήγορα  Δημιουργείται οικειότητα  Έχει ιδιαίτερη αξία για όσους μαθαίνουν καλύτερα εργαζόμενοι μαζί με άλλους, ακούγοντας, βλέποντας και ρωτώντας  «Εικονική αίθουσα» Η αλληλεπίδραση εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου γίνεται σε «πραγματικό χρόνο» και αφορά σε:  Ανταλλαγή απόψεων, μέσω αμφίδρομης οπτικοακουστικής επικοινωνίας  Ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού, μέσω ανταλλαγής αρχείων, διαμοιρασμού εφαρμογών και ηλεκτρονικού ασπροπίνακα  Επιπλέον δυνατότητες της «εικονικής αίθουσας»  Ταυτόχρονη πλοήγηση σε δικτυακούς τόπους  Διαμοιρασμός πολλαπλών εφαρμογών - Διαμοιρασμός εκπαιδευτικού υλικού  Αξιοποίηση λογισμικού προσομοίωσης για υλοποίηση εικονικών εργαστηρίων  Προβολή video, κλπ

21 σελίδα 21 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Σύγχρονη τηλεκπαίδευση  Δυνατότητες πλατφόρμας (FVC Click to Meet 4.1)  Τηλεδιάσκεψη απεριόριστα μεγάλου αριθμού χρηστών  Αμφίδρομη οπτικοακουστική επικοινωνία με υποστήριξη πολλαπλών πρωτοκόλλων (ευρυζωνικές αλλά και χαμηλής ταχύτητας συνδέσεις)  Διαμοιρασμός εφαρμογών, χρήση ασπροπίνακα, ταυτόχρονη πλοήγηση συμμετεχόντων στο Διαδίκτυο  Προχωρημένες δυνατότητες ελέγχου της αλληλεπίδρασης εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενων (αίτηση - απόδοση φωνής μέσω ανάτασης χειρός, παράλληλη προβολή εκπαιδευτικού υλικού και παρουσιάσεων)  Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης ΠΣΔ  10 άδειες ταυτόχρονης χρήσης  Χρήση για τηλεδιασκέψεις ΥΠΕΠΘ – σχολείων  Ενδιαφέρον από εκπαιδευτικούς και σχολεία για εκπαιδευτική χρήση  Υψηλή συνέργια με αίθουσες τηλεκπαίδευσης στην περιφέρεια  Χρηματοδότηση ΕΠ ΚτΠ

22 σελίδα 22 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Υπηρεσία τηλεδιάσκεψης  Κατηγοριοποίηση τηλεδιασκέψεων  Δύο σημείων (point to point)  Πολλαπλών σημείων (multipoint)  Τηλεδιάσκεψη δύο σημείων  Βασισμένη στο λογισμικό Microsoft Netmeeting  Λειτουργία ILS server  Ολοκλήρωση με υπηρεσία Instant Messaging  Τηλεδιάσκεψη πολλαπλών σημείων  Βασισμένη στο λογισμικό Conference Server 6  Χρήση του Microsoft Netmeeting από τους τελικούς χρήστες  Ανάπτυξη εργαλείων λογισμικού VC-Client και VC-Moderator από το Σχολικό Δίκτυο για τους χρήστες του  Δυνατότητα αξιοποίησης για μερική παροχή υπηρεσιών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης

23 σελίδα 23 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Βίντεο κατ’ απαίτηση - Ζωντανές μεταδόσεις  Δυνατότητες:  Ψηφιοποίηση βίντεο & ήχου και κωδικοποίηση για τη μετάδοση μέσω δικτύου  Διάθεση πολυμεσικού υλικού για κάθε τύπο σύνδεσης (PSTN, ISDN, DSL, κλπ)  Ταξινόμηση υλικού ανά κατηγορία  Ανάρτηση υλικού σύμφωνα με τον κανονισμό της υπηρεσίας  Ζωντανές αναμεταδόσεις  Αναζήτηση υλικού ανά κατηγορία  Πιστοποίηση χρηστών μέσω της υπηρεσίας καταλόγου (υπό ανάπτυξη)

24 σελίδα 24 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Μαθητική δικτυακή πύλη

25 σελίδα 25 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Μαθητική δικτυακή πύλη  Νέα δικτυακή πύλη αφιερωμένη στους μαθητές:  Ενημέρωση για μαθητικά θέματα  Χρήσιμο υλικό για τις εξετάσεις  Πολυμεσικές εκπαιδευτικές εφαρμογές (το υλικό διατέθηκε δωρεάν από αρμόδιους εθνικούς και διεθνείς φορείς)  Ψυχαγωγικές εφαρμογές  Πρόσβαση στο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τους (μόνο για μαθητές της Γ’ Γυμνασίου).  Προσωποποιημένη πρόσβαση:  Προς το παρόν μόνο για μαθητές της Γ’ Γυμνασίου  Οι πιστοποιημένοι χρήστες έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή e-cards και στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οργάνωσης

26 σελίδα 26 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαθητών  Σκοπός:  Συμβολή στην ψηφιακή σύγκλιση της χώρας  Ενίσχυση διαπολιτισμικού διαλόγου  Εκπαιδευτική αξιοποίηση των επενδύσεων για ΤΠΕ στην Εκπαίδευση  Στόχοι:  Εξοικείωση των μαθητών με τις ΤΠΕ στα πλαίσια των γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται στα σχολεία  Ανανέωση εκπαιδευτικών μεθόδων - Υποστήριξη της διαδικασίας μάθησης με χρήση των ΤΠΕ  Επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών στα πλαίσια της μαθησιακής διαδικασίας  Συνεργασία ομάδων ή σχολείων γεωγραφικά διασκορπισμένων, στα πλαίσια ελληνικών ή ευρωπαϊκών προγραμμάτων.  Παρέχεται σε:  Σήμερα: Σε όλους τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου  Μελλοντικά: Σε όλους τους μαθητές της δευτεροβάθμιας  Έναρξη Παροχής: 15 Νοεμβρίου 2006  Πλήθος λογαριασμών (21/10/2006) : 1000

27 σελίδα 27 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006  Χαρακτηριστικά υπηρεσίας:  Λογαριασμός της μορφής :  Αποκεντρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής και διαχείρισης χρηστών  Τύποι λογαριασμών:  «Εκπαιδευτικός». Επικοινωνία μόνο με χρήστες του ΠΣΔ  «Πλήρης»: Δίνεται μετά από έγκριση του κηδεμόνα και επιτρέπει επικοινωνία και με χρήστες άλλων δικτύων  Εφαρμογή φίλτρων για απόρριψη μηνυμάτων από δίκτυα που δεν πιστοποιούν την ταυτότητα των χρηστών τους  Διατήρηση ιστορικού μηνυμάτων για τη δυνατότητα ελέγχου από τον κηδεμόνα  Γνωστοποίηση στοιχείων λογαριασμού σε κηδεμόνα, μετά από αίτηση του  Προστασία από ιούς (antivirus)  Προστασία από απρόκλητη αλληλογραφία (antispamming) (επιλογή του χρήστη)  Μέγεθος γραμματοκιβωτίου: 20 ΜΒ Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαθητών

28 σελίδα 28 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006  Τρόπος παροχής της υπηρεσίας:  Κάθε σχολείο (Γυμνάσιο) δημιουργεί και διαχειρίζεται τους λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας των μαθητών του, μέσω web εφαρμογής (www.sch.gr/studentsadmin)www.sch.gr/studentsadmin  Εναλλακτικά, το σχολείο μπορεί να επιτρέψει στους μαθητές του την καταχώρηση στοιχείων από τους ίδιους μέσα από web περιβάλλον (http://students.sch.gr)http://students.sch.gr  Ο εκπαιδευτικός ελέγχει και πιστοποιεί την ορθότητα των στοιχείων εγγραφής  Πρόσβαση στην υπηρεσία:  Μέσω της μαθητικής πύλης  Υπηρεσίες  Αλληλογραφία και Οργάνωσηhttp://students.sch.gr  Μέσω του URL:  Με τη χρήση προγραμμάτων διαχείρισης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, π.χ. Outlook Express  Περισσότερες Πληροφορίες:  Μέσω της δικτυακής πύλης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου:  mySch  Οι υπηρεσίες μας, ενότητα «Υπηρεσίες για το Μαθητή» Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαθητών

29 σελίδα 29 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006 … για την προσοχή σας!  Περισσότερες πληροφορίες: και  Επικοινωνία: ή Σας ευχαριστώ...

30 σελίδα 30 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006


Κατέβασμα ppt "Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google