Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση

2 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1)Η ιστορία της……………………………4 2)Περιγραφή συστήματος………………..5 3)Πλεονεκτήματα………………………….6 4)Προιόντα…………………………………7 5)Άλλα προιόντα και υπηρεσίες……….8-9 6)Γράφημα μεριδίου worldspan….……..10 7)Μειονεκτήματα…………………………11

3 3 8)Βραβεία……………………………….12 9)Σε ποιους απευθύνεται…………… )Επισκεψιμότητα………………… )Αύξηση επισκεψιμότητας……………16 12)Πιθανές βελτιώσεις………………… )Έσοδα επιχείρησεις………………….18 14)Αξιοπιστία…………………………… )Πηγές…………………………………..20

4 4 Η ιστορία της Ιδρύθηκε στις 7 Φεβρουαρίου του 1990 και ανήκει στις θυγατρικές Delta Air Lines, Inc, Northwest Airlines και την Trans World Airlines Inc. Το 1995 η worldspan κατατάσεται στον κόσμο του διαδικτύου,σε συνεργασία με την microsoft και δημιουργούν το σύστημα κρατήσεων Expedia. Το 1996 η worldspan έχει πλεόν το δικό της επίσημο site κρατήσεων Σε μόλις 4 χρόνια η worldspan καταφέρνει να ιδρύσει θυγατρικές σε χώρες όπως ο Καναδάς(1994),το Μεξικό(1997),η Ασία(1998) και η Νότια Αμερική(1999)ενώ αργότερα επεκτάθηκε και στην Ευρώπη. Ενώ το 1998,η Priceline υιοθετεί το σύστημα κρατήσεων της worldspan για τη δική της ιστοσελίδα. Το 2007 ολοκληρώθηκε η εξαγορά της worldspan από την travelport.

5 5 Περιγραφή συστήματος Παγκόσμια διανομή ηλεκτρονικών πληροφοριών,προιόντων τεχνολογίας αλλά και τεχνογνωσίας για τουριστικά πρακτορεία και ταξιδιωτικά γραφεία. Η worldspan καλύπτει και εξυπηρετεί  19,507 ταξιδιωτκά γραφεία σε 90 χώρες παγκοσμίως  421 αεροπορικές εταιρίες  Πάνω από 50,000 ξενοδοχειακές μονάδες και 210 μονάδες φιλοξενίας  39 tour Operators  40 γραφεία ενοικιάσεως οχημάτων  44 προμηθευτές ειδικών τουριστικών υπηρεσιών

6 6 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πετυχαίνει συνεχόμενη εξέλιξη στον τομέα της Νέες εμπορικές συνεργασίες Συνεχής διαφήμιση Ευκολότερη πρόσβαση του εκάστοτε πελάτη σε υπηρεσίες και προιόντα Άμεση οργάνωση ταξιδιών και παρελκόμενων υπηρεσιών

7 7 ΠΡΟΙΟΝΤΑ Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο Οι υπηρεσίες παροχής ταξιδιών παγκοσμίως –533 αερογραμμές διαθέσιμες μέσω της worldspan –47,000 ιδιόκτητα θέρετρα και ξενοδοχεία –Πάνω από 16,000 εταιρίες ενοικίασεις αυτοκινήτων σε διάφορες τοποθεσίες –39 τουριστικά πρακτορεία παγκοσμίως –44 εταιρίες οργάνωσης ειδικών τουριστικών πακέτων Η παγκόσμια διανομή ταξιδιών

8 8 Άλλα προιόντα και υπηρεσίες  Worldspan Structured Message Interface.  Worldspan Travel Assist  Worldspan Commercial WorldNet  Worldspan Universal Messaging  Worldspan ScriptPro Plus  Worldspan FerrySource για Microsoft Windows  Worldspan Go!Res via the Internet  Worldspan World STP

9 9  Worldspan Προϊόντα Ισχύος  Worldspan Solutions  Worldspan Hotel Select  Worldspan Trip Manager  Worldspan Gateway Plus  Worldspan Wave  Worldspan ATB2

10 10 Το μερίδιο της worldspan παγκοσμίως σε σύγκριση με άλλες εταιρίες

11 11 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Οι εταιρίες GDS όπως είναι η worldspan ενώ ενισχύουν την τουριστική οικονομία παράλληλα αποδυναμώνουν εταιρίες που αδυνατούν να καλύψουν το κόστος. Δημιουργούνται εμπόδια για την εισαγωγή νέων επιχειρήσεων. Η δημιουργία μικρότερων εταιριών που κλήθηκαν να καλύψουν λιγότερο οικίες σε μεγάλες εταιρίες περιοχές,τελικά απορροφούνται από αυτές. Σημαντικό επίσης είναι η περιορισμένη γεωγραφική διασπορά του διαδικτύου όπως συναίβει με κάποιες αεροπορικές εταιρίες της Ασίας που έμειναν εκτός GDS. Οι προτιμήσεις των GDS για συνεργασία με εταιρίες υψηλού οικονομικού κύρους αλλά και ευρέως γνωστών εταιριών αποτελεί επίσης μειονέκτημα για μικρότερης εμβέλιας εταιρίες.

12 12 ΒΡΑΒΕΙΑ Travel trade για την καλύτερη provider τεχνολογία (2005) Παγκόσμια οργάνωση προιόν της χρονιάς worldspan solutions Best technology provider(βρετανικά ετήσια βραβεία για 2 η συνεχή χρονιά)

13 13 Σε ποιους απευθύνεται: Σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τομέα του τουρισμού(ταξιδιωτικά γραφεία,γραφεία ενοικίασεις αυτοκινήτων) Σε απλούς πελάτες που λατρεύουν τα ταξίδια Σε αεροπορικές εταιρίες(που επιθυμούν συνεργασία)

14 14 ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

15 15 Βάσει των στοιχείων επισκεψιμότητας η worldspan λαμβάνει 1,531 επισκέπτες ημερησίως και 4,593 προβολές σελίδας την ημέρα. Η κάθε προβολή σελίδας κερδίζει 5,10$ ημερησίως από τις διαφημίσεις.

16 16 ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ Τους τελευταίους μήνες η αύξηση της επισκεψιμότητας του site της worldspan είναι φανερή. Οι έρευνες δείχνουν πως το κοινό ανακτά το ενδιαφέρον του για αποδράσεις. Όπως και οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις ενδιαφέρονται για νέες επενδύσεις.

17 17 ΠΙΘΑΝΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ Εισαγωγή μικρότερων εταιριών στο δυναμικό της worldspan Δυνατότητα σύγκρισης τιμών με άλλα site Εισαγωγή του Timesharing σε περισσότερες απ΄τις επιχειρήσεις Γνωστοποίηση των οικονομικών στοιχείων Απλούστευση της χρήσης του site

18 18 ΕΣΟΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Προμήθειες από ξενοδοχειακές μονάδες,ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρίες Ημερήσια έσοδα από τις διαφημίσεις Έσοδα από την επισκεψιμότητα του site Κέρδη από τις μετοχές σε άλλες εταιρίες

19 19 ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Τα προσωπικά στοιχεία κάθε πελάτη- επιχειρηματία προστατεύονται από την worldspan και δεν είναι εκτεθημένα σε κάθε χρήστη-επισκέπτη Ενώ για τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται είναι εμφανής μόνο τα απαραίτητα για τον πελάτη στοιχεία(τηλ.επικοινωνίας,υπηρεσίες,κ.ά.)

20 20 ΠΗΓΕΣ  Wikipedia.com  Hypestat.com  eureka.lib.teithe.gr eureka.lib.teithe.gr  thefreelibrary.com  stevieawards.com


Κατέβασμα ppt "1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google