Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη (2014-2015)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη (2014-2015)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )

2 Σημαντικοί Αγώνες:  Χειμερινό κύπελλο ρίψεων  Πανευρωπαϊκό πρωτ/μα Νέων Κ  Ευρωπαϊκό πρωτ/μα Εθνικών Ομάδων  Πανελλήνιο πρωτ/μα  Βαλκανικοί Αγώνες 02.08

3  Προπονητικοί & Αγωνιστικοί στόχοι:  Νέα ατομική επίδοση  Επίτευξη ορίου για το Πανευρωπαϊκό Νέων Κ23 ή/και Α/Γ  Βελτίωση τεχνικής  Σταθεροποίηση μέγιστης δύναμης και βελτίωση τεχνικής βαρών  Βελτίωση επιδόσεων ριπτικών οργάνων-δείκτες βελτίωσης ταχύτητας και ταχυδύναμης (6.25κ & 7.9κ)

4 Επιτυχία στόχων:  Βελτίωση ατομικής επίδοσης – 4 φορές  Σταθεροποίηση δύναμης στο ίδιο επίπεδο με την προηγούμενη χρονιά  Βελτίωση ατομικών επιδόσεων στα ριπτικά όργανα-δείκτες -> 6.25k & 7.9k  Επίτευξη ορίου για Πανευρωπαϊκό Νέων Κ23, 27εκ. κάτω από το όριο του Πανευρωπαϊκού Α/Γ

5 Προπονητικός σχεδιασμός  Αρχή της προοδευτικής αύξησης της επιβάρυνσης  η επιβάρυνση αυξάνεται Σταδιακά σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα:  Κύκλος των 4 εβδομάδων  Σταδιακή επιβάρυνση μέχρι την 3 η εβδομάδα  Η 4 η εβδομάδα σχεδόν όπως η 1 η εβδομάδα  Μετά τις πρώτες 8 εβδομάδες η 1 η αξιολόγηση  Μέγιστης δύναμης  Μέγιστης απόδοσης στις βολές  Επιθυμητή μία ή 2 προετοιμασίες  Τέλη Φεβρουαρίου-αρχές Μαρτίου ενόψει του ακατανόμαστου αγώνα  Τέλη Απριλίου-αρχές Μαϊου

6 ....προπονητικός σχεδιασμός  Φορμάρισμα μέσα Μαρτίου, αγώνας ρίψεων και εκτίμηση-αξιολόγηση εφαρμογής της τεχνικής και της δύναμης  Φορμάρισμα τέλος Ιουνίου για τον αγώνα στόχο, Πανευρωπαϊκό Κ23  Συμμετοχή σε όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες  Για να αποκτήσει ο αθλητής αγωνιστική συμπεριφορά  Για να συνεκτιμηθεί αν εφαρμόζονται τα τεχνικά στοιχεία που έχουν εφαρμοστεί στην προπόνηση  Για να εκτιμηθεί η ψυχολογική κατάσταση του αθλητή μετά και πριν από τον αγώνα

7

8 .αναλυτικά.... Βασικές ασκήσεις: Αρασέ, Αρασέ κλ., Στρίψιμο, Βαθύ, Βαθύ μπροστινό  Αερόβια ικανότητα  Τρέξιμο 20’-30’  Κυκλική προπόνηση  Αντοχή στη δύναμη  50 επαναλήψεις περίπου σετ των 12, 10, 8 επαναλήψεων  Αντίσταση με βάρη μία ή 2 φορές την εβδομάδα  Ασκήσεις με αντίσταση το βάρος σώματος  βολές, εισαγωγικά, λίγες επαναλήψεις

9  Σταδιακή αύξηση αριθμού βολών 70->80->90-70/εβδομάδα  Επαναλήψεις στα βάρη, σετ των 75%-75%-80%-75%  Πολλές ασκήσεις κορμού  Μικρότερη αερόβια επιβάρυνση Εβδομάδα η αξιολόγηση  7.26κ -> 68.00μ  7.9κ -> 64.90μ  Στρίψιμο -> 170κ  Βαθύ -> 230κ  Βαθύ μπροστινό -> 200κ  Άνευ φόρας -> 2,99μ  Σφαίρα 7.26κ πίσω ->17,67μ  Αρασέ -> 135κ

10  Αύξηση επιβάρυνσης στα βάρη σετ των 80%,80%,85%,80%  Μικρή αύξηση των βολών, περίπου στις 90/εβδομάδα  Κάποια απώλεια βολών λόγω διακοπών Χριστουγέννων Εβδομάδα – 2 η αξιολόγηση  Μικροτραυματισμός στο δεξί πόδι συντηρητικά ανεβάσματα  7.26κ -> 70.10μ  7.9κ -> 66.70μ  9κ -> 53.90μ (λίγο μετά τις διακοπές είχε βολή στα 55.30μ)

11 Σημειώσεις για βελτίωση μετά την 2 η αξιολόγηση   Επιπλέον ασκήσεις κορμού  Εντατικοποίηση του λεγόμενου ¨σπασίματος¨ στην 3 η -4 η στροφή  Βελτίωση της θέσης των χεριών στην απελευθέρωση

12  Σετ των 5 80%, 85%  Σταδιακή αύξηση των βολών 100/εβδομάδα  Σετ των 4 85%, 3Χ4, 4Χ4, 5Χ4, 3Χ4  Αύξηση των βολών 106 -> 112 -> 124 ->106 Σημείωση: ο αρχικός σχεδιασμός για προετοιμασία δεν υλοποιήθηκε για διάφορους λόγους

13 ΜΜίνι φορμάρισμα 55Χ3Χ90% και 4Χ2Χ95% ΜΜείωση βολών ΈΈνταξη πιο εκρηκτικών αλτικών ασκήσεων ΜΜείωση επιπρόσθετων ασκήσεων 33 η αξιολόγηση -> αγώνας -> χειμερινό κύπελλο ρίψεων 771.28μ και ατομική επίδοση ΈΈλλειψη εκρηκτικότητας ΚΚαιρικές συνθήκες ΕΕπίτευξη επίδοσης στις τελευταίες βολές 775.20μ -> 6.25κ 770.30μ -> 7.26κ 664.60μ -> 7.9κ

14 Εβδομάδα  Αποκατάσταση και ξεκούραση 2Χ5Χ80%  Βολές μέχρι 70-75/εβδομάδα Εβδομάδα  3Χ5Χ80%  Βολές μέχρι 90-95/εβδομάδα

15  Σετ των 4 επαναλήψεων, 3 ή % και 90%  Σκοπός η σταθεροποίηση της δύναμης σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο αλλά παράλληλα η σταθεροποίηση της τεχνικής  Αρχή της προοδευτικής επιβάρυνσης 100 -> 110 -> 120 -> 110 τις πρώτες 4 Εβδομάδες και λιγότερες τις επόμενες λόγω κάποιων αγώνων Παρατηρήσεις: μικροτραυματισμός στον ώμο κάπου στη μέση του κύκλου τέλος Απριλίου με αποτέλεσμα απώλεια κάποιων προπονήσεων και αντικατατάστασης της άσκησης του αρασέ με τραβήγματα -> ατομική επίδοση με 72.40μ  1 η αγωνιστική προπονητική περίοδος, σετ των 3 επαναλήψεων και εκρηκτικότητας  Σταθεροποίηση αριθμών βολών στις 90/εβδομάδα  Ένταξη ελαφριού οργάνου ακόμα πιο πολύ  > 72.55μ -> νέα ατομική επίδοση (απροσδόκητα)

16  Τελική ευθεία προς Ταλίν  Προσδοκία φορμαρίσματος και επίτευξη ατομικών επιδόσεων μέχρι το Πανευρωπαϊκό :  70.20μ -> 7.9κ  81.10μ -> 6.25κ  56.90μ ->9κ ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉΣ; ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ; Η ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ, ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΗ ΚΑΙ :  70μ -> 7.26κ  75μ -> 6.25κ

17  Επόμενες μέρες -> θα μπορούσε να είχε χαθεί όλη τη χρονιά.  ύστατη στιγμή – αγωνίστηκε εξαιρετικά -> με διαύγεια -> πάλεψε μέσα στον αγώνα -> 4 άκυρες  Τι συνέβη και αγωνίστηκε τόσο καλά?  Ό,τι και να έκανε ο Μιχάλης από εδώ και πέρα η ψυχολογία είχε γυρίσει υπέρ του  Έτσι η προπόνηση βασίστηκε στα προηγούμενα προπονητικά λογικά πλαίσια, με στοιχεία έκρηξης, ταχύτητας και προπάντων προσδοκίας για ένα καλό τελείωμα  Σιθώνεια 71.14μ -> Πανελλήνιο 73.23μ -> Βαλκανικοί 71.74μ

18 αξιολογήσεις: 5 η, 10 η (τεστ), 16 η (χειμερινό), 29 η (Ηράκλειο), 32 η (Ταλίν) Σημείωση: 7 η & 8 η εβδομάδα μικρότερος αριθμός βολών λόγω διακοπών

19 αξιολογήσεις: 5 η, 10 η (τεστ), 16 η (χειμερινό), 29 η (Ηράκλειο), 32 η (Ταλίν)

20

21 Προβλήματα...που ήδη ξέρετε.... ΧΧώρος ρίψεων στο ΟΑΚΑ ΠΠροετοιμασία σε μέρη που προετοιμάζονται και ξένοι αθλητές υψηλότερου επιπέδου ΆΆλλο το ερέθισμα που δέχεται ο αθλητής ΑΑλλαγή παραστάσεων ΕΕυρωπαϊκό Κύπελλο ρίψεων ΔΔιαφορετικό ερέθισμα και κίνητρο ΥΥποχρεώσεις προπονητών, αλλά και ΣΕΓΑΣ;

22 Σφυροβολία Ανδρών

23 Σφυροβολία Γυναικών

24 Τελευταία λόγια....περί δασκάλων μου στον αθλητισμό... Ευχαριστώ.....


Κατέβασμα ppt "Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη (2014-2015)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google