Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

2 Ανάγκες των διαιτητών καλαθοσφαίρισης επιπέδου Α1 στο τομέα της Φ.Κ

3 Πρωταθλητισμός Μεγιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης Βελτιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης Βελτίωση της κινητικής απόδοσης με στόχο την υγεία Βελτίωση της κινητικής απόδοσης με στόχο την υγεία, αθλητική-παιδαγωγική αγωγή Αγωνιστικός αθλητισμός Αθλητισμός ελεύθερου χρόνου Σχολική φυσική αγωγή Βασικοί στόχοι στις μορφές άθλησης Βασικοί στόχοι στις μορφές άθλησης

4 Καθοδήγηση ρύθμιση της προπονητικής διαδικασίας σε έναν μακρόκυκλο Διάγνωση της υπάρχουσας κατάστασης Καθορισμός στόχων Σχεδιασμός – Πλάνο Εφαρμογή του προγράμματος Έλεγχος – Αξιολόγηση Επανατροφοδότηση  Αδυναμίες, ελλείψεις προηγούμενου έτους.  Αξιολόγηση βασικών παραμέτρων της αθλητικής απόδοσης.  Βελτίωση αδυναμιών, ελλείψεων και άλλων παραμέτρων της αθλητικής απόδοσης.  Αγωνιστικοί στόχοι επόμενου έτους. Αναλυτικός σχεδιασμός του ΜΑΚ με βάση τους αγώνες στόχους. Με βάση τις συνθήκες προπόνησης.  Προπονήσεις με βάση τον σχεδιασμό.  Συμμετοχή σε αγώνες προετοιμασίας  Στις προπονήσεις, σε αγώνες προετοιμασίας.  Εργαστηριακές μετρήσεις.  Σύγκριση με προηγούμενες μετρήσεις του αθλητή.

5 Έλεγχος κινητικής απόδοσης Είναι η διαπίστωση της επίκαιρης (υπάρχουσας) κατάστασης κινητικής απόδοσης (π.χ. δύναμη, αντοχή κ.α) με δοκιμασίες που αφορούν: Είναι η διαπίστωση της επίκαιρης (υπάρχουσας) κατάστασης κινητικής απόδοσης (π.χ. δύναμη, αντοχή κ.α) με δοκιμασίες που αφορούν:  κινητικές  Φυσιολογικέςπαραμέτρους  βιοχημικές

6 Μέτρηση Αξιολόγηση Καθοδήγηση Βασικοί άξονες του ελέγχου της κινητικής απόδοσης

7 Ικανότητες φυσικής κατάστασης Αντοχή Ταχύτητα Δύναμη Κινητικότητα Ικανότητες Συντονισμού Ευκινησία

8 ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΙΚΟΤΗΤΑΣ Αγωνιστική περίοδος Μεγιστοποίηση επίδοσης Περίοδος προετοιμασίας Ανάπτυξη επίδοσης Μεταβατική περίοδος Πτώση επίδοσης ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΙΚΟΤΗΤΑ Σ

9  Ιατρικό ιστορικό  Προληπτικός ιατρικός έλεγχος-δοκιμασία κόπωσης  Aτομικά χαρακτηριστικά  Kαθορισμός στόχων προγράμματος  Μέθοδος  Οργανωτικές μορφές  Περιεχόμενα  Καταγραφή  Αξιολόγηση Παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη για τον σχεδιασμό προγραμμάτων άσκησης

10 Αξιολόγηση στον ετήσιο κύκλο προπόνησης

11 Στάδια προγράμματος ΕισαγωγικόστάδιοΣτάδιοανάπτυξηςΣτάδιοδιατήρησης Διάρκεια 1-2 εβδ 8-10 εβδ. >20 εβδ. Ενταση 40-60% VO 2 max 55-70% ΜΚΣ 60-85% VO 2 max 70-90% ΜΚΣ 70-85%VO 2 max 80-90%ΜΚΣ Διάρκειαάσκησης 15-30min 25-45min 25-60min Συχνότηταάσκησης2-3/εβδ. 3-5/ εβδ. 2-4/ εβδ.

12 Καθορισμός της έντασης προπόνησης Γίνεται με δύο τρόπους σε ατομικό επίπεδο 1. Με τη Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα 2. Με την ταχύτητα τρεξίματος στη Μέγιστη |Πρόσληψη Οξυγόνου ή στο Αναερόβιο Κατώφλι. 3. Στο μαραθώνιο στην ειδική φάση προετοιμασίας με τη μέση ταχύτητα του μαραθωνίου.

13 Καθορισμός εντάσεων σε διάφορες αποστάσεις σε ατομικό επίπεδο με βάση τη Μ.Κ.Σ.

14 Ζώνες προπόνησης αντοχής για μέτρια αθλούμενους

15 ΕΤΗΣΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Περίοδος προετοιμασίας  Αγωνιστική περίοδος  Μεταβατική περίοδος(Περίοδος αποκατάστασης, και στοχευμένη περίοδος δημιουργίας προσαρμογών.)

16 ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ  ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ  ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

17 ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΜΑΗ, ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ, Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ)  ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.

18 ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ  ΜΕΣΑ ΟΚΤΩΒΡΗ – ΤΕΛΟΣ ΜΑΗ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΝΟΥΑ)  ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ  ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ  ΚΑΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

19 ΤΕΣΤ ΕΛΕΓΧΟΥ  ΕΝΑ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΟ ΜΕ 86 20ΑΡΙΑ ΜΕ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.  ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΝΥΘΕΙ ΕΙΝΑΙ.  1720Μ.

20 ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ Φ.Κ.  ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΗ)  ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΓΥΡΟΥ (ΜΕΣΑ ΓΕΝΑΡΗ)  ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ

21 ΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ  ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΓΩΝΑ : 40 min  ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΓΩΝΑ : 1h 45min.  ΑΝΤΟΧΗ.ΑΕΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ- ΜΙΚΤΗ  ΤΑΧΥΤΗΤΑ.ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ-ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ  ΔΥΝΑΜΗ.ΓΕΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ-ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΥΝΑΜΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΧΥΔΥΝΑΜΗ

22 ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΕΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ

23 ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

24 Στόχοι του ετήσιου πλάνου προπόνησης ή του μακρόκυκλου  Πραγματοποίηση των προπονητικών στόχων που τίθενται από το μακροχρόνιο προγραμματισμό.  Επίτευξη της υψηλότερης επίδοσης- απόδοσης σε συγκεκριμένο αγώνα/ες* ή για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.**  * Όταν απαιτείται μεγιστοποίηση της απόδοσης σε συγκεκριμένο/ους αγώνα/ες  ** Όταν απαιτείται υψηλή απόδοση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα

25 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  1) ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ?  2) ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ? (ΠΟΣΟΤΗΤΑ-ΕΝΤΑΣΗ)  3) ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΟΡΥΦΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΔΟΣΗ?  4) ΘΑ ΚΟΡΥΦΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΤ Ή ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ?

26 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ  ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ.  ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ (χαλαρό τρέξιμο( κ.σφ) 15’  ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΗ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ. (ειδικές ασκήσεις τρεξίματος)4χ4χ20μ. 10’  ΤΑΧΥΤΗΤΑ.2x4Χ20μ. απο στάση (ένταση 90% Δ.1’-2’) 2x4Χ20μ.με flain-start (ένταση 95% Δ.1’-2’) 20’  ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΥΝΑΜΗ.5Χ10 κατακόρυφα άλματα.5χ10 ρίψεις M.B (2 kgr) 05’  ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ. Κυκλική προπόνηση. 5 ασκήσεις χ10 επαναλήψεις χ 3 set με το βάρος του σώματος.(Δ.1’-2’) 15’  ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. (χαλαρό τρέξιμο,διατάσεις) 15’

27 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ. 15’  Ε.Α.Τ. 10’  ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ.(συνεχόμενο- εναλασσόμενο)2Χ5’ (Δ.15’-Κ.ΣΦ.έως 160)10χ20μ σε 9’’10χ20μ σε 8’’ 10χ20μ σε 7’’ 10χ20μ σε 6’’. 25’  ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 15’

28 ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ  ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ 20’  Ε.Α.Τ. 10’  ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ.(Μ.Υ) 30’  ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΥΝΑΜΗ 10’  ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 15’

29  ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ  ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ


Κατέβασμα ppt "ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2  ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google