Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές, να επιλέξετε το πειραματικό σχέδιο, να περιγράψετε τη διαδικασία, να θεωρήσετε κάποια αποτελέσματα, να τα αναπαραστήσετε γραφικά, και να αποτιμήσετε την υπόθεση.

2 Υπόθεση Η υπόθεση πρέπει να εξετάζεται προσεκτικά. Η μελέτη της θα μας δώσει τις ανεξάρτητες και εξαρτημένες μεταβλητές. Συνήθως η διατύπωση της υπόθεσης εμπεριέχει αυτούσιες τις ανεξάρτητες και εξαρτημένες μεταβλητές

3 Ανεξ. Μεταβλητές Πόσα επίπεδα θα έχει; Ποια θα είναι τα επίπεδα; Ποιο πειραματικό σχέδιο θα επιλέξουμε για το χειρισμό της;

4 Εξ. Μεταβλητές Χρειάζονται λειτουργικό προσδιορισμό; Ποιος είναι αυτός; Πώς θα μετρήσουμε την εξαρτημένη μεταβλητή;

5 Μεταβλητές ελέγχου Υπάρχουν μεταβλητές που θέλουμε να ελέγξουμε; Ποιες είναι; Γιατί θέλουμε να τις ελέγξουμε; Πώς θα τις ελέγξουμε;

6 Διαδικασία Πώς τρέχουμε το πείραμα; Τι λέμε στα υποκείμενά μας ότι πρέπει να κάνουν; Τι υλικά χρησιμοποιούμε;

7 Αποτελέσματα Τι αποτελέσματα συγκεντρώσαμε; Πώς θα τα αναπαραστήσουμε γραφικά; Σε ποιο συμπέρασμα μας οδηγούν σε σχέση με την υπόθεσή μας;

8 Παράδειγμα Σας ζητεί το υπουργείο παιδείας να εκτιμήσετε την εξής υπόθεση: Η ποσότητα ασκήσεων για το σπίτι, βοηθά τη μάθηση της Ιστορίας της Α’ Γυμνασίου; Επηρεάζει την ικανοποίηση των μαθητών για το σχολείο;

9 Μελέτη υπόθεσης Ποιοι είναι οι παράγοντες (μεταβλητές) της υπόθεσής μας; Η ποσότητα ασκήσεων για το σπίτι, βοηθά τη μάθηση της Ιστορίας της Α’ Γυμνασίου; Επηρεάζει την ικανοποίηση των μαθητών για το σχολείο; Α.Μ.: ποσότητα ασκήσεων στο σπίτι Ε.Μ.: μάθηση ιστορίας, ικανοποίηση για σχολείο.

10 Ανεξ. Μεταβλητή Α.Μ.: ποσότητα ασκήσεων στο σπίτι Επίπεδα;3-4 Πειραματικό σχέδιο; Μεταξύ ομάδων Γιατί επιλέγουμε αυτό το σχέδιο; Δε θέλουμε να αλληλεπιδράσουν τα επίπεδα της Α.Μ.

11 Εξ. Μεταβλητή Ε.Μ.: μάθηση ιστορίας, ικανοποίηση για σχολείο. Λειτουργικοί προσδιορισμοί; Μάθηση ιστορίας=σωστές απαντήσεις σε τεστ γνώσεων, Ικανοποίηση= απάντηση μαθητών σε επταβάθμια κλίμακα.

12 Μεταβλητές ελέγχου Ικανότητα διδάσκοντα Ποιότητα ασκήσεων Επίπεδο γνώσης μαθητών Πώς θα επηρέαζαν, και πώς τις ελέγχουμε;

13 Αποτελέσματα Έστω ότι βρήκατε τα εξής: Ομάδα με μία άσκηση: ικανοποίηση 4, επίδοση 50% Ομάδα με δύο ασκήσεις: ικανοποίηση 4, επίδοση 55% Ομάδα με τρεις ασκήσεις: ικανοποίηση 4, επίδοση 60% Ομάδα με 4 ασκήσεις: ικανοποίηση 2, επίδοση 50%. Τι σημαίνουν τα αποτελέσματα; Πώς τα αναπαριστούμε γραφικά; Τι θα προτείνατε στο υπουργείο;

14 Θεωρητικές ερωτήσεις Θα κληθείτε να απαντήσετε 2-4 θεωρητικές ερωτήσεις. Θα έχετε περιορισμό στον αριθμό λέξεων που θα χρησιμοποιήσετε. Οι ερωτήσεις είναι πιθανό να ελέγχουν συγκεκριμένη γνώση (π.χ. τι είναι αρνητική ενίσχυση, τι είναι ενορατική μάθηση, κλπ.), ή χρήση γνώσης για αποτίμηση θεωρητικών προβλέψεων (π.χ. τι σημαίνει το αποτέλεσμα των πειραμάτων του Τόλμαν για τη συμπεριφορική θεωρία μάθησης).


Κατέβασμα ppt "Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google