Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Μετά-αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Μετά-αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Μετά-αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία του προγράμματος Racce. Όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να συμπληρώσουν προσεκτικά αυτό το ερωτηματολόγιο, ώστε να γίνει η ανάλυση της ποιότητας του προγράμματος και των δραστηριοτήτων του. Όλα τα δεδομένα θεωρούνται εμπιστευτικά. Σε ευχαριστούμε για τη συνεργασία! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ □ Αγόρι □ Κορίτσι Η χώρα όπου ζεις: ΕΛΛΑΔΑ Προσωπικός κωδικός: Ο προσωπικός σου κωδικός αποτελείται από τον αριθμό του σπιτιού σας και τα δύο πρώτα γράμματα του ονόματος της μητέρας ή του πατέρα σου. Παράδειγμα Αριθμός σπιτιού: 23 Όνομα μητέρας : Μαρία Ο προσωπικός σου κωδικός: Η ηλικία σου __________ 2ΑΜ3 1

2 1)Σε παρακαλούμε βάλε ένα Χ στη σωστή απάντηση. Μην απαντήσεις τυχαία! Σκέψου την απάντησή σου! Ερώτηση 1 : Γνωρίζεις τι είναι ο σεισμός; ○ Ναι ○ Όχι Ερώτηση 2: Γνωρίζεις γιατί συμβαίνουν οι σεισμοί; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Γιατί κινούνται οι Λιθοσφαιρικές Πλάκες ○ Γιατί πέφτουν βράχια απ’ τα βουνά ○ Από εκρήξεις Ηφαιστείων ○ Από τον καύσωνα ○ Δεν γνωρίζω Ερώτηση 3: Τι νιώθεις για τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Φόβο ○ Χαρά - Ενθουσιασμό ○ Θλίψη ○ Τίποτα 2

3 Ερώτηση 4: Πιστεύεις ότι οι επιστήμονες μπορούν να προβλέψουν ένα σεισμό ή να μας προστατεύσουν από τις συνέπειες του; ○ Μόνο να προβλέψουν ○ Μόνο να μας προστατεύσουν ○ Τίποτα από τα δυο ○ Και τα δύο 3 Ερώτηση 5: Εάν συμβεί ένας σεισμός όταν είμαστε στην τάξη… (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Θα βγω έξω γρήγορα ○ Θα ακολουθήσω τις οδηγίες του δασκάλου ○ Θα βοηθήσω το φίλο/η μου με ειδικές ανάγκες να βγει πρώτος/η έξω ○ Θα ακολουθήσω το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου Ερώτηση 6: Πως μπορώ να προετοιμάσω τον εαυτό μου στην περίπτωση ενός σεισμού; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Συζητώ με τους γονείς το οικογενειακό σχέδιο δράσης ○ Ασφαλίζω τα αντικείμενα και το χώρο μου ○ Ενημερώνομαι για τους σεισμούς ○ Δε χρειάζεται να κάνω τίποτα

4 4 Ερώτηση 8: Γνωρίζεις τι μετράει η κλίμακα Ρίχτερ; ○ Την κλίμακα της ηφαιστειακής έκρηξης ○ Η ένταση του σεισμού ○ Το μέγεθος ενός σεισμού Ερώτηση 9: Κατά τη διάρκεια ενός σεισμού πρέπει να … (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Τρέξω γρήγορα έξω ○ Παραμείνω ψύχραιμος ○ Παραμείνω εκεί που βρίσκομαι και να προστατευτώ μέχρι να τελειώσει το φαινόμενο ○ Αρχίζω να φωνάζω και αμέσως να ψάξω να βρω τους γονείς μου Ερώτηση 7: 7.Γνωρίζεις γιατί πρέπει να προστατευόμαστε από τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Κάποιος μπορεί να χτυπήσει/τραυματιστεί ○ Οι δρόμοι μπορεί χαλάσουν και να καταστραφούν ○ Τα κτίρια μπορεί να πάθουν ζημιές και να πέσουν ○ Δε γνωρίζω

5 5 Βάλε ένα μόνο Χ στην κάθε πρόταση! ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Τα κατάφερα καλά σε αυτό το πρόγραμμα □□□□□ Δεν τα κατάφερα καλά στις δραστηριότητες του προγράμματος □□□□□ Είμαι ικανοποιημένη/ος με την απόδοσή μου σε αυτό το πρόγραμμα □□□□□ Μου άρεσαν οι δραστηριότητες πάρα πολύ. □□□□□ Το πρόγραμμα αυτό δεν τράβηξε το ενδιαφέρον μου □□□□□ Οι δραστηριότητες του προγράμματος ήταν πολύ ευχάριστες □□□□□ 2) Σε παρακαλούμε βαθμολόγησε τη συμμετοχή σου σε όλα τα στάδια του εκπαιδευτικού προγράμματος (δραστηριότητες στο Σχολείο πριν και μετά την επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης- Δραστηριότητες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης).

6 6 Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα… ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ... … με έκανε να ενδιαφερθώ περισσότερο για την δομή της γης, τα φυσικά φαινόμενα, ιδιαιτέρα τους σεισμούς και τα ηφαίστεια □□□□□ … με βοήθησε να καταλάβω και να μάθω όλα τα παραπάνω □□□□□ … μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω σαν ένας μικρός επιστήμονας □□□□□ …με βοήθησε να καταλάβω πόσο σημαντική είναι η γνώση και η πρόληψη σχετικά με τα φυσικά φαινόμενα ειδικά για τους σεισμούς □□□□□... με βοήθησε να καταλάβω ότι οι φωτογραφίες, τα βίντεο και οι άλλες πληροφορίες που βρήκα στον υπολογιστή, ήταν πολύ χρήσιμες στην έρευνα που έκανα για το πρόγραμμα □□□□□ … μου έμαθε πώς να βρίσκω φωτογραφίες, βίντεο και άλλες πληροφορίες στον υπολογιστή και να τις χρησιμοποιώ στις εργασίες που κάνω □□□□□ … με βοήθησε να καταλάβω πώς λειτουργεί η φύση □□□□□ … μου έδωσε τη δυνατότητα να μάθω πράγματα μόνος μου □□□□□ 3) Σε παρακαλούμε για κάθε πρόταση διάλεξε μόνο μία απάντηση βάζοντας ένα Χ στο αντίστοιχο κουτάκι

7 7 4) Γράψε τις δραστηριότητες που σου άρεσαν περισσότερο. Ξεκίνησε με αυτήν που σου άρεσε καλύτερα! 1. ______________________________ 2. ______________________________ 3. ______________________________ 4. ______________________________ 5. ______________________________ 5 ) Έχεις να προτείνεις κάτι που θα κάνει το πρόγραμμα αυτό καλύτερο; ____________________________________________________________________ 6) Σε παρακαλούμε βαθμολόγησε τώρα ολόκληρο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Δραστηριότητες στο Σχολείο πριν και μετά την επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Δραστηριότητες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης). Α= ΚΑΛΟ Β = ΜΕΤΡΙΟ Γ= ΚΑΚΟ Ευχαριστούμε 


Κατέβασμα ppt "Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Μετά-αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google