Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΛυσάνδρα Δοξαράς Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA1/48 18/3/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης karagian@uth.gr Διάλεξη 5 LMS, LCMS, LA Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
2
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA2/48 18/3/2015 Σύνοψη μαθήματος 1.Εισαγωγή 2.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – eClass 3.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – Blackboard & Moodle 4.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – BigBlueButton & Centra 5.Συστήματα διαχείρισης μάθησης, learning analytics
3
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA3/48 18/3/2015 Σύνοψη διάλεξης Επανάληψη των προηγουμένων e-learning systems Συστήματα διαχείρισης μάθησης learning management systems Συστήματα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου learning content management systems Learning Analytics educational data mining
4
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA4/48 18/3/2015 Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση eClass διαχείριση ηλεκτρονικών μαθημάτων 844 ηλεκτρονικά μαθήματα στο ΠΘ (52 ανά τμήμα!!!) ανταλλαγή περιεχομένου, ασύγχρονη επικοινωνία
5
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA5/48 18/3/2015 Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (2/3) Moodle course management system, learning management system, virtual learning environment open source 49,952 registered sites, 36,920,681 users, 3,732,772 courses, 210 countries, 75 languages ανταλλαγή περιεχομένου, ασύγχρονη επικοινωνία, εργασίες, ψηφοφορίες, wiki
6
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA6/48 18/3/2015 Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (3/3) Blackboard ανταλλαγή περιεχομένου, επικοινωνία, διαχείριση better educational experiences increased performance
7
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA7/48 18/3/2015 Σύγχρονη τηλεκπαίδευση Centra & BBB webminars
8
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA8/48 18/3/2015 e-learning systems/environments Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης comprehensive software packages that support courses that depend on the WWW for some combination of delivery, testing, simulation, discussion, or other significant aspect Κύριες λειτουργίες ανταλλαγή διδακτικού περιεχομένου επικοινωνία διαχείριση αξιολόγηση συνεργασία
9
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA9/48 18/3/2015 Σημασία Ambient Insight Research το 2009, το 44% των σπουδαστών στη μετα-Β/θμια εκπαίδευση παρακολουθούν κάποια (ή και όλα) τα μαθήματά online το 2014, υπολογίζεται ότι το ποσοστό θα ξεπεράσει το 80% Ευρωπαϊκή Ένωση η διεθνής αγορά υπολογίζεται κοντά στα $50 billion US anyone, anytime, anyplace
10
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA10/48 18/3/2015 Κι από περιεχόμενο???
11
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA11/48 18/3/2015 Και η Ελλάδα κύριε???
12
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA12/48 18/3/2015 Άλλα συστήματα???
13
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA13/48 18/3/2015 Ας δούμε ένα τελευταίο παράδειγμα...
14
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA14/48 18/3/2015 Σύνοψη διάλεξης Επανάληψη των προηγουμένων e-learning systems Συστήματα διαχείρισης μάθησης learning management systems Συστήματα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου learning content management systems Learning Analytics educational data mining
15
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA15/48 18/3/2015 LMS – learning management system
16
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA16/48 18/3/2015 Εισαγωγή Εφαρμογές λογισμικού για διαχείριση, τεκμηρίωση, παρακολούθηση και αναφορά των προγραμμάτων μάθησης/κατάρτισης, είτε είναι online είτε όχι Βασικές λειτουργίες/δυνατότητες διαχείριση χρηστών, ρόλων, μαθημάτων, εκπαιδευτών, πηγών, κλπ ημερολόγιο μάθησης, μονοπάτια μάθησης (learning paths) συστήματα μηνυμάτων και ανακοινώσεων αξιολόγηση
17
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA17/48 18/3/2015 Στόχος Απλοποίηση της διαχείριση των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης σε ένα οργανισμό βοηθά τους εκπαιδευόμενους (εργαζομένους) να προγραμματίσουν την εκπαιδευτική πρόοδό τους και να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους συναδέλφους τους βοηθά τους διαχειριστές να στοχεύουν, παραδίδουν, παρακολουθούν, αναλύουν και αναφέρουν τις συνθήκες μάθησης (learning conditions) μέσα στον οργανισμό
18
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA18/48 18/3/2015 Πλεονεκτήματα Μια στρατηγική λύση υψηλού επιπέδου για τον προγραμματισμό, τη διάχυση και τη διαχείριση όλων των μαθησιακών γεγονότων μέσα σε ένα οργανισμό (online τάξεις, εικονικές τάξεις, παραδοσιακές τάξεις, κλπ) Η βασική ιδέα είναι η αντικατάσταση των μεμονωμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων με ένα συστηματικό τρόπο που επιτρέπει την αξιολόγηση και τη βελτίωση των δεξιοτήτων και της απόδοσης σε ένα οργανισμό Προσφέρει ένα μοναδικό, κοινό σημείο πρόσβασης σε διασκορπισμένες πηγές μάθησης Αυτοματοποιεί τη διαχείριση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προσφέρει νέες δυνατότητες για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
19
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA19/48 18/3/2015 Παράδειγμα Αναγνωρίζει τους ανθρώπους που χρειάζονται ένα συγκεκριμένο course, τους ενημερώνει πώς ταιριάζει μέσα στο συνολικό προφίλ της καριέρας τους, πότε είναι διαθέσιμο, πώς είναι διαθέσιμο (τάξη, online, CD-ROM, κλπ), αν υπάρχουν προαπαιτούμενα και πώς μπορεί να τα ικανοποιήσει Όταν οι εκπαιδευόμενοι ολοκληρώσουν το course, μπορεί να προτείνει αντίστοιχα tests (με βάση συγκεκριμένες απαιτήσεις εξειδίκευσης), να καταγράψει τα αποτελέσματα και να προτείνει τα επόμενα βήματα Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη διασφάλιση συγκεκριμένων certification requirements σε κάθετες αγορές, όπως η υγεία, τα χρηματοοικονομικά, κλπ
20
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA20/48 18/3/2015 eLearning vs. LMS elearning systems αναφέρονται σε "μαθήματα" που διαρκούν μερικές εβδομάδες/μήνες LMS τα μαθήματα μπορεί να είναι πολύ μικρότερα – μερικές ώρες – στον επιχειρηματικό κόσμο κυρίως (corporate learning)
21
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA21/48 18/3/2015 Σύνοψη διάλεξης Επανάληψη των προηγουμένων e-learning systems Συστήματα διαχείρισης μάθησης learning management systems Συστήματα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου learning content management systems Learning Analytics educational data mining
22
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA22/48 18/3/2015 CMS – content management system
23
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA23/48 18/3/2015 Στόχος Πρόκειται για ένα όρο που χρησιμοποιείται στην εκδοτική βιομηχανία ο στόχος είναι η απλοποίηση της δημιουργίας και η διαχείριση του online υλικού (άρθρα, εικόνες, κλπ) π.χ. www.in.gr Για παράδειγμα, ας μιλήσουμε για ένα υποθετικό site ειδήσεων AlphaBetaNews.com περιλαμβάνει περισσότερους από 100 reporters σε όλη τη χώρα για να αποφύγουμε έναν "εκδοτικό εφιάλτη", πρέπει να έχουμε κάποιο τρόπο για να διαχειριζόμαστε εύκολα όλα τα άρθρα που συντάσσουν οι συντάκτες κάθε μέρα
24
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA24/48 18/3/2015 Βασικές ιδέες Διαχωρισμός του περιεχομένου από την παρουσίασή του οι συντάκτες πρέπει να επικεντρώνονται μόνο στο περιεχόμενό τους (π.χ. να γράφουν σε ένα πρότυπο) και να μην ενδιαφέρονται για την παρουσίαση (π.χ. που θα εισαχθεί η εικόνα, πόσο μεγάλα θα είναι τα γράμματα, κλπ) η παρουσίαση καθορίζεται μόνο από τα συγκεκριμένα πρότυπα (templates) που χρησιμοποιούνται έτσι είμαστε σίγουροι ότι όλα τα άρθρα έχουν το ίδιο look-and-feel
25
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA25/48 18/3/2015 Βασικές ιδέες (2/2) Διαδικασίες workflow τα άρθρα που συντάσσει κάθε συντάκτης πριν δημοσιευθούν πρέπει να εγκριθούν από ένα αρχισυντάκτη όταν δημοσιεύονται, παραμένουν "ενεργά" για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και μετά αρχειοθετούνται Τα ολοκληρωμένα άρθρα συνθέτονται από διάφορα αυτόνομα κομμάτια περιεχομένου (content components) το πλεονέκτημα είναι ότι η σύνθεση αυτών των κομματιών προσφέρει τη δυνατότητα για εξατομικευμένες υπηρεσίες για παράδειγμα, ένας συγκεκριμένος χρήστης (αναγνώστης) μπορεί να επιλέξει να διαβάζει μόνο τα νέα που αφορούν το χρηματιστήριο και τις πολιτικές ειδήσεις
26
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA26/48 18/3/2015 LCMS – learning content management system
27
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA27/48 18/3/2015 Στόχος Ένα σύστημα (web-based) που χρησιμοποιείται για τη συγγραφή και διαχείριση μαθησιακού περιεχομένου (αντικείμενα μάθησης) Δηλαδή, προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός LMS (διαχείριση) και ενός CMS (ανάπτυξη περιεχομένου) Στην ουσία μιλάμε για βιβλιοθήκες αντικειμένων μάθησης (learning objects) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα ή ως μέρος μεγαλύτερων courses
28
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA28/48 18/3/2015 Δηλαδή... Όπως ακριβώς σε ένα CMS, υπάρχει μια διαδικασία workflow οι instructional designers δημιουργούν μεμονωμένα αντικείμενα μάθησης ή συνθέτουν ολοκληρωμένα courses με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους για συγκεκριμένους εκπαιδευόμενους οι συντάκτες επιθεωρούν τα αντικείμενα μάθησης και τα εγκρίνουν ώστε να είναι διαθέσιμα για τους εκπαιδευόμενους όταν τα αντικείμενα μάθησης δε χρειάζονται πια, αρχειοθετούνται επίσης, μπορούν να οριστούν κανόνες που καθορίζουν ποια αντικείμενα μάθησης ταιριάζουν με το προφίλ κάθε εκπαιδευόμενου
29
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA29/48 18/3/2015 Πλεονεκτήματα Το LCMS μπορεί να ικανοποιήσει τις πολύ συγκεκριμένες ανάγκες κάθε εκπαιδευομένου για παράδειγμα, έστω ότι τον επόμενο μήνα θα διατίθεται ένα νέο προϊόν – αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει ένα κενό γνώσης αναφορικά με το προϊόν αυτό μέσω του LCMS, οι instructional designers μπορούν (σε συνεργασία με τους ειδικούς για το προϊόν αυτό – content experts) να δημιουργήσουν συγκεκριμένα αντικείμενα μάθησης που έχουν στόχο να καλύψουν αυτό το συγκεκριμένο το κενό τα αντικείμενα αυτά είναι πολύ σημαντικά για συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων (π.χ. οι εργαζόμενοι στις πωλήσεις αυτού του προϊόντος)
30
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA30/48 18/3/2015 Νέοι Όροι!!! Οι εκπαιδευόμενοι (εργαζόμενοι) λαμβάνουν μόνο την κατάρτιση που χρειάζονται just-enough learning just-in-time learning Αυτό είναι πολύ σημαντικό για ένα οργανισμό γιατί η εναλλακτική λύση για το συγκεκριμένο σενάριο θα ήταν να οργανώσουμε ένα "παραδοσιακό" μάθημα, όπου οι εργαζόμενοι θα πρέπει να παρακολουθήσουν ένα ολόκληρο σεμινάριο (π.χ. για μια ολόκληρη ημέρα), ενώ αυτό που χρειάζονται είναι πιθανώς μόνο 20 λεπτά από αυτό το μάθημα
31
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA31/48 18/3/2015 Εξατομίκευση Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να έχουν εξατομικευμένες εμπειρίες μάθησης σκεφτείτε για παράδειγμα την εταιρεία amazon, όπου τα βιβλία είναι αντίστοιχα με τα αντικείμενα μάθησης όταν βλέπετε συγκεκριμένα αντικείμενα μάθησης, μπορείτε να λαμβάνετε προτάσεις για άλλα αντικείμενα μάθησης, με βάση την προηγούμενη ιστορία σας μπορείτε να δείτε τα σχόλια συναδέλφων σας για κάθε αντικείμενο μάθησης μπορείτε να αναζητήσετε αντικείμενα μάθησης με βάση συγκεκριμένα κριτήρια γενικά, μπορείτε να εξατομικεύσετε την εμπειρία μάθησης
32
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA32/48 18/3/2015 Webliography Nichani M., LCMS = LMS + CMS [RLOs], elearningpost http://www.elearningpost.com/articles/archives/lcms_lms_cms_rlos
33
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA33/48 18/3/2015 Σύνοψη διάλεξης Επανάληψη των προηγουμένων e-learning systems Συστήματα διαχείρισης μάθησης learning management systems Συστήματα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου learning content management systems Learning Analytics educational data mining
34
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA34/48 18/3/2015 Εξόρυξη γνώσης Data mining (or Knowledge Discovery in Databases) η διαδικασία ανακάλυψης προτύπων (patterns) σε μεγάλα σύνολα δεδομένων (big data sets), μέσω τεχνικών της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης, της στατιστικής και των βάσεων δεδομένων ο απώτερος στόχος είναι η εξαγωγή πληροφορίας/γνώσης από ένα σύνολο δεδομένων
35
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA35/48 18/3/2015 Με άλλα λόγια...
36
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA36/48 18/3/2015 Learning Analytics Educational data mining Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων για τους εκπαιδευόμενους και το περιβάλλον μάθησης, με στόχο την κατανόηση και την βελτιστοποίηση της μάθησης the measurement, collection, analysis and reporting of data about learners and their contexts, for purposes of understanding and optimising learning and the environments in which it occurs
37
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA37/48 18/3/2015 Δυνατότητες Τα learning analytics μπορούν να βοηθήσουν τους εκπαιδευόμενος να αξιολογήσουν την επίδοσή τους σε σχέση με άλλους τους εκπαιδευτές να αξιολογήσουν την τάξη και να προβλέψουν ποιοι εκπαιδευόμενοι μπορεί να χρειάζονται βοήθεια τους διευθυντές των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να αξιολογήσουν και βελτιστοποιήσουν την εκπαίδευση
38
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA38/48 18/3/2015 Παράδειγμα: Blackboard
39
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA39/48 18/3/2015
40
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA40/48 18/3/2015
41
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA41/48 18/3/2015
42
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA42/48 18/3/2015
43
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA43/48 18/3/2015
44
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA44/48 18/3/2015
45
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA45/48 18/3/2015
46
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA46/48 18/3/2015
47
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA47/48 18/3/2015 Criticism
48
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA48/48 18/3/2015 Καλό απόγευμα! karagian@uth.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.