Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAlida Tassi Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
People in crisis , 10/12/12 ΑΓΙΣ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑRKETING & ΕΞΑΓΩΓΩΝ
2
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης
Συνεργατικότητα (υπευθυνότητα) Εκπαίδευση – Γνώση (τεκμηρίωση – αναλυτικότητα – λεπτομέρεια) Πρωτοβουλία (δημιουργικότητα) Εργατικότητα Αυτοπαρακίνηση - Στοχοθέτηση Υπομονή Ευελιξία Διατήρηση χρονοδιαγραμμάτων Ειλικρίνεια People in crisis
3
Προϋποθέσεις διαχείρισης και στελέχωσης ανθρώπινου δυναμικού για την αύξηση της αποτελεσματικότητας
Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση Ενδυνάμωση και ανανέωση των επιμέρους ομάδων με νέα, δυναμικά στελέχη Διαρκής εκπαίδευση σε διοικητικά θέματα και γνωστικό αντικείμενο Συχνές επικοινωνίες σε οριζόντιο και κάθετο ιεραρχικό επίπεδο Τακτικές επαφές της διοίκησης με επιμέρους τμήματα για στοχοποίηση – παρακολούθηση – αξιολόγηση People in crisis
4
People in crisis Πελατοκεντρική κουλτούρα σε όλους τους εργαζόμενους
Επικέντρωση στα πιο κρίσιμα τμήματα της εταιρείας σε περιόδους εγχώριας κρίσης: Finance/Operations: Μείωση λειτουργικού κόστους Q.A./Q.C. : Αναζήτηση σταθερής ποιότητας στο τελικό προϊόν R & D: Σχεδίαση και ανάπτυξη διαφοροποιημένων προϊόντων Exports: Δημιουργία κερδοφόρων πωλήσεων από νέες αγορές People in crisis
5
1 HR 2 EXPORTS 3 MARKETING 4 LOGISTICS 5 Q.A-Q.C 6 SALES 7 FINANCE 8 PRODUCTION 9 R&D 10 PROCUREMENT 11 IT People in crisis
6
IT PROCUREMENT SALES FINANCE EXPORTS HR Q.A – Q.C LOGISTICS R & D MARKETING PRODUCTION People in crisis
7
Σας Ευχαριστώ Πολύ! People in crisis
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.