Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2012-13
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

2 Θέματα Φοίτηση - Δικαιολόγηση απουσιών Εσωτερικός κανονισμός Τρόπος αξιολόγησης. Ενημέρωση Γονέων. Καινοτόμες δράσεις –Προγράμματα. Πιλοτικό Σχολείο Αειφόρο Σχολείο Εθελοντισμός Στόχοι του Σχολείου

3 Φοίτηση - Δικαιολόγηση απουσιών
Φοίτηση - Δικαιολόγηση απουσιών Μέχρι 164:Προυποθέσεις Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ασθένειας 7 απουσίες/ημέρα Διαγωγή Κοσμιότατη Γ.Μ.Ο. >= 15 όρια απουσιών 114 απουσίες Οπωσδήποτε δικαιολογημένες 50+ ΌΧΙ πάνω από 114 συνολικά ΑΡΑ ΌΧΙ πάνω από 64 αδικαιολόγητες Συμμετοχή στις εξετάσεις του Μαΐου - Ιουνίου Χαρακτηρισμός Φοίτησης Επαρκής Ελλιπής Παραπέμπεται για ολική εξέταση το Σεπτέμβριο Επαναλαμβάνει την Τάξη (>214) Ανεπαρκής

4 Δικαιολόγηση απουσιών
Μόνο από τον ίδιο τον κηδεμόνα. Με δική του δήλωση (συμπληρώνεται στο Σχολείο) Προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση Συνοδεύεται από σχετική αίτηση (συμπληρώνεται στο Σχολείο) Μέχρι 2 συνεχόμενες ημέρες Μέχρι 10 ημέρες το χρόνο, συνολικά. Πόσος χρόνος μπορεί να μεσολαβήσει; Το αργότερο σε 10 ημέρες από την επάνοδο του παιδιού στο Σχολείο

5 Εσωτερικός Κανονισμός
Έγκαιρη προσέλευση Αργοπορία(μεταφορικό μέσο, ενημέρωση γονέα) Επιμελητές Χρήση Τουαλετών-ενημέρωση Διεύθυνσης Έξοδος μαθητή χωρίς άδεια από το Σχολείο Κόσμια συμπεριφορά Ωριαία απομάκρυνση από το μάθημα Αποκατάσταση των φθορών - Καταλήψεις Κινητά τηλέφωνα-Ηλεκτρονικές συσκευές

6 Κ Α Ν Ο Ν Ι Σ Μ Ο Σ Λ Ε Ι Τ Ο Υ Ρ Γ Ι Α Σ 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
 Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο έγκαιρα πριν από τις 8.10 π.μ. Μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι παραμένουν στο προαύλιο ή στους εσωτερικούς διαδρόμους του Σχολείου (αν βρέχει ή κάνει κρύο).   Oι αργοπορημένοι μαθητές δεν μπαίνουν στις τάξεις. Οφείλουν να περάσουν από το Γραφείο και να προβάλουν τη δικαιολογία της αργοπορίας τους. Αν η δικαιολογία κριθεί επαρκής, η Διευθύντρια δίνει έντυπο σημείωμα με τη σφραγίδα του Σχολείου στο μαθητή και μόνο τότε γίνεται δεκτός στο μάθημα χωρίς απουσία. Αντίθετα, αν η αργοπορία είναι αδικαιολόγητη ο μαθητής δε γίνεται δεκτός στην αίθουσα, επιβαρύνεται με απουσία και σημειώνεται με επίπληξη στο βιβλίο κυρώσεων. Αν επαναληφθεί το φαινόμενο ειδοποιούνται οι κηδεμόνες.

7 Κ Α Ν Ο Ν Ι Σ Μ Ο Σ Λ Ε Ι Τ Ο Υ Ρ Γ Ι Α Σ 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Την αίθουσα διδασκαλίας την ανοίγει ο διδάσκων καθηγητής. Ο ίδιος στο τέλος του μαθήματος κλειδώνει την αίθουσα, μετά την αποχώρηση όλων των μαθητών. Τελευταίοι μαζί με τον διδάσκοντα βγαίνουν οι επιμελητές που φροντίζουν ν’ ανοίξουν τα παράθυρα για τον καλό αερισμό της αίθουσας. Οι μαθητές φροντίζουν να επισκέπτονται τις τουαλέτες για τη φυσική τους ανάγκη κατά η διάρκεια των διαλειμμάτων. Δεν επιτρέπεται η έξοδος από το μάθημα για επίσκεψη στις τουαλέτες, παρά μόνο στις περιπτώσεις που δεν επιδέχονται αναβολή. Τότε ενημερώνεται η Διευθύντρια ή η Υποδιευθύντρια.

8 Κ Α Ν Ο Ν Ι Σ Μ Ο Σ Λ Ε Ι Τ Ο Υ Ρ Γ Ι Α Σ 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Στο διάλειμμα οι μαθητές παραμένουν στο προαύλιο, εκτός αν δεν το επιτρέπει η κακοκαιρία, οπότε παραμένουν στους εσωτερικούς χώρους και διαδρόμους του διδακτηρίου. Η έξοδος μαθητή χωρίς άδεια από τον προαύλιο χώρο κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου θεωρείται παράβαση και τιμωρείται.

9 Κ Α Ν Ο Ν Ι Σ Μ Ο Σ Λ Ε Ι Τ Ο Υ Ρ Γ Ι Α Σ 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Η συμπεριφορά των μαθητών πρέπει να είναι κόσμια, τόσο κατά την ώρα του μαθήματος, όσο και κατά τα διαλείμματα. Οι βωμολοχίες δεν ταιριάζουν με την ιδιότητα του μαθητή, προσβάλλουν τον ίδιο και φυσικά αυτόν, στον οποίο απευθύνονται. Οι μαθητές που, εξαιτίας ανάρμοστης συμπεριφοράς, τιμωρούνται από τον καθηγητή με ωριαία απομάκρυνση από το μάθημα, ενημερώνουν οπωσδήποτε τη Διευθύντρια ή την υποδιευθύντρια. Αν ο ίδιος μαθητής τιμωρηθεί για 2η φορά με ωριαία απομάκρυνση από το μάθημα ειδοποιείται άμεσα ο κηδεμόνας του και στη συνέχεια, με κάθε επανάληψη του φαινομένου, του επιβάλλονται κλιμακωτά οι κυρώσεις που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

10 Κ Α Ν Ο Ν Ι Σ Μ Ο Σ Λ Ε Ι Τ Ο Υ Ρ Γ Ι Α Σ 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Απαγορεύονται τα κινητά τηλέφωνα στο σχολείο. Οι μαθητές μπορούν να εξυπηρετούνται από τα τηλέφωνα του σχολείου. Επίσης, δεν επιτρέπεται η χρήση άλλων ηλεκτρονικών συσκευών. Το σχολείο πρέπει να διατηρείται καθαρό, τόσο για λόγους υγείας όσο και για αισθητικούς λόγους. Τυχόν φθορές επισύρουν ποινές και αποκαθίστανται από τους υπεύθυνους.  Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση αναψυκτικών και τροφίμων μέσα στην τάξη. Από το Γραφείο

11 4. Τρόπος Διδασκαλίας - αξιολόγησης.
Μας ενδιαφέρει η μαθησιακή διαδικασία (παράδοση) όχι η αξιολόγηση (εξέταση) Αποδοχή – μετάβαση προς εφαρμογή του νέου μοντέλου διδασκαλίας στηριγμένου στις ΤΠΕ («ψηφιακή Τάξη», Ομαδοσυνεργατική διδ/λία, νέο ρόλο του διδάσκοντα κλπ) Η Βαθμολογία ούτε υπερβολικά επιεικής ούτε υπερβολικά αυστηρή λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος Διάρκεια: Συμμετοχή, προσπάθεια, επιμέλεια … Ωριαία διαγωνίσματα – τεστ Σε ύλη ευρύτερης ενότητας 1/ημέρα 3/εβδομάδα # τα μισά τμήματα Χωρίς προειδοποίηση «Υπό τον όρο ότι προηγήθηκε στο προηγούμενο μάθημα η σχετική ανακεφαλαίωση»

12 Καινοτόμες δράσεις –Προγράμματα.
Ενημέρωση Γονέων Συνεργασία με Διεύθυνση Ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς ΠΕΜΠΤΗ, Καινοτόμες δράσεις –Προγράμματα. Σταθερός προσανατολισμός των τελευταίων χρόνων Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Τελική Εκδήλωση

13 ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Το σχολείο μας λόγω της υποδομής του και της συμμετοχής του σε καινοτόμα προγράμματα επιλέχθηκε το ,ως πιλοτικό σχολείο εφαρμογής των νέων προγραμμάτων σπουδών, τα οποία μελλοντικά θα εφαρμοσθούν σε όλα τα σχολεία. Συνεχίζει και το τρέχον σχ. έτος

14 ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τα νέα προγράμματα σπουδών, χωρίς αλλαγή βιβλίων και αλλαγή του ωραρίου διδασκαλίας , στοχεύουν στην αλλαγή της υπάρχουσας βιβλιοκεντρικής προσέγγισης της διδακτικής πράξης, χρησιμοποιώντας πολλαπλά διδακτικά μέσα και υλικά (υλικά από το ψηφιακό σχολείο, έγκυρες πηγές από το διαδίκτυο, διαδραστικούς πίνακες, κ.λ.π.) δημιουργώντας κλίμα που ενθαρρύνει την αποτελεσματική μάθηση.

15 Τι νέο φέρνουν τα προγράμματα σπουδών
Εισάγοντας νέα διδακτικά αντικείμενα όπως Σχολική και Κοινωνική Ζωή, Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Τοπική Ιστορία κ.ά, αποσκοπούν στην ενεργοποίηση των μαθητών αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους μέσα από την υποχρεωτική ζώνη Βιωματικές δράσεις- Συνθετικές Εργασίες (Projectς) κάνοντας ομαλότερη την μετάβαση τους στο «Νέο Λύκειο.

16 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Το Σχολείο, είναι ικανό να δώσει:
Τη γνώση που είναι πηγή δύναμης. Την κριτική σκέψη που είναι η βάση της ελευθερίας. Την επιβράβευση της προσπάθειας κάθε μαθήτριας και κάθε μαθητή. Την αγάπη και την πίστη σε αξίες και αρχές που δημιουργούν ενεργούς πολίτες και σπουδαίους ανθρώπους.

17 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΧΩΝ
Για να πετύχει τους στόχους του, το σχολείο μας χρειάζεται όλους. Χρειάζεται το υψηλό αίσθημα ευθύνης του εκπαιδευτικού. Χρειάζεται την επιμέλεια των μαθητών. Χρειάζεται τη συμμετοχή των γονιών. Χρειάζεται την αμέριστη υποστήριξη της πολιτείας. Όλοι μαζί, μπορούμε να πετύχουμε ώστε να δημιουργήσουμε ένα σχολικό περιβάλλον δημιουργίας και ελπίδας για τους μαθητές μας, ένα σχολείο που οι μαθητές θα το αγαπούν, που θα έρχονται με χαρά.

18 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Έχει διαφοροποιηθεί από το παρελθόν Σήμερα
Οι νέοι βομβαρδίζονται από πλήθος εικόνων και πληροφοριών (Media, Internet) Το σχολείο μοιάζει αναχρονιστικό,βαρετό Η ανάπτυξη της τεχνολογίας προκαλεί αλλαγές σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο

19 ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ενεργός ανάμειξη στη μαθησιακή διαδικασία Αξιολόγηση πληροφοριών Κριτική ερευνητική σκέψη Διεξαγωγή έρευνας Υλοποίηση ολοκληρωμένων εργασιών Κατάληξη σε ασφαλή συμπεράσματα Παρουσίαση αποτελεσμάτων

20 Βασική ιδέα του «Αειφόρου Σχολείου»,
Η ενσωμάτωση της ιδέας και των αξιών της αειφορίας σε κάθε πλευρά της ζωής του, δηλαδή στη διοίκηση, στη μαθησιακή διαδικασία, στη διαχείριση των κτηρίων, στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο, στις σχέσεις του σχολείου με τη σχολική και την ευρύτερη τοπική κοινότητα.

21 «Αειφόρο Σχολείο» Ειδικότερα σκοπός μας είναι να πετύχουμε στόχους αλλαγής του σχολείου σε τρεις τομείς: Α. Το παιδαγωγικό Β. Το κοινωνικό και οργανωτικό Γ. Το περιβαλλοντικό

22 Αλλά τι είναι το αειφόρο σχολείο;
Είναι ένα σχολείο χαρούμενο, ήρεμο, ασφαλές, ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριες χαίρονται να φοιτούν, ένα σχολείο που δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν τα ταλέντα και τις ικανότητές τους, την κριτική σκέψη, ένα σχολείο που δίνει χρόνο για αναστοχασμό, που δείχνει κατανόηση και αγάπη για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την επίδοσή τους στα μαθήματα, ένα σχολείο εργαστήρι της ζωής και της χαράς.

23 ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Είναι η αυθόρμητη, ενσυνείδητη και ανιδιοτελής προσφορά της ανθρώπινης ενέργειας για τη θεραπεία της ανάγκης του πλησίον. Ο Εθελοντισμός είναι ο δείκτης τού πολιτισμού μιας κοινωνίας. Στη σημερινή εποχή, η συνεχώς αυξανόμενη τάση δραστηριοποίησης εθελοντικών οργανώσεων, είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας τόσο του κράτους όσο και των μηχανισμών της αγοράς, να αντιμετωπίσουν ικανοποιητικά τα ολοένα και πιο σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.

24 ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Μέσω του εθελοντισμού επιτυγχάνονται τα εξής:
Φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και βοηθάει να διευθετηθούν  τα κοινωνικά προβλήματα στη βάση. Ενισχύει την απόκτηση κοινωνικών, επικοινωνιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων και αναπτύσσει νέες ικανότητες. Ενδυναμώνει και δίνει νέο περιεχόμενο στη ζωή των ενηλίκων. Αυξάνει τη δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής των νέων στη ζωή και την εργασία. Αποτελεί εν δυνάμει χώρο ανάπτυξης νέων κοινωνικών υπηρεσιών αυξάνοντας την απασχόληση. Οδηγεί στη εσωτερική ολοκλήρωση του πολίτη-εθελοντή και στη συνολική μετεξέλιξη της κοινωνίας από άκρως ατομικιστικής σε κοινωνία αλληλεγγύης.

25 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Α) Η καλλιέργεια και ανάπτυξη των γνωστικών και νοητικών ικανοτήτων των μαθητών Β) Η συναισθηματική καλλιέργεια για την αποδοχή αρχών που θα στηρίξουν τις αξίες τους και θα επηρεάσουν τη συμπεριφορά τους, ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση για τη ζωή και την κοινωνία Γ) Η καλλιέργεια και διεύρυνση των ψυχοκινητικών ικανοτήτων του μαθητή για την απόκτηση δεξιοτήτων και την ομαλή ένταξή του στην κοινωνία

26 Σας καλώ όλους να συνεχίσουμε τη συνεργασία και συμπαράσταση σε όλους τους τομείς, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας και την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται άμεσα με την πρόοδο των μαθητών μας.

27 ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ 2012-13 ΚΑΛΔΗ ΣΟΦΙΑ ΠΕ 04 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΚΑΛΔΗ ΣΟΦΙΑ ΠΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΖΑΝΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΡΟΥΝΤΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ 01 ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΠΕ 02 ΜΠΙΣΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΠΕ 02 ΚΩΣΤΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ 02 ΧΑΜΕΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ 02 ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 02 ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕ 02 ΖΑΒΟΥ ΝΙΚΗ ΠΕ 03 ΚΩΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕ 03 ΚΩΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ ΠΕ 03 ΑΡΜΟΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ 04.01 ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕ 04.04 ΜΑΝΤΖΑΝΑ ΦΑΝΗ ΠΕ 04.01 ΜΕΛΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ 05 ΚΑΡΑΛΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΕ 05

28 ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ 2012-13 ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ 06
ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ 06 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕ 06 ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ 07 ΝΑΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕ 08 ΔΕΛΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 11 ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 11 ΚΑΒΟΥΡΙΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΕ 13 ΓΑΛΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ 15 ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΕ 16 ΚΟΡΟΛΗ ΜΠΛΕΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ 17 ΤΣΑΓΚΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 19 ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ 20 ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ 20 ΒΛΑΧΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ20


Κατέβασμα ppt "3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google